Вашето доускорение 80-120 на пета предавка?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Наред си ми е километража, все пак сравняваш 1.4 бензин с 1.6 ТД, на който силата му е точно м/у 2500 и 3500 оборота, и има доста по-голям въртящ момент. Не знам дали има значение, но генерацията ми е само с едно гърне Ремус, 55мм и съм със спортен филтър + интеркулер.
Тия дни мисля да измеря другата дисциплина за еластичност - 60-100 на 4-а предавка
Тия дни мисля да измеря другата дисциплина за еластичност - 60-100 на 4-а предавка

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dmitko написа:Темата е интересна, но непрактична аз лично много се съмнявам някой да предприеме изпреварване на 5-та при скорост 80 км/ч, обикновено при тази скорост се ползва 4-та /а някой биха казали дори 3-та/ скорост.
Ами аз например нямам файда голяма от 90 да ръчкам 4 та с дизела... щот на 120 ще издъхне

- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
От 80 на 5та рядко ми се случва изобщо да набирам камо ли да изпреварвам понеже там /1700-1800/ турбото не се е развъртяло и на 5 та няма да има ряз,то за тая рабпта си има 4-та да дръпна до 110 /или 140 ако някой се заяде/ пък после ще си караме полекичка
Та мнението ми е че това е много странен критерий за сравнение на ускорението!

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Това е интересно но надали някой ще изпреварва на 5та с 80км/ч при идващ автомобил отсреща
Ако става въпрос за АБФа на 5та с 80км/ч си е направо пълен мъртвец но с тази скорост ако се появи рязко кола отсреща спокойно си слагам 3та или ако положението е доста напечено направо 2ра при която се справя най добре 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Това е интересно но надали някой ще изпреварва на 5та с 80км/ч при идващ автомобил отсрещаАко става въпрос за АБФа на 5та с 80км/ч си е направо пълен мъртвец но с тази скорост ако се появи рязко кола отсреща спокойно си слагам 3та или ако положението е доста напечено направо 2ра при която се справя най добре
Не става вапрос за изпреварване на косъм или някво дърпане с изпреварвания автомобил,а рутинно подминаване на маста автомобили ,или още по често срещаното доускорение след средата на завоя.Иначе ти ако за всеки изпреварен автомобил ръчкаш 3-та или пък 2-ра то колата няма да ти издаяни дълго.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Критерия никак не е странен ама май е въведен доста одавна,а от тогава колите са се развили доста.По горе бях писал да измерваме ускорението на 4-та или на 5та ама от 100-140.Така ще е по реално спрямо съвременните коли.
Еластичност се мери на по-ниски обороти, а на по-високи вече мериш мощност. То е ясно, че ако цедиш бензинов двигател на високите обороти, ще набира по-бързо. А и аз всъщност я засякох в диапазона 80-140, и както казах беше 16сек. Имайте обаче предвид, че кабриото има чудовищно въздушно съпротивление и при скорости над 110-120 то оказва голямо влияние. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0.41, което си е доста... А при спуснат гюрук е още по-зле

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега съгласен съм с теб но ако возиш още 4 човека с теб и започнеш да изпреврваш и ти се появи кола отпред с висока скорост мисля че по добрия вариянт е да я настъпиш до колкото може а не да си пазиш мотора да не се износи а колкото до това дали ще издържи АБФа е създаден да се кара на високи обороти и аз затова съм го взел и ако на ден не ударя поне 2-3 регулатора сън не ме хваща вечерта а ако се разваля от това по добре да го нямаRabbit_TDI написа:rusiq_24 написа:Това е интересно но надали някой ще изпреварва на 5та с 80км/ч при идващ автомобил отсрещаАко става въпрос за АБФа на 5та с 80км/ч си е направо пълен мъртвец но с тази скорост ако се появи рязко кола отсреща спокойно си слагам 3та или ако положението е доста напечено направо 2ра при която се справя най добре
Не става вапрос за изпреварване на косъм или някво дърпане с изпреварвания автомобил,а рутинно подминаване на маста автомобили ,или още по често срещаното доускорение след средата на завоя.Иначе ти ако за всеки изпреварен автомобил ръчкаш 3-та или пък 2-ра то колата няма да ти издаяни дълго.


- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
rusiq_24 написа:Това е интересно но надали някой ще изпреварва на 5та с 80км/ч при идващ автомобил отсреща
Аз, честно казано, вчера като прочетох темата и се замислих за колко секунди го правя това? И се усетих, че никога не съм карал на 5-та с 80

Днес проведох тест два пъти, като единия съм заснел с телефона - 10 сек. но незнам дали го направих правилно, защото не набих педала до пода, а просто понастъпих малко



Иначе ето и всички времена:
80-120 = 10сек
80-140 = 17сек
80-160 = 25сек
Нагоре не мерих, че имаше движение яко и не беше прав учатък пътя. Иначе от 0 до 140 го правя по-бързо отколкото от 80 до 140 на 5-та

При това мерене основно значение има не мощността, а въртящият момент, моят е 163нм/4600 демек на 2000 оборота със сигурност имам по-малко от 80нм, докато ТДИ-то е между 110 и 155 нм (в зависимост от модела), но забележете - започват от 2300 оборота някъде. Затова и всички дизели позволяват по-рядка смяна на предавките, просто си дърпат независимо от оборотите и винаги създават усещаноето за "залепяне на седалката" (по-мощните де).
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта