помощ със спирачки и ГТП!
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
помощ със спирачки и ГТП!
днес отидох да мина ГТП и голфчето отново ме предаде
служителката в сервиза ми каза че предните ми спирачки и ръчната са ОК,но задните ми са мн.зле били на 43%,а трябвало да бъдат над 51%!каде може да е причината след като преди 1000км съм сменял задни челюсти и имам ръчна трябва да ги оправя защото докато не мина преглед съм пешеходец 
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Явно на Голфа са си му слаби барабаните отзад. Аз просто си "помогнах" с ръчната /тя си е перфектна/... Онзи май ме усети, въпреки, че беше в кабинката и гледаше монитора. Важното е, че ме пусна все пак.
Възможно ли е да се монтират дискове отзад без да се сменя целия заден мост? Много промени ли са необходими по припасването на главините и ръчната? Възможно ли е самите кръгове да са изчислени така, че отзад и с дискове /нали са по-ефективни от барабаните/ пак да нямаш достатъчно спирачно усилие, че да им удовлетвориш изискванията?
П.П. Интересно ми е Москвич осмак на 40 год. с четири барабана и еднокръгова система как минава?
Възможно ли е да се монтират дискове отзад без да се сменя целия заден мост? Много промени ли са необходими по припасването на главините и ръчната? Възможно ли е самите кръгове да са изчислени така, че отзад и с дискове /нали са по-ефективни от барабаните/ пак да нямаш достатъчно спирачно усилие, че да им удовлетвориш изискванията?
П.П. Интересно ми е Москвич осмак на 40 год. с четири барабана и еднокръгова система как минава?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Питай Вастоп за дискове отзад.Има тема с подробно обяснение.Потърси я.kokovanev написа:Явно на Голфа са си му слаби барабаните отзад. Аз просто си "помогнах" с ръчната /тя си е перфектна/... Онзи май ме усети, въпреки, че беше в кабинката и гледаше монитора. Важното е, че ме пусна все пак.
Възможно ли е да се монтират дискове отзад без да се сменя целия заден мост? Много промени ли са необходими по припасването на главините и ръчната? Възможно ли е самите кръгове да са изчислени така, че отзад и с дискове /нали са по-ефективни от барабаните/ пак да нямаш достатъчно спирачно усилие, че да им удовлетвориш изискванията?
П.П. Интересно ми е Москвич осмак на 40 год. с четири барабана и еднокръгова система как минава?
- Bratt
- Drivers wanted
- Мнения: 2444
- Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
- Автомобил: MKII
- Двигател: EZhko
- Местоположение: София
Имам време сега...
затова НE ползвай търсачката
Ето темата дето е описана смяната от барабани към дискове изодзадзе
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1968
Ето темата дето е описана смяната от барабани към дискове изодзадзе
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1968
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта

