Здравейте колеги,
дано да пиша на правилното място, ако не е така сори, нов съм във форума!
Та на въпроса ... имам Пасат Б3 , 93г./ 1,8 / 90к.с, който използвам за риболов. С оглед на което, често ми се налага да минавам по пресечени местности. Въпроса ми е, има ли начин за повдигане на автомобила чрез някакви планки, подложки или нещо подобно. Чух, че имало вариант да се сменят пружините за достигане на по-голяма височина, но това съм го оставил като краен вариант! Желаното увеличаване на височината е 4-5 см. ... примерно !
Предварително благодаря за отговорите!
П.С. гумите с които го карам са максимално високи за този модел и това не е достатъчно!
Повдигане на Пасат Б3
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 17 ное 2011 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30040
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Повдигане на Пасат Б3
vasstop може да ти каже много по въпроса.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Повдигане на Пасат Б3
Имаш ЛС.
Можеш да се обърнеш и към този човек: -> ninja_1
А иначе да го има и за останалите:
За МК2 синхро знам, но за пасат е по-различно и трябва да се търсят други варианти.
При мен ситуацията е сложна с повдигането и има както плюсове, така и недостатъци, но е дълго за писане.
Общо взето отпред са едни планки, които се закачат за шенкела, а самият амортисьор се закача за планките.
Отзад решението е по-лесно за мен - просто ползвам амортисьори от обикновен МК2, които са по-дълги от тези на синхро и това е.
За теб обаче този вариант не е приложим... поне отзад.
А за отпред - освен планките трябва и фланци за джантите, иначе ще им опира ръба, бе мътна и кървава е.
Можеш да се обърнеш и към този човек: -> ninja_1
А иначе да го има и за останалите:
За МК2 синхро знам, но за пасат е по-различно и трябва да се търсят други варианти.
При мен ситуацията е сложна с повдигането и има както плюсове, така и недостатъци, но е дълго за писане.
Общо взето отпред са едни планки, които се закачат за шенкела, а самият амортисьор се закача за планките.
Отзад решението е по-лесно за мен - просто ползвам амортисьори от обикновен МК2, които са по-дълги от тези на синхро и това е.
За теб обаче този вариант не е приложим... поне отзад.
А за отпред - освен планките трябва и фланци за джантите, иначе ще им опира ръба, бе мътна и кървава е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта