АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
- mitaka8028
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
Колеги падна снега и усетих че абс-а ми не работи ако може съвет от къде може да е проблема релета помпа датчици нещо често срещано ако сте се сблъсквали с подобен проблем.
- samo_pechka
- Мнения: 9057
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
mitaka8028 написа:Колеги падна снега и усетих че абс-а ми не работи ако може съвет от къде може да е проблема релета помпа датчици нещо често срещано ако сте се сблъсквали с подобен проблем.
Не знам дали ще ти свърши работа моя съвет...но да кажа..имаме в момента и втора кола ,която е с АБС..Ей така като теб..бре..не бачка АБС-а


- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
samo_pechka написа:Не знам дали ще ти свърши работа моя съвет...но да кажа..имаме в момента и втора кола ,която е с АБС..Ей така като теб..бре..не бачка АБС-а,слушах разни съвети ..мислих и ми дойде на ума да измия хубаво около датчиците с вода под налягане,бяха се напраскали с кал и мръсотия и ..отново съм с АБС
колега може ли малко по подробно да обясниш каде се намират тези датчици,трябва ли да се свалят колелата за да се изплакнат.На бащами на Пасата отдавна си свтети ламтата на АБС'а.Благодаря предварително.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
и моя AAZ му отказа ABS-а .Намерих буксите за диагностика на ABS-a и като я закачих ми изкара грешка,че няма информация от преден десен датчик...още не съм проверявал дали е прекъснат кабел или самия датчик е изпътувал към едно по -добро място 

- samo_pechka
- Мнения: 9057
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
nebeto написа:samo_pechka написа:Не знам дали ще ти свърши работа моя съвет...но да кажа..имаме в момента и втора кола ,която е с АБС..Ей така като теб..бре..не бачка АБС-а,слушах разни съвети ..мислих и ми дойде на ума да измия хубаво около датчиците с вода под налягане,бяха се напраскали с кал и мръсотия и ..отново съм с АБС
колега може ли малко по подробно да обясниш каде се намират тези датчици,трябва ли да се свалят колелата за да се изплакнат.На бащами на Пасата отдавна си свтети ламтата на АБС'а.Благодаря предварително.
Еми аз само на предните колелета ги измих ,без да смъквам нещо-надупих се и с маркуча хуубаво около главините


- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
и при мен не свети
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
При мен постоянно свети и да диагностка не можеше да се свърже с компютура на АБС.Не съм пробвал с измиване на датчиците 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
Лампата често изгаря или нарочно се манипулира,да не свети за да се продаде по-лесно колата.Трябва да се види дали при даване на контакт светва първоначално,ако светва,значи лампата е здрава и работи,ако не - не работи.Тогава ако изгасне след като се запали колата,няма проблем с първоначалния тест (той обхваща помпа,клапани и проверка на съпротивлението на датчиците).При тръгване вече,ако светне пак,значи има проблем с някой датчик,който е замърсен и съответно не мери скоростта на колелото (не идват импулси от него),но по съпротивление си е здрав.Тогава ще се оправи с измиване,ако не е прекъснат кабела на датчика и от време на време да спира да дава връзка 
Ако лампата не изгасва след като е дадено на контакт и колата е запалила,значи има проблем,който е константен - постоянно прекъснат кабел на датчик,прецакан клапан на хидроблока, липсва захранване на някой модул и т.н. тогава колкото и да я миете,няма да се оправи
За да свети лампата и да няма връзка с комп-а ,ако не говорим за Пасат В3 (там стария АБС не може да се чете през ВАГ-Ком,освен ако няма и EDS/EDL),тогава или комп-а е довиждане или няма захранване до него (скъсан кабел,реле,предпазител и т.н.).При старите диагностични букси (до 94-та) до колкото си спомням,има общо 3 буксички на колите с ABS - едната е захранване за кабела,другата е диагностиката на двигателя (по спомен бяла на цвят),третата е диагностиката на ABS-а (май кафява беше).На някои коли съм виждал,че двете диагностични са обединени в една обща (бяла) и през нея се чете всичко


Ако лампата не изгасва след като е дадено на контакт и колата е запалила,значи има проблем,който е константен - постоянно прекъснат кабел на датчик,прецакан клапан на хидроблока, липсва захранване на някой модул и т.н. тогава колкото и да я миете,няма да се оправи

За да свети лампата и да няма връзка с комп-а ,ако не говорим за Пасат В3 (там стария АБС не може да се чете през ВАГ-Ком,освен ако няма и EDS/EDL),тогава или комп-а е довиждане или няма захранване до него (скъсан кабел,реле,предпазител и т.н.).При старите диагностични букси (до 94-та) до колкото си спомням,има общо 3 буксички на колите с ABS - едната е захранване за кабела,другата е диагностиката на двигателя (по спомен бяла на цвят),третата е диагностиката на ABS-а (май кафява беше).На някои коли съм виждал,че двете диагностични са обединени в една обща (бяла) и през нея се чете всичко


- samo_pechka
- Мнения: 9057
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
zfa159 написа:Лампата често изгаря или нарочно се манипулира,да не свети за да се продаде по-лесно колата.Трябва да се види дали при даване на контакт светва първоначално,ако светва,значи лампата е здрава и работи,ако не - не работи.Тогава ако изгасне след като се запали колата,няма проблем с първоначалния тест (той обхваща помпа,клапани и проверка на съпротивлението на датчиците).При тръгване вече,ако светне пак,значи има проблем с някой датчик,който е замърсен и съответно не мери скоростта на колелото (не идват импулси от него),но по съпротивление си е здрав.Тогава ще се оправи с измиване,ако не е прекъснат кабела на датчика и от време на време да спира да дава връзка
Ако лампата не изгасва след като е дадено на контакт и колата е запалила,значи има проблем,който е константен - постоянно прекъснат кабел на датчик,прецакан клапан на хидроблока, липсва захранване на някой модул и т.н. тогава колкото и да я миете,няма да се оправи![]()
За да свети лампата и да няма връзка с комп-а ,ако не говорим за Пасат В3 (там стария АБС не може да се чете през ВАГ-Ком,освен ако няма и EDS/EDL),тогава или комп-а е довиждане или няма захранване до него (скъсан кабел,реле,предпазител и т.н.).При старите диагностични букси (до 94-та) до колкото си спомням,има общо 3 буксички на колите с ABS - едната е захранване за кабела,другата е диагностиката на двигателя (по спомен бяла на цвят),третата е диагностиката на ABS-а (май кафява беше).На някои коли съм виждал,че двете диагностични са обединени в една обща (бяла) и през нея се чете всичко
Ей това се казва компетентен отговор..браво на колегата

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБС голф 3 1.9 тд ААЗ
Аз колко съм го ял с тези АБС-и....




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта