Здравейте колеги,
Имам странен проблем с ксенона и се чудя как да постъпя. С фабричен ксенон съм, баластите са си фабричните, крушките са почти нови, на няма и година. От както съм взел колата, т.е. преди 6-7 месеца, лявата крушка не пали всеки път. Първоначално си мислех, че проблема е в крушката, но като запали не дава никакви признаци, че си е тръгнала. Свети си както трябва като сила и цвят...и така 6 месеца вече. Но сега зимата е много дразнещо да щракам по 2-3 пъти пък и не е добре за акумулатор и т.н. проблеми... Онзи ден колата не беше палена 2 дни и не ми светнаха и двете крушки! Щракнах втори път и запалиха и двете... Тъй като фаровете ми са трисекционни и късите ми са в калника направо, трябва да сваля цялата броня за да сменя баласта или крушката. Питането ми е, тъй като не е хич лесно да сменям крушки и баласти, как ви звучи описаното от мен? Дали е проблем с баластите и са си тръгнали те? Да сменя ли само тях? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Аз имах същият проблем,оказа се гаден баласт (за китайските говоря,не оригинален). Възможно е при теб крушките да са.
P.p Погледни тук,има малко писано viewtopic.php?f=5&t=229892&hilit=%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8
P.p Погледни тук,има малко писано viewtopic.php?f=5&t=229892&hilit=%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8
Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Твърде вероятно е заминаващ си баласт, на една служебна беше така, но не го смених докато не изгоря тотално. После го отворих имаше доста оксидация по платката вътре въпреки че уж е добре затворен.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Евентуално кофти захранване към баласта, но по-вероятно самият той да си заминава. След смяната на крушките дали всичко е вързано както трябва?
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Все едно слушам за моята кола. И аз много четох и се чудих и отговор не намерих та ето какво направих.
1-во едната започна да не святка от 1-я път - викам си отишла е ще я сменям и така направих. След по малко от месец и другата започна да ми прави номера - и нея смених. Така още 2 месеца и всичко се повтори отново, след което преди месец се ядосах и отидох да си купя един китайски за 55 лева комплекта и си го сложих (едни казваха от кабели, други че крушките били дефектни трети баластите си отишли - затова всичко ново).
Е мина месец от тогава и все още работят както трябва, но не знам до кога
п.с. искам да кажа че след като не можеш да установиш проблема със сигурност по ефтино ще ти излезе да смениш всичко (разбира се не те съветвам да даваш луди пари за оригинални ксенони но ти си решаваш).
Успех
1-во едната започна да не святка от 1-я път - викам си отишла е ще я сменям и така направих. След по малко от месец и другата започна да ми прави номера - и нея смених. Така още 2 месеца и всичко се повтори отново, след което преди месец се ядосах и отидох да си купя един китайски за 55 лева комплекта и си го сложих (едни казваха от кабели, други че крушките били дефектни трети баластите си отишли - затова всичко ново).
Е мина месец от тогава и все още работят както трябва, но не знам до кога

п.с. искам да кажа че след като не можеш да установиш проблема със сигурност по ефтино ще ти излезе да смениш всичко (разбира се не те съветвам да даваш луди пари за оригинални ксенони но ти си решаваш).
Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
При оригиналния ксенон ипулса за запалване е по-кратък от на китайските ксенони,защото крушката пали по-бързо (доста по-качествена е).Ако се сложи коитайска крушка на оригинална система,се получава този проблем,защото баласта дава кратък стартов импулс и не винаги крушката пали като хората,с времето китайските крушки започват да палят все по-бавно (износване,проверявах го,за около 6 месеца започва да им отнема към 2-3 секунди повече да запали) и съответно да пали все по-трудно с оригиналния баласт.
Такъв проблем имах с един В5.5 .Понеже оригиналните крушки са доста скъпи (към 200лв бройката),човека предпочете да си смени и баластите с китайски и всичко се оправи.Стават си 1:1 на мястото на оригиналните и като инсталация дори са 1:1
Та от това следва да попитам - ти с какви крушки си в момента? Оригиналните за вграждане са Osram поне на 5.5

Такъв проблем имах с един В5.5 .Понеже оригиналните крушки са доста скъпи (към 200лв бройката),човека предпочете да си смени и баластите с китайски и всичко се оправи.Стават си 1:1 на мястото на оригиналните и като инсталация дори са 1:1
Та от това следва да попитам - ти с какви крушки си в момента? Оригиналните за вграждане са Osram поне на 5.5

Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Здравейте колеги,
вчера цял ден це занимавахме аз и един майстор с това. Да кажа какво беше и какво направихме:
Първо естествено разголихме половината предница - решетка, броня и т.н.
Извадихме проблемния фар, после ориблемната крушка.
Беше силно потъмняла отвътре... Смених я с китайска, 4500К. Такава ми попадна, т.е. две таква почти подарък.
Потъмнялата беше Луксима, но 6000К. Това наложи смяната и на здравата крупка на другия фар. Така и така бяхме разглобили колата, реших да пробвам и баластите, евентуално ако има при тях проблем да ги сменям...те си бяха оригиналните. Сложих китайски баласти и хич не ми хареса как работят, трептяха крушките и не бяха стабилни! Та си останах с оригиналните баласти и две нови китайски крушки. Като цяло 4300 ми харесва з асега повече от 6000. Варианта оригинални баласти и китайски крушки за момента не ми изглежда проблемен, но като цяло не мисля да стоя с тези крушки, временен вариант са и не мисля да им се доверявам много. Сега нямам възможност да дам 300 лева за две крушки Филипс, но определено мисля напролет да отделя пари и да си сложа две Филипс 4300К! Това за мен е идеалния вариант. Та да обобщя, проблема ми беше с една тръгнала си крушка, проблем в баластите не открих за сега. Силно препоръчвам хубави крушки, просто китайските от сега ги виждам, че не са това което трябва. Светят някак си по-слабо и не ми харесват, но по финансови причини ще слагам крушки по-натам
вчера цял ден це занимавахме аз и един майстор с това. Да кажа какво беше и какво направихме:
Първо естествено разголихме половината предница - решетка, броня и т.н.
Извадихме проблемния фар, после ориблемната крушка.
Беше силно потъмняла отвътре... Смених я с китайска, 4500К. Такава ми попадна, т.е. две таква почти подарък.
Потъмнялата беше Луксима, но 6000К. Това наложи смяната и на здравата крупка на другия фар. Така и така бяхме разглобили колата, реших да пробвам и баластите, евентуално ако има при тях проблем да ги сменям...те си бяха оригиналните. Сложих китайски баласти и хич не ми хареса как работят, трептяха крушките и не бяха стабилни! Та си останах с оригиналните баласти и две нови китайски крушки. Като цяло 4300 ми харесва з асега повече от 6000. Варианта оригинални баласти и китайски крушки за момента не ми изглежда проблемен, но като цяло не мисля да стоя с тези крушки, временен вариант са и не мисля да им се доверявам много. Сега нямам възможност да дам 300 лева за две крушки Филипс, но определено мисля напролет да отделя пари и да си сложа две Филипс 4300К! Това за мен е идеалния вариант. Та да обобщя, проблема ми беше с една тръгнала си крушка, проблем в баластите не открих за сега. Силно препоръчвам хубави крушки, просто китайските от сега ги виждам, че не са това което трябва. Светят някак си по-слабо и не ми харесват, но по финансови причини ще слагам крушки по-натам

Re: Странен проблем фабричен ксенон Пасат 5.5
Аз купувах крушки от [url=http://www.ravena.bg/bg/Информация-за-артикул/417-Ксенонова-крушка-Philips-D2S-4300K/]тези[/url]. Дават една година гаранция на крушките, която засега не ми се е налагало да ползвам. Казват че е оригинален Филипс. Цената спрямо тази от еуратек(шкода, за порше бг не ми се мисли) е повече от добра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта