
Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
lyubobg написа:Говоря за АЕК и АФТ 101коня от нормална 1.6-ца която не е вентилирана![]()
Това се постига с доста форсиране на двигателя и си мисля това дали няма да го съсипе по-бързо ?
evgenyh написа:не мога да разбера защо се шири мнението/заблудата че тоя двигател бил форсиранкакво значи форсиран, от 1.6 100к.с. - това ли е форсирано
![]()
![]()
виждал съм Даихацу Шарад - 1000к.с. - 100к.с. - е това е форсирано
![]()
Старото ми Пежо 309 е 1.6 76к.в. или 105к.с. ама никога не съм чул някой да казва, че е форсирано(и вече направи 20г. и сигурно е над 300х.к. а по мотора му е сменян само разпределителен вал)ама голфа разбираш ли, бил форсиран![]()
![]()
това са глупости
![]()
![]()
Ludia написа:ами нормалните за мотора мисля че са 75.......до 100,са 25 кончета...вобще не са малко
handycam написа:всичко зависи от начин на каране и поддръжка на колата. карай 1.8 мотора на 6000 оборота и се надявай че ще изкара много. истина е че този мотор (1.8 ) е по бавно оборотен ( имал съм такъв 4 години ), но от сегашният съм по доволен.
evgenyh написа:Ludia написа:ами нормалните за мотора мисля че са 75.......до 100,са 25 кончета...вобще не са малко
толко са на VW, ама виж например Пежото, а за италианките да не говорим![]()
сега се сещам, че на една съученичка баща й навремето имаше страшна Алфа Ромео, някъде от 67, 68 г. беше, 1750куб. 130к.с. - с 4 карбуратора Вебер спорти вървеше като обезумяла(както и харчеше де
)
ама дори и нея не бих нарекъл форсирана.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта