Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Колеги здравейте.Търсих в други теми, ама не можах да намеря инфото което ме интересува.Искам да попитам колегите с такъв двигател дали тия дни като е по-студено докато карат температурата на двигателя им е на 90 градуса?На мене като цяло не може да се задържи, особено ако работи на празен ход ,въобще незнам дали ще загре на 90 градуса.Докато карам стига до 90, но примерно спра ли на светофар и почва леко да пада
Абе като цяло трудно стига повече от 70-80 градуса последните дни.Моля колегите с такъв двигател да кажат как се държи при тях температурата 
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
По принцип трудно загряват тия печки, но веднъж загрее ли не трябва да пада температурата по табло когато спреш на светофар примерно. Все пак сега не е толкова студено за да не може да загрее напълно, дори и само при градско каране.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Колега с ATJ съм,загрее ли на 90 не мърда от там.
Няма значение на място ли работи колата или не.
Няма значение на място ли работи колата или не.
-
mili 75
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
И аз съм на това мнение, а и при мене е така, стигне ли 90 градуса не пада, това от престой на светофар не може да ти падне толкова температурата та да ти мръдне стрелката, освен ако не си пуснал парното на макс и навънка е -10 градуса.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Колега,а парното работи ли?
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Благовест написа:Колега,а парното работи ли?
да работи.топли си доста добре.пускам го на auto на 4 чертички винаги и си става доста жега в колата..от какво може да е тогава?да не би да ми е от таблото стрелката нешо да се ебава?по тая логика остава стрелката на таблото да се прецаква и да прави някакви поразии?да не би пък да ми е от термостата и клапата да седи на отворено и затова да не може да ми загрява колата добре?
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
На място при по-продължително стоене,топлината(при ТДИ не е много) произведена от мотора е по-малка от това,което си изискал като градуси на климатроника и колата изтива...Но пак според мен от 90 гр. на 70 гр. на един светофар е доста
Вчера смених термостат като пусна климатроника на място и пада леко температурата(но не в такъв голям диапазон),което е нормално предвид и околоната температура(вчера около 19.00 ч. беше -5 гр.).
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Благовест написа:На място при по-продължително стоене,топлината(при ТДИ не е много) произведена от мотора е по-малка от това,което си изискал като градуси на климатроника и колата изтива...Но пак според мен от 90 гр. на 70 гр. на един светофар е достаВчера смених термостат като пусна климатроника на място и пада леко температурата(но не в такъв голям диапазон),което е нормално предвид и околоната температура(вчера около 19.00 ч. беше -5 гр.).
По-важно е дали в движение имаш вариации на температурата?Виж как е горния и долния маркуч на водния радиатор...
е не не колега,чак от 90 на 70 не пада..ако примерно е на 90, пада на световфар примерно преди чертичката на 90..иначе утре като стана веднага ще погледна маркучите
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85
като падне на 80 къде се намира стрелката?една черта по надолу от 90 ли?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Vask0 написа:ulipet написа:в движение зависи колко е студено държи 90 или почти на 90,но на светофар в тоя студ е нормално да падне на 80-85
като падне на 80 къде се намира стрелката?една черта по надолу от 90 ли?
да
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Моя мотор е друг,и незнам дали да дам мнеие в тази тема.АХФ 110 коня тди.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
deversant написа:Моя мотор е друг,и незнам дали да дам мнеие в тази тема.АХФ 110 коня тди.
На мен ми правеше абсолютно същото при -15 в София.Смених теpмостат,след което колата прегря на Шипка.Пак смених термостат...
Смених водна помпа (беше все още оригиналната,с пласмасова турбинка).Сега всичко е наред!
Ангренажни ремъци и водна помпа сменил ли си?Иначе термостата е лесен,и не е голяма инвестиция 15-18лв.
не, точно съм си ги купил като подарък за коледа.ремъците водна помпа и ролките.тия дни ще ги сменям
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Според мен е от термостата!Онзи ден на АФН мотор не го гасих повече от четири часа и само в софия в центъра стигна на 90градуса и то за малко!Така и така ще сменяш ремък и тн,купи и един термостат да смениш!Не е скъп!
Re: Загряване двигател ( Голф IV 1.9 TDI AJM )
Vask0 написа:Благовест написа:Колега,а парното работи ли?
да работи.топли си доста добре.пускам го на auto на 4 чертички винаги и си става доста жега в колата..от какво може да е тогава?
Бихте ли ми казали при минусови температури не е ли нормално да се ползва системата ECON,а не АUTO?
На какво основание се пуска КЛИМАТРОНИКА,а не просто ECON?
Извинете за невежеството,но аз не намирам логика зимата да се пуска климатроника(за мен AUTO и НИЩО на дисплея означава,че работи климатика,според вас може и да не е така).....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта