Здравейте колеги. Проблема е следния при намаляване на скоростта оборотите падат драстично до към 400-500 според зависи натиска който прилагам над педала и скоростта колкото по близо съм до спиране и силно натискане толкова по ниски стават оборотите.Също когато се появява този проблем двигателя на ниски работи неравномерно съпроводено с вибрации по цялото купе. Проблема се решава чрез завъртане на металния болт на изпарителя (Lovato вакумен) в двете посоки и връщането му на първоначалната позиция. Многократно ходих за центровка след направянето на всяка нова центровка колата се държи чудесно но след като минат ден 2 проблемите пак идват. Изпарител е рециклиран преди 1 година и са минати не повече от 10 хиляди километра въздушния филтър е сменен преди 1000 километра.
Друго да спомена не знам дали е нормално но от както притежавам това агу 4-5 год има пукания в изпускателната система (които наподобяват правенето на пуканки) при намаляне на скорост от високи обороти примерно 4-5k също така и на място.
Двигател 1.6 инжекцион 8 клапана AFT
Колата на бензин работи перфектно без прекъсвания подскачане на обороти и прочие.
Свещи сменени преди 1000 километра.
Газовото е обикновено с изпарител ловато вакумен доколкото виждам(разбирам).



Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Колега, провери си вакуума на сервото.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
snupeca написа:Колега, провери си вакуума на сервото.
И при мен го имаше този проблем след като си сложих инжекциона.След подмяна на маркучите за вакума всичко си дойде на мястото

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Бедна или богата смес, изпарителят не държи настройки. Най-вероятно мембраните са калпави.
Колко ти гори?
Колко ти гори?
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Освен вакуумите ,провери и следното:
Виж клапана на отдушника за картерните пари ,дали не се е откъснал!Той е свързан с един метален щуцер в горната част на всм.колектор ,от където взима вакуум за да го държи затворен!Ако този клапан е скъсан /пада в тръбата и не върши никаква работа/,ДВГ смучи въздух преди дроселовата клапа ,но такъв ,който не е мерен от дебитомера!Твоето е типичен проблем за обедняване на сместта!
Виж клапана на отдушника за картерните пари ,дали не се е откъснал!Той е свързан с един метален щуцер в горната част на всм.колектор ,от където взима вакуум за да го държи затворен!Ако този клапан е скъсан /пада в тръбата и не върши никаква работа/,ДВГ смучи въздух преди дроселовата клапа ,но такъв ,който не е мерен от дебитомера!Твоето е типичен проблем за обедняване на сместта!
- Lembrand
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Този клапан за картерните пари от поне 1 година е паднал в тръбичката и не върши работа по отношение на вакумните маркучи за сервото съм ги прегледал всеки по отделно но невиждам пробойни. Последно по нова година минах 250 километра извънградско с разход 11-12/100 4 човека 300кг багаж и средна скорост 120 понеже предимно по магистралата карах. Градско при нормална центровка стои на 11/100. Сам мога ли да сваля изпарителя да го почистя и да се надявам че ще проработи наново или трябва да си взема мембраните гумичките и останалите части от комплекта ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Как ти е разход на бензин?
- Lembrand
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Досега не съм я засичал на бензин.
- Lembrand
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Миналата седмица ми замина комутатора. Смених него и термостата сега колата се позакрепи. Вчера излизах и колата ми направи нов номер този път май е някоя свещ или кабел както и да е закъсах и нема палене въртиш 3 секунди и повече не дава. Тръгнах да я бутам и в момента който я обръщах един пенсионер с голф 2 ка реши че трябва да ми намести бронята с неговата
. Сега чакам понеделник да я закарам на сервиз да погледнат от къде иде проблема. Колата в момента работи неравномерно на бензин и не може да вдигне повече от 5к обороти също така губи мощност.
След смяна на термостат и комутатор разхода на газ се нормализира на 10/11 на 100 градско.

След смяна на термостат и комутатор разхода на газ се нормализира на 10/11 на 100 градско.
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
здравейте,колеги. и аз като много от вас стигнах до положението, че на този скъп бензин не се издържа и взех решение да сложа ГИ. прочетах някои неща за FOBOS, от които разбирам че е доста популярна, а я има и по евтин вариант(FOBOS 2), моля някой да ми каже да ли става за моя модел на поло '98г. АЕЕ 1,6 двигател 8 клапана. също така възможно ли е да се монтира обикновена АГУ, и какви са недостатъците й пред ГИ.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Първото мнение на автора доста добре описва в масовия случай как работи АГУ с МФИ-двигател. Прочети го няколко пъти и сам ще си отговориш на въпроса с кое и как е по-добре да караш такава кола.
До автора - пукнатини и дефекти по маркучи не се търсят видимо. Ти ако чакаш да станат видими...
До автора - пукнатини и дефекти по маркучи не се търсят видимо. Ти ако чакаш да станат видими...
- Lembrand
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1.6i AFT комби 98 г. - проблем с газово
Та значи късмет или нещастие но колата ме изостави за пореден път. Наложи се смяна кабели, свещи, дистрибуторна капачка,палец. След направена диагностика се установи грешно застъпан ангренажен ремък с 1 зъб. Сега колата има усезаемо подобрениена бензин и газ.
Проблема с оборотите е изцяло от изпарителя - следва рециклиране.
Проблема с оборотите е изцяло от изпарителя - следва рециклиране.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта