MK4 написа:Колкото турбината на AGU е малоумна, толкова е и на AUM и AUQ, само дето вяди 20 коня повече.
Нямах предвид турбината ,а управлението и.На AGU общо взето е на сляпо - повечето хора го харесват така защото не прави грешки и аварийни режими ,ама колата реално не върви на 100 процента от възможностите си ,а и разхода и страда.Пък и на сток кола 20 коня разлика от нищото /щото твоя модел е с по- големи дюзи и дебит на турбината/ не е като да не е предимство
EDS-а както се нарича на мен също ми помага/даже днеска ходих да се пързалям и пак го усетих/- верно не е нещо извънземно ,но като за "междо другото" е перфектна екстра.Не знаех ,че го прави чрез спирачката ,защото вътре нищо не мига

R32Dream написа:Момци не се карайте бе.Забравихте да споменете най-важното бе...разликата в студената част на турбинката(съответно и работното налягане)

Що да сме забравили?