Здравейте колеги,
Преди една седмица си взех следният клапан:
http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/128/
Причината е че заводския клапан се къса 2-3 пъти и ми писна да си купувам нови.
Комплекта който купих е с 3 пружини (Червена, Синя и Жълта). Въпроса ми е с коя пружина да монтирам клапана на колата?
На стискане изглежда червената пружина да е най-лека. Колата е Голф 4 1.8т (AGU) - стоково.
Благодаря предварително за помощта.
Въпрос за монтаж на DV 1.8T
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T


Според мен...трябва да е с най-меката защото стоковото AGUправи максимално налягане до 0.6 бара. По параметри за този Blow off клапан дават максимум 1.8 бара....което е с около 1.2 бара над налягането на стоковото AGU.Mисля че ще е най-добре с червената пружина

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
Няма ли опътване в нета ебати
.Слагай най-меката - 0.6 по-принцип се води подухване за турбо кола.Иначе клапана изглежда добре и цената е ОК - май и аз ще си взема(може би ще и цвъкна една черна боя де
).


- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
Преди малко говорих по телефона с пичовете от магазина. Значи те казаха че която и пружина да сложа , няма да е проблем. Разликата е че по меката има по бърз "response" . Най-добре се проверявало на свободна дали тресат оборотите. Ако тресат.. значи не е подходяща...
Нещо обаче продължава да ме съмнява коя да избера.
Нещо обаче продължава да ме съмнява коя да избера.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
в какъв смисъл да тресат оборотите?
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
Колега аз имам същия клапан и карам с зелената (тази дето си доиде вътре в клапана) Най- меката е червената а жълтата най твърда 

- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
И в крайна сметка за стокова кола с надува 0.5-0.6 коя пружина е най-подходяща? Защото на мене ми казаха, че трябва да сложи такава, че когато колата работи на място да е затворен клапана и да не издиша. Моя клапан е с врътка отгоре и се навива пружината и се затваря когато е почти затегната врътката на HARD.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
Пружината трябва да е възможно най-мека обаче да не се отваря клапана под налягането идващо от турбината - възможно най-лека без да разтоварва сам при пълен бууст .
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
Ясно защоото моя клапан е почти на хард за да е затворен на запалена кола в покой. Явно пружината му е мека. Искам да попитам и още нещо. Значи колата е запалена и си работи на място. Форсирам е и отпускам газта от дросела. Клапана се отваря изфъсква и се затваря се на 90% докато оборотите се нормализират до 900 и чак отгава се затвара напълно. Ако не сте ме разбрали мога да днеска да направя едно клипче да видите. Не мисля че трябва да е така.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T
marchq написа:Ясно защоото моя клапан е почти на хард за да е затворен на запалена кола в покой. Явно пружината му е мека. Искам да попитам и още нещо. Значи колата е запалена и си работи на място. Форсирам е и отпускам газта от дросела. Клапана се отваря изфъсква и се затваря се на 90% докато оборотите се нормализират до 900 и чак отгава се затвара напълно. Ако не сте ме разбрали мога да днеска да направя едно клипче да видите. Не мисля че трябва да е така.
Какво стана с този проблем ...реши ли го ?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта