Параметри на термодвойката в Thermotronic на Vento

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Параметри на термодвойката в Thermotronic на Vento

Мнениеот ceenik » Вто 12 сеп 2006 16:00


Здравейте VW любители. Аз имам VW Vento 1.6 - ABU
проблема е следният:
трябват ми параметрите на термодвойката (жичката) от джаджата с вентилаторчето дето отчита температурата в купето, щото я бастисах..... То тя всъщност се явява нещо като съпротивление, което отчита чрез дърпания въздух от вентилатора температурата в купето! и сега когато вече я нямам, проблема е че духа само студен и горещ въздух от вентилацията. Ако знам стойностите на тази жичка, ще мога да си я купя датчика(жичката) и да си оправя парното. 10Х благодаря!!!!




Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Какво става????

Мнениеот ceenik » Съб 16 сеп 2006 16:17


Какво става, никой ли не знае какви са спецификациите на това термо съпротивление!!!???
Хайде ако някой си има и на идея нещо по въпроса да пише (моля), щото иде зима и ще трябва или на студено само, или на горещо само да се возя!!! Няма да мога да си регулирам температурата.........


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 16 сеп 2006 17:01


Нещо не мога да те разбера колега,ти наистина ли насериозно вземаш този датчик.
Наляво за студено,надясно за топло...използваш врътката като за обикновенно парно.
Честно казано изобщо не съм се замислял дали като го сложа на 26 градуса(примерно) достига и поддържа тези градуси.


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Значи...

Мнениеот ceenik » Вто 19 сеп 2006 7:37


Значи не че го взимам много на сериозно, но когато е повредена така наречената термодвойка, се получава точно този ефект (само студено и само горещо). Това е защото клапата за регулиране е автоматична и точно той я контролира, но когато е развален той и казва да отиде съответно в пълно ляво или дясно. Варианта е да се откачи от самата букса отзад и тогава вече е като обикновенно парно. Но сега е само в двете крайни положения. Идеята е да го оправя за да може да поддържа, горе долу температурата в купето, съответно със зададената. Нали все пак затова е направено!!!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта