Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 20 сеп 2006 14:24


искаш да кажеш че си имал проблем със снопа кабели ли???
щото ние като го пробвахме беше ток??? :roll:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 сеп 2006 15:00


lilo_stich написа:искаш да кажеш че си имал проблем със снопа кабели ли???
щото ние като го пробвахме беше ток??? :roll:


Не ве....моя се беше запалил и сложих тоя от вас.
РАСО


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 сеп 2006 15:35


paco написа:
Kingpin написа:Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro? :roll:


Просто несъществува такова. Киро ги чупеше едно след друго на ралито докато не вдигна ръце и го направи както требе.

РАСО


И как по-точно го направи както требе? :D Питам, щото ми излезна оферта за Syncro, ама като знам, че се чупат много още се назландисвам... :roll: Аз верно няям толко пауър още, ама все пак... :roll:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 20 сеп 2006 15:39


Kingpin написа:
paco написа:
Kingpin написа:Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro? :roll:


Просто несъществува такова. Киро ги чупеше едно след друго на ралито докато не вдигна ръце и го направи както требе.

РАСО


И как по-точно го направи както требе? :D Питам, щото ми излезна оферта за Syncro, ама като знам, че се чупат много още се назландисвам... :roll: Аз верно няям толко пауър още, ама все пак... :roll:


Мисля,че Голфа е с Quattro от TT :roll:

Последна промяна от negodnika на Сря 20 сеп 2006 16:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 сеп 2006 15:40


Взе всичко от ауди ама какво точно непомня...ще питам.

РАСО


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 сеп 2006 15:42


А по принцип Quattro лесно ли се "присажда" на Г2? Щото с тоя FWD на мене ми е мъка, па си представям на вас кво ви е..... :roll: :D За Syncro знам, че от един Г2 на друг не е проблем, но не съм запознат в детайли, моля да ми обясните! :wink:


zlobjul
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zlobjul » Сря 20 сеп 2006 19:53


...май не е излишен.
За два дни целия сноп с кабели бе заменен с друг (втора злоопотреба) и сега е ОК. В петък на 15.9.2006 монтирах Уейбанда и същата вечер малко донастройвахме колата. Изчистиха се много прекъсваня във вървежа а малко по-късно една сива Аскона турбо отнесе груба загуба на Бояна...


Приятел, аз съм човека с асконата Евалата за ГОлфа :).... преди всичко искам да кажа че не искам да се оправдавам и да се зачждам, но това въобще не беше истинска гонка ( със старт и тн.).Даже не сме се уговаряли да се дърпаме... Превключих на бензин докато завивах ( имам и газ , да ) , колата така прекъсна на трета че не може и ти даже да не си го чул и усетил , след което я пуснах защото ти беше дръпнал ( удавянето става защото ако не тръгна в обороти да изчисти просто почва да плете - това е защото е карбуратор и нещата там са по различни) .... и най - накрая - та тя е 1,6 , 8 клапана ( 75 коня заводски), с дросел колкото да си завреш пръста... Защо не поиска да се дръпнем на обратно после ? И накрая , въпреки всичко , бих се пробвал с теб някой ден .Не съм ти в класа - ти си 1,8 16В КР , а аз 1,6 8В Н мотор,моята е 145 коня на колелата , а твойта както разбирам от поста над 200 .... Въпреки това те предизвиквам на Бояна , някоя вечер , единственото което ще направя е да я олекотя малко защото само пълната газова бутилка ( 60л) в багажника е повече от 80 кг :) Кажи някой ден да ги пробваме на Бояна ....

P.S. Асконата не е сива , а синя ( или зелена , въпрос на гледна точка ) :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 21 сеп 2006 0:01


paco написа:Взе всичко от ауди ама какво точно непомня...ще питам.

РАСО

аз имам инфо за трансмисията!
скорости раздатка и заден диф. са от S3
полуоските са хибрид между С3 и Г60, с други думи за заварени, от кум скоростите каретата са от с3и половината от полуоската другата половина е от Г60, задния диф също е така .
кардана е от С3 но е скъсен
камбаната на скоростите пасва точно , само има малко игра със стартера но и тои се напасва!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 8:26


Kingpin написа:А по принцип Quattro лесно ли се "присажда" на Г2? Щото с тоя FWD на мене ми е мъка, па си представям на вас кво ви е..... :roll: :D За Syncro знам, че от един Г2 на друг не е проблем, но не съм запознат в детайли, моля да ми обясните! :wink:


не мисля че ще е много лесно - на Синхро Г2 багажника е по плитък от голф само с предно предаване , което означава че ще трябва да присаждаш най малкото под ..

:idea:

на Киро му е било по лесно да сложи Катро :) от С3 поради тази причина ...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 сеп 2006 10:49


zlobjul написа:...


Може и така да е ама реших че си я изцедил...а ти махнах после да продължаваш щото още мапвахме. А за гонгата ще я повторим , но не сега че имам други ядове. Прати ми на лични телефон за контакт и при първа възможност ще ти звънна да се разберем. Няма значение кой е спечелил...самло ФЪН да има :D

РАСО


zlobjul
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zlobjul » Чет 21 сеп 2006 12:28


paco написа:
zlobjul написа:...


Може и така да е ама реших че си я изцедил...а ти махнах после да продължаваш щото още мапвахме. А за гонгата ще я повторим , но не сега че имам други ядове. Прати ми на лични телефон за контакт и при първа възможност ще ти звънна да се разберем. Няма значение кой е спечелил...самло ФЪН да има :D

РАСО


Абе аз че я изцедих , изцедих я , просто вярвам че може и още :)
А иначе някой ден ще се засечем я на бояна , я на божурище . И разбира се че е заради купона , аз даже силно се съмнявам че ще те бия , тъй като моята е с доста по ограничени възможности , а и парите които са вложени в нея са смешни .... добре че поне я работи добър майстор , а именно едно момче от моя квартал :) ( Минутки за реклама... ) :D Почти всичко по нея си е сток между другото... Та някой ден , като се срещнем ще си полафим повече :) Айде до скоро и успех с голфа , виждам че го правиш с мерак и става добре ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 03 окт 2006 22:12


Айде малко развитие....пак :D

Сегашните инжектори който ползвам са 298сс и вместо на 3 бара съм ги изнасилил на 4, но пак на 7100обр/мин. правят 100% дюти и спъват колата :?
За да мога да развивам проекта се налага замяната им с нещо по серьозно. След няколко дни търсене и проверка на цени утре се сдобивам с това:
Изображение

Чисто нови
LUCAS
440cc/3bar, 15,6oma
:twisted:

Да цената е доста по-солена от втора злоопотреба, но си заслужава :wink:

Скоро колата ще е на 0,9буст и прекъсвач на 7600оборота.

Само за инфо...
В момента на 5та при 220км/н колата удря прекъсвач. Нормално KR мотор със скорости 2Y прави на 7200-7300обр/мин 235-240км/н.
Дали на 7600обр/мин ще направи 260 :roll:

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 окт 2006 8:39


успех

да знам и аз докаде да стигна :!: - макар и аз да съм по-добре подкован от теб ( визирам единствено буталата)

ограничавам се на сегашното налягане 0.7 бар и на 380 цц дюзи.

напролет (след зимния етап на проекта - скорости, съединител, боя и т.н.) ще вдигаме налягането нагоре

сега имаме торк яко и сменям на 5 500 - 6 000 горе нема смисал засега.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 04 окт 2006 16:25


Cordoba16vt написа:успех

да знам и аз докаде да стигна :!: - макар и аз да съм по-добре подкован от теб ( визирам единствено буталата)

ограничавам се на сегашното налягане 0.7 бар и на 380 цц дюзи.

напролет (след зимния етап на проекта - скорости, съединител, боя и т.н.) ще вдигаме налягането нагоре

сега имаме торк яко и сменям на 5 500 - 6 000 горе нема смисал засега.

ми то и при пацо със сигорност няма никои нагоре ама той иска висока максимална скорост май!
за да има сила нагоре в оборотите трябва да няма долу, а за туй са иска голям вентилатор :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 окт 2006 8:36


Емо ...тука брат си в голяма грешка а и дюзите ги зимам не само заради високи обороти, но и за да мога спокойно да му вдигна буста.
Като ми обеднее сместа на високи обороти (6500 със сегашните дюзи) какво да я правя? А относно турбото незнам защо си мислиш, че тая турбина не държи налягане във високи.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта