Пасат Б4 2Е-Проблем с оборотите при спиране Б4-Решено !!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2Е-Проблем с оборотите при спиране Б4-Решено !!!!

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 20 сеп 2006 18:25


КОлеги абе да ви питъм за едно проблемче което забелязвам се появи напоследък,а именно: както си каръм бавно в тия софийски задръствания-първ мръднеш спреш изключиш от скорост и след 30 сек.пак това движение,та забелязвам като изключа от скорост и си взема кръка от газта оборотите падат на 300 можеби и по-малко мотора се разтриса и от време на време присветват лампите,веднага след това движение оборотите заспиват на 850 и няма проблем до следващото спиране.Изкам да почертая че това го прави при 10 спирания така го прави поне 5-6 пъти.Сега незнам дали има общо(май има,но все пак да се допитам до повече хора),но не съм сменял въобще кабели,свещи,палец и капачка,защото като я купувах преди 12 хил.ги гледах аи казах аче са екстра и мога да карам с тях.Колата има газ.Карах я днес до работа на газ,а на прибиране на бензин и имам чувствуто че на газ е по често даже много повече го има.Аз обаче смятам че главна роля в това действие играе стъпковото моторче :roll:

проблема е решен,решението е на 2стр. моят пост съм обяснил за какво иде реч :wink:

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 8:36, променено общо 2 пъти.




Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Сря 20 сеп 2006 19:00


И аз имам същият проблем но само когато съм на газ .
На бензин всичко е нормално.Утре ще търся от къде може да е .
Най-вероятно е АГУ или вакумите на моното.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 20 сеп 2006 21:17


Serg71 написа:Най-вероятно е АГУ или вакумите на моното.

Колегата май не е моно,2Е ще да е,
друг ще да е проблема... :wink:

И при мен го имаше това,

но странно като смених тампоните на двигателя,изчезна... :dontknow:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 20 сеп 2006 21:49


AGS написа:
Serg71 написа:И при мен го имаше това,

но странно като смених тампоните на двигателя,изчезна... :dontknow:


Колега според мен просто няма нищо общо едното с другуто :dontknow: ,а и тампоните са ми здрави :roll:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 20 сеп 2006 21:50


Serg71 написа:................................Най-вероятно е АГУ или вакумите на моното.


Колега при мен моторае 2Е демек пълна инжекция,нищо общо с моното :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 20 сеп 2006 22:00


И на мене ми се случи това днеска обаче си помислех че е защото си бях пуснал фаровете, вентилатора и реотаните на задното стъкло. Струва ми се че на газ малко по бавно се стабилизират оборотите. А относно това че на колегата му се е случило в задръстване възможно е да се случва когато е работела перката на радиатора.
Не съм сигурен дали натоварването на генератора може да оказва чак такова влияние но си мисля че може и от него да е.

Между другото понеже съм от скоро на газ като ми настройваха ниските обороти на газ са с около 50-100 об/мин по ниски от колкото на бензин. може би това да е причината


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Чет 21 сеп 2006 15:16


Аз го имах абсолютно същия проблем в сезона есен/зима, когато е по-влажно. Та в един период просто смених свещите и нещата се оправиха. Добре е да се замерят и кабелите, дали всички са наред.


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Чет 21 сеп 2006 20:39


Същия проблем, но само при каране на газ и то в горещо време. Когато е по-хладно всичко е точно. Забелязах, че този проблем изчезва като включа климатика. Не знам какво точно прави компютъра при включване на климата, може би увеличава предварението на запалването (на газ той не може да влияе на количеството гориво). При откачена букса от компресора на климатика и натискане на бутона за климата (компресора не се включва) оборотите на празен ход на двигателя отиват от 850 на 2000. Мисля, че ако може да се увеличи принудително в определени граници предварението на запалването на газ проблемът с преиграване на оборотите на празен ход ще се реши.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 22 сеп 2006 0:37


MITKO_DVD написа:
AGS написа:
Serg71 написа:И при мен го имаше това,

но странно като смених тампоните на двигателя,изчезна... :dontknow:


Колега според мен просто няма нищо общо едното с другуто :dontknow: ,а и тампоните са ми здрави :roll:

Казах,че е странно,но не пречи да е истина.... :evil:


Потребителски аватар
Nikunata
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikunata » Пет 22 сеп 2006 7:12


Провери си ъгъла на запалване-8градуса на газ.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пет 22 сеп 2006 13:50


При мен го правеше от регулатора на СО2, но на бензин. Газова нямам. Ако газовата ти е инжекцион има логика да е от там. Като пуснеш педала сместа е или бедна или богата и се дави. Ргулира се от винт на дебитомера или от многооборотен потенциометър пак там. Бях го регулирал с форсиране и отпускане в средата на диапазона на безпроблемно падане на оборотите. Когато отидох на диагностика беше в средата на зеленото, "специалиста" не можа да повярва. Не знам защо реши та обогати сместа леко в червеното, ушким било добре ако ти изгори ламбдата. Повече не съм го пипал, може и случайно да съм го нацелил.
пп 2Е няма стъпково моторче а е с електромагнитна котва, трябва леко да вибрира при контакт.


dms1
Мнения: 43
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dms1 » Съб 23 сеп 2006 17:59


Колега,
Аз съм с 2Е двигател - пълен инжекцион. Имах този проблем отдавна. Трябва да се почисти електромагнитния клапан за празен ход. Той се сваля много лесно, след това се сипва малко коресилин в едната тръбичка а другата се запушва с пръст. Така силно се разклаща. След това се сипва коресилин в другата тръба. Операцията се прави няколко пъти, докато започне да изтича бистър коресилин. След това се надува с уста - може съвсем леко да пропуска а клапанът трябва да се движи леко, ката се натисне с някяква тънка отвертка или нещо друго.
Успех!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 24 сеп 2006 19:38


Nikunata написа:Провери си ъгъла на запалване-8градуса на газ.


Абе колега те го гледаха и е 6 градуса,казами майсторчето че така трябва да бъде на газ,незнам кое е правилното :dontknow:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 03 окт 2006 19:24


Колеги проблема е решен напълно поне за сега,ходих на газаджия само като му казах симптомиите и че е качила разхода той само намигна и вика споко ше се опрай.Смени ми въз.филтър и направи центровка.Ей златни ръце евала на човека :applause: :006: :bowdown :bowdown :bowdown
Сега спи на 900 оборота,а извън градско я тествах почивните дни ми даде 7.6л на 100 км. :drive :yeaha: :ahoy
Направо супер ,така че колеги това е за тази тема.


П.П. Нека някой от модераторите д азаключи темата . :lock:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 03 окт 2006 23:26


И другия път си сменяй въздушния филтър по навреме - 3-4К км макс след като си на газ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта