Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот irr-lazio » Нед 07 авг 2011 9:11


Здравейте колеги,

Преди една седмица си взех следният клапан:
http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/128/
Причината е че заводския клапан се къса 2-3 пъти и ми писна да си купувам нови.
Комплекта който купих е с 3 пружини (Червена, Синя и Жълта). Въпроса ми е с коя пружина да монтирам клапана на колата?
На стискане изглежда червената пружина да е най-лека. Колата е Голф 4 1.8т (AGU) - стоково.

Благодаря предварително за помощта.




Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот kat007 » Нед 07 авг 2011 15:17


:D Много хубава тема ...и аз след месец някаде ще си взимам същия клапан поради същата причина...и точно това се чудя ...с коя пружина да е :roll:
Според мен...трябва да е с най-меката защото стоковото AGUправи максимално налягане до 0.6 бара. По параметри за този Blow off клапан дават максимум 1.8 бара....което е с около 1.2 бара над налягането на стоковото AGU.Mисля че ще е най-добре с червената пружина :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 08 авг 2011 10:38


Няма ли опътване в нета ебати :shock .Слагай най-меката - 0.6 по-принцип се води подухване за турбо кола.Иначе клапана изглежда добре и цената е ОК - май и аз ще си взема(може би ще и цвъкна една черна боя де :lol: ).


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот irr-lazio » Пон 08 авг 2011 15:01


Преди малко говорих по телефона с пичовете от магазина. Значи те казаха че която и пружина да сложа , няма да е проблем. Разликата е че по меката има по бърз "response" . Най-добре се проверявало на свободна дали тресат оборотите. Ако тресат.. значи не е подходяща...

Нещо обаче продължава да ме съмнява коя да избера.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот golf777 » Пон 08 авг 2011 23:22


в какъв смисъл да тресат оборотите?


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот donotdisturb » Вто 09 авг 2011 13:45


Колега аз имам същия клапан и карам с зелената (тази дето си доиде вътре в клапана) Най- меката е червената а жълтата най твърда :beer


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот marchq » Чет 12 яну 2012 23:35


И в крайна сметка за стокова кола с надува 0.5-0.6 коя пружина е най-подходяща? Защото на мене ми казаха, че трябва да сложи такава, че когато колата работи на място да е затворен клапана и да не издиша. Моя клапан е с врътка отгоре и се навива пружината и се затваря когато е почти затегната врътката на HARD.


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот donotdisturb » Съб 14 яну 2012 4:22


Пружината трябва да е възможно най-мека обаче да не се отваря клапана под налягането идващо от турбината - възможно най-лека без да разтоварва сам при пълен бууст .


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот marchq » Съб 14 яну 2012 8:10


Ясно защоото моя клапан е почти на хард за да е затворен на запалена кола в покой. Явно пружината му е мека. Искам да попитам и още нещо. Значи колата е запалена и си работи на място. Форсирам е и отпускам газта от дросела. Клапана се отваря изфъсква и се затваря се на 90% докато оборотите се нормализират до 900 и чак отгава се затвара напълно. Ако не сте ме разбрали мога да днеска да направя едно клипче да видите. Не мисля че трябва да е така.


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос за монтаж на DV 1.8T

Мнениеот kat007 » Вто 27 мар 2012 11:35


marchq написа:Ясно защоото моя клапан е почти на хард за да е затворен на запалена кола в покой. Явно пружината му е мека. Искам да попитам и още нещо. Значи колата е запалена и си работи на място. Форсирам е и отпускам газта от дросела. Клапана се отваря изфъсква и се затваря се на 90% докато оборотите се нормализират до 900 и чак отгава се затвара напълно. Ако не сте ме разбрали мога да днеска да направя едно клипче да видите. Не мисля че трябва да е така.


Какво стана с този проблем ...реши ли го ? :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта