Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Колеги мисля да изолирам горивния филтър с някаква материя която да задържа топлината,да изолира филтъра от студа и така да намаля жилирането на нафтата.Ако някой го е правил или има идея от какъв материал може да се направи да помогне.Отнася се за Поло 1.9д.
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
да с газ в нафтата!!!!
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
С добавка, с бензин или спирачна течност.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Сипваи хубава нафта 

-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Зареждам само от ЕКО,но идеята ми е да увия филтъра с нещо за да може ,като се стопли нафтата да задържа температурата на нафтата и да не изстива бързо през големите студове.Всичко ми е ясно за газ,бензин и добавки като се сипват против замръзване.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Нема да има ефект това което искаш да направиш мисля аз , но нети пречи да опиташ разбирасе има всякакви топлоизолационни материали 

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Нищо няма да стане, в горивнят филтър не замръзва нафтата а водата която се е филтрира вътре.
Написали са ти го по горе какво може да направиш.
Или като мен да се пробваш да напаснеш горивен филтър от опел с подгряване.
Отоплението е песен, но няма кой да контролира подаването на ток в филтъра.
Написали са ти го по горе какво може да направиш.
Или като мен да се пробваш да напаснеш горивен филтър от опел с подгряване.
Отоплението е песен, но няма кой да контролира подаването на ток в филтъра.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Изолирането не върши работа, защото нафтата си влиза студена. Изолацията запазва, не вдига температурата. Добър вариант е електрически подгревател с терморегулатор, имам такъв на Мазда 323 1,7Д. Друг вариант е филтър с подгрев от антифриза от Рено или Фиат, имам някъде един такъв. Че е и с помпа за подкачване.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Както каза колегата , изолацията върши работа когато трябва да запазиш топлината да не се разсейва в пространството . А нафтата си идва студена (ако не е замръзнала и въобще дойде
) от резервоара . Случвало ми се е при минус 24 градуса , ами всичко беше станало на гресоподобна смес , няма палене . Вариантите според мен са два : топъл гараж или добра нафта с добавка .
А веднъж като запалиш вече няма проблем , циркулиращата нафта затопля лека-полека и тази в резервоара .
А веднъж като запалиш вече няма проблем , циркулиращата нафта затопля лека-полека и тази в резервоара .
-
s8_tdi
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Само добавки, иначе НИЩО друго не помага! Преди около две години на един бус - Мерцедес 207Д с каросерия му замръзна нафтата по време на преход от около 120 км, но желирането беше на около 60тия.
От тогава се убедих, че освен качествено гориво друго спасение няма!
От тогава се убедих, че освен качествено гориво друго спасение няма!- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
има едни одеяла за двигатели (НЕ СЕ ЕБАВАМ)брат ми каза 1е е виждал в украина да си слагат такова нещо по двигателите и било много добро и двигателя имал и тои после топал старт!!!!
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
И какво се слага в резервоара против замръзване освен добавки....видело? 

-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Ами то е като да си сложиш външна изолация на къщата и да си изхвърлиш печката!Виж,при достатъчно налично гориво,може да си спестиш изолацията и да "набумкаш" кюмбето-това е по за предпочитане!Релативно пренесено така е и при колите,като има за добро гориво.....ама ако няма...
Иначе в В.Т. си има студ,аз съм "грял" дизел с "нагревател" на филтъра(самоделка)-та знам от какъв зор.Сега не грея нищо,освен висьонгите си сутрин.
Иначе в В.Т. си има студ,аз съм "грял" дизел с "нагревател" на филтъра(самоделка)-та знам от какъв зор.Сега не грея нищо,освен висьонгите си сутрин.-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
emo-gar написа:Ами то е като да си сложиш външна изолация на къщата и да си изхвърлиш печката!Виж,при достатъчно налично гориво,може да си спестиш изолацията и да "набумкаш" кюмбето-това е по за предпочитане!Релативно пренесено така е и при колите,като има за добро гориво.....ама ако няма...Иначе в В.Т. си има студ,аз съм "грял" дизел с "нагревател" на филтъра(самоделка)-та знам от какъв зор.Сега не грея нищо,освен висьонгите си сутрин.
/.dhfod,s e;f
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Някой пробвал ли е да изолира горивния филтър????
Поогледах малко отговорите на колегите.Файда от изолация на гор.филтър НЯМА. качественото гориво му е майката ,газ може да се добавя някъде до 10 на 100 максимум .Бензин не е добре -влошава мн динамиката на колата и студения старт защото бензина се пали от ИСКРА колкото по-високооктанов по-лошо . Много добре се отразява нафтата да се подгрява чрез водния кръг на колата .Проблема е в тръбалаците и маркучите ,инак се връзва към парното че е най-лесно ,важноо тръбите които минават над турбото (или изпуск. колектор ЗАДЪЛЖИТЕЛНО метални иначе..
взема се корпус с филтър с воден подгрев и си бетон ! 
взема се корпус с филтър с воден подгрев и си бетон ! Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 66 госта