Привет, май трябва да гадаем с к"ъв мотор си , а от там и накаде сочи "пишлека" за вис. налягане. Второ, май си открътил самия "пишлек" - / особено ако си с малкия мотор съм сигурен че си вадил акумулатора по-бързо от обичайното и

.Сега според мен вариянтите са 3.
1-ви.:Стругар прави "пишлек" - щуцер демек от месинг с външна ситна резба от едната страна/ за да я завиеш в радиатора/ и си намираш изпробвано лепило което да гарантира "спойката" м/у щуцера и радиятора/пластмасата/.Лепилото трябва да е и термо устойчиво , че и масло устойчиво.Мажеш ситната резбичка и навиваш в отвора и после обмазваш отвън хубаво/ вътре в тръбичката напъхай грес да не върне лепило и така ще запушиш или намалиш дебита на течноста/антифриза/.Хубаво е лепилото да може да се "изпича".Аз ти препоръчвам
"" - цената на лепилото и цената на стругара /за работа се равняват според мен на другите два варянта
2-ри.: Радиатор 2-ра ръка с пазарлък за връщане, качваш газ да загрее и да отвори и двата кръга, тук огледай да няма "зеленясали" язвички по него или умачкани "перца" - от механична намеса, и вътре да е "мазна чорбичката" - демек е каран с антифриз.
3-ти.: Има "Китайчета" до 60 кинта - все пак е ново и можеш да го върнеш ако го сменят в сервиза с който бачка магазина.

П.С. А лепилото което цитирам / ако е почистено и обезмаслено местото/ е уникално здраво.

Ако решиш да лепиш и натъпчеш грес в тръбичката, като стегне лепилото я смукни с тръбичка и почисти с тампон /клечка/ за уши, че тази грес ще "спече" на някое причудливо място и ще докара друга беля
