Поло 6N1AER - студено не пали
Поло 6N1AER - студено не пали
На какво може да се дължи ? Стартера върти десетина секунди и то на два - три пъти и чак тогава успява да запали. Веднъж запали ли , след това проблем няма . Гася и паля - проблем няма докато не престои до сутринта . Забравих да спомена ,че Полото е 97-ма с двигател 1.0 AER . Моля за някъкви идеи .
Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 14 дек 2011 22:10, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!
Причина: редактирано заглавие!
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
направи диагностика!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
bgalog написа:Странно ми е защо след като запали проблем няма.
Изчакай на контакт 1 минута и тогава върти. Ако запали - бензинов филтър за смяна или бенз помпа в проект.
- oganisjan
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 94
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 8:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
И аз го имам този проблем, трудно пали и трябва 2-3 пъти в седмицата да си зареждам акумулатора. Дали не е калпав бжензина?
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
поло 1.4 аех същия проблем,пали много трудно от третия път поне 10 секунди секи път върти стартера.запали ли проблем няма.според мен грешни данни от ламбда сондата . да добавя че замерисва силно на бензин нажсякъде из гаража. нямам газова уредба. при диагностиката ми отчете грешка ламбда сонда=оксижън сензор = датчик за кислород в изгорелите газове (просто има много наименования тоя сензор) намира се под двигателя влиза в тръбата за изгорели газове. дано не е от него защото е доста скъп.мисля че грешка може да отчете и ако се охлаби буксата примерно.ще потърся да му мера с мултицед изходите за съпротивления или там както се мери из нета. ако някой реши проблема колеги да пише. предполагам и бензинов филтър запушен може да доведе до това. но най вероятно е диктувано от компютъра на колата щом отчита грешка?.
- oganisjan
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 94
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 8:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
Според моя майстор който е най-добър ламбдер сондата не влияе при паленето
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
Смених горивния филтър и ефекта е нулев. Просто не зная какво да гледам.
- gmmaster
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 22:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долна Малина
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
погледни темперетурния датчик за студения старт 
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
Проверих го. Не е от него. Като го разкача от куплунга и колата си е топла си пали без проблем и без него.
- PK5044BA
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 12 яну 2012 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik/Svishtov
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
аз имам проблем (на студено) като я запаля и веднага гасне... ходих на диагностика нищо не показа,реших че е от дрьосовата клапа но не и това... някакви идеи.. ?


Re: Поло 6N1AER - студено не пали
здравейте, и аз съм така не мога да запаля, но при мен е май акумулатора, слаб е на ампери 44 са и май не може да изкара на студ, иначе като запали повече проблем няма. Ако не успея да я запая от първото въртене на ключа, за втори опит ток няма, дори ми се нулират часовник и километраж. Колата е Поло 1.9 sdi 2000г 6n2
Да вземам ли по силен акумулатор или има друг проблем. Горивният филтър е сменя лятото.
Да вземам ли по силен акумулатор или има друг проблем. Горивният филтър е сменя лятото.
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
Щом всичко се нулира след едно въртене значи акумулатора е свършил. Все пак пробвай да го заредиш изцяло ( напр. с 8А за 6 часа), може да не е за изхвърляне ,а просто да не караш достатъчно за да се зареди.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6N1AER - студено не пали
bgalog написа:Щом всичко се нулира след едно въртене значи акумулатора е свършил. Все пак пробвай да го заредиш изцяло ( напр. с 8А за 6 часа), може да не е за изхвърляне ,а просто да не караш достатъчно за да се зареди.
По слабият ток е за предпочитане-мах. 1/10 от капацитета или на 44а-4.4А заряден ток.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта