Здравейте понеже ни видях точно каде да споделя проблема си пиша тук.
Акумулатора вече втора сутрин не иска да пали и се налага да бутам за да тръгна.Вечер към 8-9 я гася и сутринта в 6-7 не може да запали.През останалата част от деня нямам проблеми,та въпроса ми е какво може да се направи в случая без да се купува нов акумулатор.Самият акумулатор е на 2-3 години и се чудя евентуално ако го заредя дали ще има някакъв ефект или просто замръзва и ще си трябва нов.
П.П Акумулатора е някакъв български,но забравих да видя марката ако трябва ще го погледна.
Акумулатора пада при студено време - Пасат Б3
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Reflexa написа:Здравейте понеже ни видях точно каде да споделя проблема си пиша тук.
Акумулатора вече втора сутрин не иска да пали и се налага да бутам за да тръгна.Вечер към 8-9 я гася и сутринта в 6-7 не може да запали.През останалата част от деня нямам проблеми,та въпроса ми е какво може да се направи в случая без да се купува нов акумулатор.Самият акумулатор е на 2-3 години и се чудя евентуално ако го заредя дали ще има някакъв ефект или просто замръзва и ще си трябва нов.
П.П Акумулатора е някакъв български,но забравих да видя марката ако трябва ще го погледна.
За 2-3 години не би трябвало да се е скапал толкова, че да не може да завърти от вечерта до сутринта. Проверка с товарна вилка какво става и го зареди. Трябва да се провери за отечка и как се зарежда от алтернатора. Иди при някой, който продава акумулатори, и за 2 мин. ще направи всичко изброено (без зареждането де - то е към 8-10 часа) и ще се разбере от какво е.
Между другото моделът на Пасата ти е B3 !

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Мериш на загасен автомобил за утечка и на запален напрежението на алтернатора и в/у акумулатора, ако всичко е наред отиваш и взимаш нов акумулатор. Примерно ако зареждаш зимата с 13,3 V на всеки 2 години е възможно да си за нов, независимо от марката.
- rosi17go
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Може да видиш дали има елекролит над плочите и ако са сухи - доливаш дейонизирана вода (дестилирана пак става) не наливай чешмяна или дъждовна !
Ако не помогне колегите са писали по горе какво да правиш
Ако не помогне колегите са писали по горе какво да правиш
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Reflexa написа:та въпроса ми е какво може да се направи в случая без да се купува нов акумулатор.
Преди години когато акумулатори се крадяха масово,баща ми всяка вечер сваляше акуто а Ладата и всяка сутрин го слагаше....Това го правеше против кражба, но и за падащ акумулатор ще върши работа-ще нощува на топло

Вярно трудоемко е,но всичко е въпрос на навик!
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
kristianatanasov написа:Reflexa написа:та въпроса ми е какво може да се направи в случая без да се купува нов акумулатор.
Преди години когато акумулатори се крадяха масово,баща ми всяка вечер сваляше акуто а Ладата и всяка сутрин го слагаше....Това го правеше против кражба, но и за падащ акумулатор ще върши работа-ще нощува на топло![]()
Вярно трудоемко е,но всичко е въпрос на навик!
Топлината само допълнително разваля електролита - колкото е по-висока температурата, толкова по-разреден е електролитът и толкова по-слаб е акумулаторът. Зимата падат, защото двигателят е студен и трябва много повече енергия (триенето е по-голямо), за да се завърти, има повече включени консуматори (фарове, парно, подгряване на стъклата и т.н.) и не може да се зареди толкова бързо, както през лятото и т.н. Махането може да помогне, ако има утечка, като временен вариант преди отстраняването й.

Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Стартовия ток си е отишъл. Замисляй се за нов. По добре няма да стане , но по-зле ще става , като дойдат големите студове. Това 3-4 години е напълно нормален живот на един акумулатор. И акумулатор от много доливане му се е*ава майката. Сега има нови необслужваеми акумулатори с по три години гаранция.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Като споменахте за топлината и електролита - преди месец някъде си поставих(на 1,8 моно) оригинален калъф на акумулатора от VW, това дали ще подпомогне да преживея зимата по-лесно
? Питам, защото миналата зима ако не я палех на 4-5 дена на -15 едва едва палеше... И другият въпрос за лятото - по-здравословно ли е за акумулатора да бъде предпазен от температурата на двигателния отсег? Предполагам, че щом Ханс го е слагал фабрично има рационална причина и може да има положителни страни при наличието му...

Последна промяна от nokiangage на Сря 16 ное 2011 14:21, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13558
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
nokiangage написа:Като споменахте за топлината и електролита - преди месец някъде си поставих(на 1,8 моно) оригинален калъф на акумулатора от VW, това дали ще подпомогне да преживея зимата по-лесно? Питам, защото миналата зима ако не я палех на 4-5 дена на -15 едва едва палеше... И другият въпрос за лятото - по-здравословно ли е за акумулатора да бъде предпазен от температурата на двигателния отсег?
Калъфа нищо не помага за студа. ПОмага за отразяване на топлината от мотора и затова е с алуминиево фолио отвън.На някои модели акумулатора е отделен с преграда от мотора или е в джоб пред предното стъкло.
- Ivaylichko
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 27 сеп 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Нищо не пречи да се свали и зареди акумулатора. Ако продължи да прави същите проблеми, значи е за смяна. И при мен имаше такъв проблем, когато паднаха температурите. Дозаредих го и засега е ОК.
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
kris11 написа:nokiangage написа:Като споменахте за топлината и електролита - преди месец някъде си поставих(на 1,8 моно) оригинален калъф на акумулатора от VW, това дали ще подпомогне да преживея зимата по-лесно? Питам, защото миналата зима ако не я палех на 4-5 дена на -15 едва едва палеше... И другият въпрос за лятото - по-здравословно ли е за акумулатора да бъде предпазен от температурата на двигателния отсег?
Калъфа нищо не помага за студа. ПОмага за отразяване на топлината от мотора и затова е с алуминиево фолио отвън.На някои модели акумулатора е отделен с преграда от мотора или е в джоб пред предното стъкло.
Предпазваш не предпазваш акумулатора има живот така наречения стартов ток.
- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
nikson85 написа:Стартовия ток си е отишъл. Замисляй се за нов. По добре няма да стане , но по-зле ще става , като дойдат големите студове. Това 3-4 години е напълно нормален живот на един акумулатор. И акумулатор от много доливане му се е*ава майката. Сега има нови необслужваеми акумулатори с по три години гаранция.
От къде разбра че един акумулатор има живот 3-4 години само не знам.
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
plamenpet81 написа:nikson85 написа:Стартовия ток си е отишъл. Замисляй се за нов. По добре няма да стане , но по-зле ще става , като дойдат големите студове. Това 3-4 години е напълно нормален живот на един акумулатор. И акумулатор от много доливане му се е*ава майката. Сега има нови необслужваеми акумулатори с по три години гаранция.
От къде разбра че един акумулатор има живот 3-4 години само не знам.
Ами може и повече , ако нямаш ел.стъкла , ал.огледала , климатик , аларма , музика.
Но мине ли гаранцията си е на късмет и после нов. То един акумулатор с годините не се подмладява все по-зле става , като батериите на локмен например.

Последна промяна от nikson85 на Сря 16 ное 2011 18:49, променено общо 1 път.
- Stefaka
- Мнения: 127
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Аз да попитам автора. Сутрин като завъртиш няма ток изобщо или върти върти и не запалва и свършва тока на акумулатора
Edit:
Ще кажа защо. Дано не съм прав и греша! Миналата зима моя проблем беше следния: зареждам батерията и на втория ден върти върти и умира. Акумулатора не си Наше годините и предположихме че му е дошло времето и едната сутрин след незапалване, магазина и нов акумулатор и така 4 дена нямаше грешка на 5 отново не запали ходих да замерват отечки- нямаше. Смених и четчиците на алтернатора резултат нямаше на четвъртия- петия ден и няма и намаляне не пали. Налрая се установи че на 1 и 2 цилиндър нямаше компресия излязаха спукани бутала след смяната си палеше на четвърт оборот. Дано проблема ти е по маловажен но може и да си провериш компресията.
Успех.
Edit:
Ще кажа защо. Дано не съм прав и греша! Миналата зима моя проблем беше следния: зареждам батерията и на втория ден върти върти и умира. Акумулатора не си Наше годините и предположихме че му е дошло времето и едната сутрин след незапалване, магазина и нов акумулатор и така 4 дена нямаше грешка на 5 отново не запали ходих да замерват отечки- нямаше. Смених и четчиците на алтернатора резултат нямаше на четвъртия- петия ден и няма и намаляне не пали. Налрая се установи че на 1 и 2 цилиндър нямаше компресия излязаха спукани бутала след смяната си палеше на четвърт оборот. Дано проблема ти е по маловажен но може и да си провериш компресията.
Успех.
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Акумулатора пада при студено време - Пасат 2
Живота на оловния акумулатор при полагане на добри грижи може да бъде и над 10 години. Свали го и провери нивото на електролита, ако е нужно долей максимално чиста вода (най-чиста е от разтопен сняг, после дъждовна, дестилирана от аптека, дейонизирана от бензиностанция, чешмяна, и накрая от някоя локва) колкото по-чист е електролита толкова саморазреждането е по-малко. Зареди го добре и пробвай как палиш след профилактиката. Измери напрежението на клемите при празен ход и включени фарове - трябва да е от 13,8 до 14,4 волта. Ако караш само на къси разстояния и въртиш повечко при палене е нормално да се налага да го зареждаш веднъж, два пъти в месеца.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 43 госта