Сега дилемата ми е дали да правя ли основен ремонт на печката тоест да сменям ли основни и биелни лагери та даже и мисля сегменти или проблема е маслена помпа
И да попитам какви са цените на лагерите за 1.9 ААЗ а маслена помпа ще се взема от морга.
две неща са най-вероятни по мое мнение: да не може масл.помпа да "гребе" маслото поради някаква причина от картера (запушена мрежа ,спукана тръба преди маслената помпа ) или да качва цялото масло в главата (което почти не го вярвам,ама знае ли чУвек
) и картера се "опразва" и почва да лапа въздух помпата и тогаз работата отива на
Не отлагай мн мн тая работа! А за лагерите..ами те са към 60-65 лв основни и 40-45 лв биелни (мисля на Мале)
коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно 
vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса"коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно


vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса"коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно

пич ти колко форда си карал или направил че изсказващ такива мненияlion_heart002 написа:vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса"коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно
Не ти вярвам,форд при -20 и то дизел няма как да запали просто!Форд и циганин зимно време не работят!![]()
![]()
Май работата отива на лоша връзка,хлабава или окислена клема или букса някъде...
bobi_diesel написа:Говориш за интегралата в таблото.Блок за управление при тоя мотор няма при предпазителите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта