Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Имам много сходен проблем да не кажа че е същия на 90 % и се боря с него от 2-3 години
и маса хвърлени пари.Карам а4 1.8 турбо куатро.Имам подобни теми в форума на АУДИ на които съ член.Както и да е в момента съм извън страната но другата седмица се пребирам и възобновявам мъките за оправяне на колата.Последно съм се насочил към бобини и комутатор,но аз съм с жило на гаста не с ел.дросел като при теб.Ще чакам с нетърпение да видя развитието след смяната на турбото,въпреки че моита след рециклирането му пак така та до сега.Това мисля да ми е последния опит за оправяне на колата и след това в морга.Иначе двигателя ми е като цяло перфектен.Всичко му е сменено ,компресията е като на нов и така.
))
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Виж си пак топлата част(пука се много лесно....топла кола една локва и е готова)вакуумни маркучета,н75,мап сензор,DV(разтоварващия клапан) и често срещания wastegate
.Хубаво е да имаш и буустметър да гледаш какво става 
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Колеги понеже съм с ново турбо вече и старото масло не ми се налива пак мисля да сложа нещо по така като 5w30-5w40.И мотора е на около 100 хил км...дайте някви идеи за масълце 
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Тишо, тръгна ли накрая колата, бре човек, ебаси филма просто... Аз бих сложил 5В40, в България е умерен климат, мисля, че е ОК 
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Не е тръгнала още в понеделник или вторник ще я събираме и тогава ще се разбера кво ще покаже.А за масълцето и аз съм на същото мнение 
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
R32Dream написа:Виж си пак топлата част(пука се много лесно....топла кола една локва и е готова)вакуумни маркучета,н75,мап сензор,DV(разтоварващия клапан) и често срещания wastegate.Хубаво е да имаш и буустметър да гледаш какво става
Тези работи съм ги правил доста пъти,все пак се боря с проблема от 2-3 години
Наи вече ме наведе мисалта че проблемите са ни сходни поради еднаквоста на проблемите,както и че един път почва да върви по добре после пак умира.А и наи вече заради звука които спомена че е започнала да издава колата когато си махнал маркучлето от Н75 към геита.(стърженето го имам и аз а не би трябвало да е така)Топлата час я гледах последно като правих профилактика на главата и и нямаше нищо.Дано да ти се оправи колата след смяната на турбината,та и аз да тичам за нова - R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Интересува ме само дали дизелова кора под мотора може да стане на бензинов 1.8Т
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Motul X-cess 5W40 или Motul 300V Power 5W40.
Аз карам само с тези масла.
Аз карам само с тези масла.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
По-принцип става, и аз мислех да слагам от дизел но оригинално е само половината(до-картера)!
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
R32Dream написа:Интересува ме само дали дизелова кора под мотора може да стане на бензинов 1.8Т
Става на 100%! Аз съм с такава. Според мен на 1,8Т слагат малка кора с цел охлаждане през лятото, но не съм имал проблем и тогава. Слагай смело-ще се родиш и от към цапане на двигател.

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Точно цапането не ме притеснява отколкото локвичките по нашите "хубави" пътища...загряла кола и най-вече турбо...една студена плиска отдолу и айдееее пак главоболия;)Мерси neon-e ще вида ква кора ще пасне отдолу 

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
ЗДравейте...днес монтирахме новото турбо,всичко си вързахме както трябва,всички гарнитурки сменихне,маслото и филтрите също.Запалихме я да позагрее малко и да и направя едно кръгче да видим дали ще има промяна в налягането...иии греда
.Налягането е пак 0.6 даже като се прибирах към нас един път влезна в авариен режим.Единственото което не направихме след монтажа е да изчистим старата грешка(17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) .Само така си го обяснявам...с турбо к03с и пак 0.6 да прави
.В четвъртък ще я закача да изчистя всичко и ще пиша какво е станало.
.Налягането е пак 0.6 даже като се прибирах към нас един път влезна в авариен режим.Единственото което не направихме след монтажа е да изчистим старата грешка(17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) .Само така си го обяснявам...с турбо к03с и пак 0.6 да прави
.В четвъртък ще я закача да изчистя всичко и ще пиша какво е станало.- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Добре де колко пъти ти писах ,че щом компютъра иска 0.6 (вижда се от лога дето беше пуснал) турбото няма как да даде от само себе си повече от 0.6
.Освен това мотора ти би трябвало оригинално да е с к03с(макар че не съм много запознат ,ама http://www.toyosports.co.uk/audi-a3-18t-180hp-auqarz-k03-52-turbocharger-turbo-26999-1335-p.asp) ?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Щом и с ново здраво турбо се държи така, по-добре я закарайте на Венци в Пловдив (Маднес Мотороспорт) да види какво се случва с електроника, тамън и чип да и направи да стана 210-215 коня 
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Rabit от логове много не съм на ясно,явно съм и пропуснал мнението относно исканото и давано налягане
(много пари можех да си спестя).Турбината ми е абсолютно същатата като на линк-а,даже мислих и от точно този сайт да я купувам.Единственото нещо което в крайна сметка не ми стана ясно е защо при положение че исканото е пак 0.6бара набива грешка 17705 в компа 
П.П.Тука стана голяма САГА
(много пари можех да си спестя).Турбината ми е абсолютно същатата като на линк-а,даже мислих и от точно този сайт да я купувам.Единственото нещо което в крайна сметка не ми стана ясно е защо при положение че исканото е пак 0.6бара набива грешка 17705 в компа П.П.Тука стана голяма САГА
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта