. Ако сте имали подобен проблем, или някакво решение ви моля да ми кажете. От скоро имам книжка, но карам от 5ти клас VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
-
turbodiz
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 яну 2012 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Здравейте, имам следният проблем. Карам VW голф 1.9 150 tdi много върви, малко гори няма проблеми..
Но от скоро, на коледа ми се случи нещо с турбото, както карах по прав път вървеше си, минах през една дупка която прерязваше пътя нацяло, както и да е минах малко по грубо, след което след 2 км натискам газта а не ускорява изобщо, забих си на 120... и се усетих че нещо има проблем в турбината. Спрях, загасих около 1 мин. Тръгнах пак и се оправи, викам си ще се е разместил някой кабел или някоя връзка, не знам не разбирам много. След което карах около седмица.. нямаше проблеми... след което я настъпих малко повече 3-4 хиляди оборота и отново спря...
Заведох я на сервиз, качиха я на компютър, каза ми че турбината била "подута" или "издута" и искат да я свалят и да я карат в Варна за ремонт от порядъка на 400-1000 лева според зависи какво и има... Аз продължавам да си мисля, че има нещо разместено.. защото от както минах през оная дупка взе да прави така..
. Ако сте имали подобен проблем, или някакво решение ви моля да ми кажете. От скоро имам книжка, но карам от 5ти клас
имам навъртени 4500км за 2 месеца с книжка, не казвам че са много но все пак, голф 4-ката ми е като мечта
. Много и се радвам и искам да върви и отново да изяждам BMW-тата и Mercedes-ите. 
. Ако сте имали подобен проблем, или някакво решение ви моля да ми кажете. От скоро имам книжка, но карам от 5ти клас Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Иди да ти закачат колата на друго място с ваг-ком.
Ако наистина турбото пренадува, най-вероятно са имали предвид да го почистят. Но така цена 400-1000лв. НЯМА. Около 200лв. е сваляне, чистене и пак монтиране.
Ако наистина турбото пренадува, най-вероятно са имали предвид да го почистят. Но така цена 400-1000лв. НЯМА. Около 200лв. е сваляне, чистене и пак монтиране.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Даже е много 200 лева и то с чистене на колекторите.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Я пак?
При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти... 
При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти... 
-
turbodiz
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 яну 2012 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Ми те с тази програма я закачиха... така ми казаха, трябвало да я свалят понеже "надувала" повече от нормалното, но въпросният разбирач ми каза, че трябва да ходи на ремонт, а от къде да знам че не иска да ми вземе парите, аз съм от град Сливен, има 2 сервиза на VW,и се съмнявам дали няма да могат да ми я оправят тук,а тоя ми говори че трябва да карат турбината в Варна за ремонт... и каква сума ми каза от 400 до 1000лв... туй ми е интересно.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Дупката е предполагам до ЕКО-то след КАТ,нали...?
Тесният канал,в който е положен кабел,но е пропаднал доста и става като легнало-вдлъбнат "полицай" То целият град е лунен пейзаж,евала на бившият кмет и програма "ИСПА"
Както и да е,то в Сливен няма специалисти....ако имаше такива предполагам щеше да се знае във форума....
!Щом забиването се е получило след удара-90 % нещо се е разкачило/счупило на момента (букси,вакууми,маркучи,щуцери и т.н.) и според мен трябва да се проверят нещата едно по едно... 
П.С. Не е кой знае каква философия чистенето,аз вече 2-3 пъти го свалях поради една или друга причина....става за 3-4 часа спокойна "езда" и хубав инструмент и канал,а 200 лв. сякаш са си множко вече в тези времена (ебати и надника
)ама така е....в сервизите измамите са много......и що да не,то в цялата държава положението с "налапването" на гърба на хората го има....както се казва - "Рибата се вмирисва откъм главата" 
!Щом забиването се е получило след удара-90 % нещо се е разкачило/счупило на момента (букси,вакууми,маркучи,щуцери и т.н.) и според мен трябва да се проверят нещата едно по едно... 
П.С. Не е кой знае каква философия чистенето,аз вече 2-3 пъти го свалях поради една или друга причина....става за 3-4 часа спокойна "езда" и хубав инструмент и канал,а 200 лв. сякаш са си множко вече в тези времена (ебати и надника
Последна промяна от RadoShopa на Вто 10 яну 2012 19:42, променено общо 1 път.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Благовест написа:Я пак?При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти...
Ифидик от Варна го е правил тия дни за 150 лева, аз съм го правил само на мойта кола и за 150 лева бих го направил на всеки ама нямам в момента нужните условия.
п.п. за протокола да допълня, един път като е чистена заедно с колекторите и е затапен ЕГР ги оправям без разглобяване и чистене.
- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
кола с кола не си прилича,това че на една е станало за 150 не означава че на друга пак ще е толкова 
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Сами от Варна (бегачката) беше писал някъде 100лв. само за чистенето. Със сваляне и качване цената е друга.
В София преди година я правих тая операция заедно с колекторите, малко над 200лв. дадох при Вентоман.
Пари са си, но е играчка и мръсна работа. Пробвайте да се изчистите с тая гняз след това
В София преди година я правих тая операция заедно с колекторите, малко над 200лв. дадох при Вентоман.
Пари са си, но е играчка и мръсна работа. Пробвайте да се изчистите с тая гняз след това
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Zinoto написа:Благовест написа:Я пак?При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти...
Ифидик от Варна го е правил тия дни за 150 лева, аз съм го правил само на мойта кола и за 150 лева бих го направил на всеки ама нямам в момента нужните условия.
п.п. за протокола да допълня, един път като е чистена заедно с колекторите и е затапен ЕГР ги оправям без разглобяване и чистене.
Колега за Пасат мога да се съглася,но примерно да взмем Бора/Голф,където турбината е зад мотора...
Ама темата пак се омаза,типично по нашенски
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Благовест написа:Zinoto написа:Благовест написа:Я пак?При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти...
Ифидик от Варна го е правил тия дни за 150 лева, аз съм го правил само на мойта кола и за 150 лева бих го направил на всеки ама нямам в момента нужните условия.
п.п. за протокола да допълня, един път като е чистена заедно с колекторите и е затапен ЕГР ги оправям без разглобяване и чистене.
Колега за Пасат мога да се съглася,но примерно да взмем Бора/Голф,където турбината е зад мотора...![]()
Ама темата пак се омаза,типично по нашенски
Ами от теб тръгна омазването и не разбрах какъв ти е дерта. Монтьор ли си какъв си...? Страх те е да не се събори цената ли. Точно за напречно разположен мотор говоря. Вярно, че на пасат примерно е малко по-лесно ама си е пак цапане и работа. По тая логика давай да вземат по 500 лева? Нали важат пазарните принципи, все ще се намери кой да я изчисти за по-малко пари, доста хора от този форум си ги чистят сами, да не кажа половината!
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Zinoto написа:Благовест написа:Я пак?При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти...
Ифидик от Варна го е правил тия дни за 150 лева, аз съм го правил само на мойта кола и за 150 лева бих го направил на всеки ама нямам в момента нужните условия.
п.п. за протокола да допълня, един път като е чистена заедно с колекторите и е затапен ЕГР ги оправям без разглобяване и чистене.
Към автора на темата:
съветвам те да потърсиш ИФИДИК все пак Варна не ти е толкоз далече.Ще останеш доволен от познанията и рутината с която работи той!
Аз правих тази "процедура" през декември точно при него.
-
harlova
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
и аз съм слушала само хвалби за него . явно е добър специалист
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
kn9453 написа:Zinoto написа:Благовест написа:Я пак?При тази врътня и мръсотия...Явно не си го правил ти...
Ифидик от Варна го е правил тия дни за 150 лева, аз съм го правил само на мойта кола и за 150 лева бих го направил на всеки ама нямам в момента нужните условия.
п.п. за протокола да допълня, един път като е чистена заедно с колекторите и е затапен ЕГР ги оправям без разглобяване и чистене.
![]()
Към автора на темата:
съветвам те да потърсиш ИФИДИК все пак Варна не ти е толкоз далече.Ще останеш доволен от познанията и рутината с която работи той!
Аз правих тази "процедура" през декември точно при него.

- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: VW голф 1.9 150 TDI проблем с турбото...
Някой дето поне малко разбира да погледне отдолу да види има ли някакви следи от удар по някой елемент и вече ако няма такива се минава на диагностики и майстори ! Ако не се лъжа на тоя мотор кулера е отпред долу,да не се е пукнал и от там да са проблемите ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 44 госта