
GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Колега карам го сьщия голф,дебитомера може да ти прави проблем.При мен беше така преди 5 години оказа се дебитомер при комп. диагностика.Купих го от АВТОТРЕИД-Варна за 280 лева.Дано сьм ти помогнал. 

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
gti3 написа:Колега карам го сьщия голф,дебитомера може да ти прави проблем.При мен беше така преди 5 години оказа се дебитомер при комп. диагностика.Купих го от АВТОТРЕИД-Варна за 280 лева.Дано сьм ти помогнал.
колегата може и да е прав, но си погледни и масата към двигателя!
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
зна4и,проблема си остава колеги,карах няма 100km.и колата пак загасна ве4е незнам какво става???
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
във първото си мнение каза , че си ходил за диагностика и са трили грешки но не споменаваш какви грешки е изписал..
във форума има много колеги които разбират от различни грешки
във форума има много колеги които разбират от различни грешки

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
lubo11 написа:днес ходих пак на диагностика,не е дат4ика на коляновия вал и дат4ика на хол,само те не бяха сменени,като при диагностика колата не изгасна,както и о4аквах?????
А има си още 1 датчик , не е кат да няма :
Това е писание на Ваското 1 ADY -при него датчика в хола не е чак толкоз важен-измъкни го и няма да угасне.
гасне обаче от датчика за положението на 1ви цилиндър р
който е забутан на мечката у печката зад масления филтър долу в блока-едвам се види-само кабела му извира зад филтъра. самия датчик е вечен ама кабела му се опича и почва да прави ядове... Това е писание на Ваското 1
Освем това масларите го бутат, натискат при сваляне и слагане на филтъра.
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
зна4и колеги проблема е 4е колата я карах на трима разли4ни майстори,парвият ми каза за бобината,смених ме бобина све6ти,другият се хвана за бензиновата помпа-сменихме я и нея,проблема с гасненето си остана,прави го когато иска,и студена и след като загрее ако я изгася за малко,след това палене няма,един познат ми каза за един сервиз на BOSH,на сто4на гара там колата преседя поне една седмица,без да сам им казвал какво съм сменял по нея,обадиха ми се казаха ми 4е дат4ика на коляновият вал все пак трябва да се смени защото кожуха му бил оголен и имало оголени жици,но ги били изолирали,но гасненето небило от него и се стигна до компютъра,смених го и него след като махнаха имобилайзера.алармата не е вклю4ена към запалванвто,пробвал сам при вклю4ена аларма колата си пали и с двата клю4а,и с нс старият комп.и с новият,после в форума про4етох за въпросното реле N30,смених и него но проблема си остана,все се надявам да има достатъ4но рабиращи хора,защото с тази кола просто никъде немога да тръгна.........МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
за тоя дат4ик зад масленният филтър за пръв път 4увам,как мога да го проверя и къде то4но седи или просто да му проследя кабела,на канал ли трябвя да е колата или мога и на крик да го видия,а и незнам то4но как трябва да изглежда,съжалявам за неуките въпроси,но се видех в 4удо ве4е.........
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
колеги даите някакви предложения как се проверява дали този дат4ик,които се намира зад масленният филтър е здрав...........мерси предварително
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
ЗАБРАВИХ ДА СПОМЕНА,4Е КОЛАТА АКО Е ПО СТУДЕНО ВРЕМЕТО,КАТО ЗАГАСНЕ ПО БЪРЗО ПАЛИ,И ОБТАТНО КОГАТО Е ТОПЛО ВРЕМЕТО МОЖЕ ДА МИНАТ И 4-5 4аса,А МОЖЕ И ПОВЕ4Е ЗА ДА ЗАПАЛИ,И ДРУГОТО КОЕТО Е АКО НЕ ИЗГАСНЕ,МОЖЕ ДА ЗАГРЕЕ МАКСИМАЛНО ,ДА КАРАШ ПРИМЕРНО 30-50km. градско И КОГАТО СПРЕШ НЯМА ПАЛЕНЕ,В ЗАВИСИМОСТ ОТ ВРЕМЕТО ДАЛИ Е ТОПЛО ИЛИ СТУДЕНО????????????
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
проблемът се появи,след свалянето на катализатора,колата я бях оставил и не съм присъствал,сега е сложена обикновенна права тръба,но ми каза ха 4е е рязано много близо до ланда сондата....
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 17:04
- Автомобил: Голф мк2 GTI 16v
- Двигател: Kr - 1990
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
droselovata klapa pogledni
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта