на износен феродов диск,можели да се сложат керамични плочки?
http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cP ... a6d6c104f1



керамичен съединител
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: керамичен съединител
Все едно да направиш компрес на дървен крак. 

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: керамичен съединител
мислех го като вариант, даже стария феродов още е в гаража само заради тази цел, но стигнах до извода, че е безсмислено.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: керамичен съединител
Сега видях тая хава, много-добра алтернатива на спортния керамичен диск, все пак зависи от стила на каране, ако правиш често "ръчки" или "пергели" или незнам си кво, тоест ползваш колата и за забавление е добре да го имаш между мотора и скоростите, пък да му мислят забчатките
... 


Re: керамичен съединител
еми когато му дойде времето на феродовия ще ги пробвам-ще пиша какво се е получило 

- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: керамичен съединител
резултати??
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: керамичен съединител
И аз си пазя стария феродов диск за тази операция,нека сподели някой ако го е правил какъв е ефекта?
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: керамичен съединител
Ефекта е трудно каране в движение по сфетофари и задръствания,също така заякване на левия крак
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: керамичен съединител
metojoor написа:Ефекта е трудно каране в движение по сфетофари и задръствания,също така заякване на левия крак
Колега би ли пояснил защо?

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: керамичен съединител
Зацепва много по-добре от обикновеното феродо, става да се кара и на полусъединител, ама не да бичиш на 4-5000 оборота и така да пускаш плавно, пили се много бързо, съответно е довиждане и може да се получат много неприятни вибрации. Аз виждам смисъл от керамика за дрифтене и други спортни изяви, за градско няма смисъл, най-малкото - замисли се колко по-бързо ще си отиват тампоните на мотора ако си сложиш керамиката само за идеята да си с нея. Керамичния съединител е следствие от много работа по колата и мотора преди него 

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: керамичен съединител
феродовия диск е с пружини, които действат като демпфер - пак няма да стане керамичен, понеже пружинките много бързо ще се прецакат.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: керамичен съединител
Ако е за кола за всеки ден според мен няма абсолютно никакъв смисъл. Тия съединители се правят за по спортни нужди и когато отпуснеш педала да знаеш че колата тръгва
Иначе може да се направи 4-ри лъчев съединител щот е най-лесен за балансиране и на стария трябва да се направи обръч на който трябва да се захванат плочките и да се види колко ще стане дебел и дали ще влезе без да задира. Горе долу мисля че е това.

- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: керамичен съединител
policaqqq написа:феродовия диск е с пружини, които действат като демпфер - пак няма да стане керамичен, понеже пружинките много бързо ще се прецакат.
Моита като е с 6х2 плочки и демпфер не е керамика ли кво?

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: керамичен съединител
ivo16VTI написа:policaqqq написа:феродовия диск е с пружини, които действат като демпфер - пак няма да стане керамичен, понеже пружинките много бързо ще се прецакат.
Моита като е с 6х2 плочки и демпфер не е керамика ли кво?
Това с керамиката и демпфера е лоша комбинация...
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: керамичен съединител
Без демпферен механизъм, скоростната кутия ще замине за норматив.
Или по-скоро ск. кутия става консуматив.
Или по-скоро ск. кутия става консуматив.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 56 госта