
Пасат Б6 - Трусове в предната част
Пасат Б6 - Трусове в предната част
Здравейте колеги. Имам следният проблем - Пасат В6,ВКР,при включване на 4,5,6 предавка и последващо ускоряване започна да се усеща тресене отпред (не във волана а в краката),все едно че преминава през критични обороти.При отпускане педала на газта няма трусове.На 1,2,3 предавка не се усеща (незвисимо от оборотите/скоростта), най- добре се усеща на 6 та предавка при ускоряване от 100 км/ч появява се при 110/120 км/ч и изчезва при 130 км/ч.Обиколих доста майстори/сервизи - различни версии - Съединител (маховик),Дюза(и),Вътрешно каре етс...- (маховика е на 20 000 км,дюзите според компа са наред,вътрешните карета искат да ги свалят и двете за да кажат има ли ниакакв проблем с тях) - Някой да се е срещал с такъв проблем?
Предварително благодаря за съветите.

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 23:11
- Автомобил: passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: DOBRI4
Re: Пасат Б6 - Трусове в предната част
Здравей колега ,най вероятно са вътрешни карета ,но незнам при теб от коя страна се усеща повече.Моята е б5 1.9 и се усеща от дясно,когато сменях маншон майстора ми каза ,че имам луфт който не е голям.Минал съм повече от 40000 км и все още не съм го сменял.При мен се усеща на висока предавка с почити пълна газ,усещането е като за маховик.Гледай да си в оборот когато я настъпваш на голяма предавка,дано съм ти помогнал 

Re: Пасат Б6 - Трусове в предната част
По-силно се усеща в дясно.Честно казано вече изминах 3 000 км с този проблем .Ще трябва да събирам оферти за каре.
Re: Пасат Б6 - Трусове в предната част
Имах същия проблем колега и се оказа дясно вътрешно каре смених го и сега нямам проблеми. Пиши на лично ако имаш въпроси.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 - Трусове в предната част
Вътрешното каре се проверява лесно:
1. вдига се колата на крик от едната страна,ако може и от двете,още по-добре
2. при неутрално положение на скоростния лост, гумата се завърта по посока на движението и се върти бавно и равномерно (с ръце)
3.следи се за лекичко или по-сериозничко запъване при въртенето на гумата,усеща се на ръка,винаги на едно и също място при всеки оборот.
Така с точност може да се разбере ляво или дясно каре е заминало и дали е карето.
1. вдига се колата на крик от едната страна,ако може и от двете,още по-добре
2. при неутрално положение на скоростния лост, гумата се завърта по посока на движението и се върти бавно и равномерно (с ръце)
3.следи се за лекичко или по-сериозничко запъване при въртенето на гумата,усеща се на ръка,винаги на едно и също място при всеки оборот.
Така с точност може да се разбере ляво или дясно каре е заминало и дали е карето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта