Помощ за Ксенон
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 11 фев 2010 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zlatograd
Помощ за Ксенон
Здравейте,имам едно венто и мисля да му сложа ксенон H4,но не знам дали ще стане ксенон H4-1,H4-2,H4-3 и т.н каква е разликата ? Благодаря предварително!
- lou
- Мнения: 905
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Помощ за Ксенон
Какви са тези ксенони ? Защото аз за първи път ги чувам Та по темата за вентака колега вземаш си H4 биксенон (ксенон на къси и дълги) и си свиркаш
- scum85
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ за Ксенон
H4 ти е цокълът на крушката, което значи , че съвпада с твоя, а останалото наистина и аз за първи път го чувам
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ксенон
Както каза колегата цокъла ти е Н4.Понеже Н4 крушките са с две светлини се предлагат ксенонови крушки с цокъл Н4 с ксенон на късата светлина , а на дългата с халогенна крушка.Н4-3 не е би ксенон а крушката мести положението си спрямо едно прозорче на шапката и така ти дава дългата светлина.Н4 би ксенон е пак с Н4 цокъл,но с две ксенонови крушки една над друга и като дадеш на дълги светват и двете съответно на всяка крушка имаш по два баласта(запалителя).Масово тук се слага Н4-3 и се продава за би-ксенон което е подвеждащо.На кутийте с ксеноните си пише.Н4(flexible),H4(bi-xenon),H4(L-halogen,h-hid),H4(L-HID,H-halogen),H4(Single beam)
Н4(flexible) - е тази която мести една крушка за къси и дълги тоест Н4-3
H4(bi-xenon) - е тази която е с двете ксенонови крушки на един цокъл
H4(L-halogen,h-hid) - е тази която е с халогенна крушка на късите, а ксенонова на
дългите
H4(L-HID,H-halogen) - е тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите
H4(Single beam) - е с Н4 цокъл, но с една светлина.
Н4(flexible) - е тази която мести една крушка за къси и дълги тоест Н4-3
H4(bi-xenon) - е тази която е с двете ксенонови крушки на един цокъл
H4(L-halogen,h-hid) - е тази която е с халогенна крушка на късите, а ксенонова на
дългите
H4(L-HID,H-halogen) - е тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите
H4(Single beam) - е с Н4 цокъл, но с една светлина.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 11 фев 2010 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zlatograd
Re: Помощ за Ксенон
Благодаря ви!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ксенон
За нищо, колега.Радвам се, че съм бил полезен.Ако има още нещо свързано с ксеноните ще се радвам да помогна.Поздрави!
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Помощ за Ксенон
Колега здравей искам да те попитам за ксенона моите крушки почнаха да се палят трудно те са H4 на къси на дълги ,като ги пусна и ако не светнат издават звук (бзззз) и това съм забележил че колко е по студено толко по трудно се палят от 30 път сиг.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Помощ за Ксенон
Някой баласт прави проблем сигурно.
П.п. Как карате с H4 ксенон на рефлекторен фар. Това е все едно да ти изплющят боен фар насреща
П.п. Как карате с H4 ксенон на рефлекторен фар. Това е все едно да ти изплющят боен фар насреща
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ксенон
MiME_LuDiO,
При тези системи е трудно да се диагностицира точния проблем.Изчакай докато или баласта или крушката се предаде и го сменяй.Другия вариант е да пробваш с читав баласт крущката и с читава крущка баласта и то ще си каже къде е проблема.
IvailoOo,
повярвай ми проблема не е в рефлекторния фар, а в това дали е регулиран както трябва.Как така мен ме заслепяват обикновени халогенни крушки. Може би, защото осветяват прането на комшийте
При тези системи е трудно да се диагностицира точния проблем.Изчакай докато или баласта или крушката се предаде и го сменяй.Другия вариант е да пробваш с читав баласт крущката и с читава крущка баласта и то ще си каже къде е проблема.
IvailoOo,
повярвай ми проблема не е в рефлекторния фар, а в това дали е регулиран както трябва.Как така мен ме заслепяват обикновени халогенни крушки. Може би, защото осветяват прането на комшийте
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Помощ за Ксенон
Заглавие: Помощ за Ксенон
ЗДРАВЕЙТЕ
случайно попаднах на темата.
бях по друг повод в техническия раздел на форума.
колегата написал по горе инфото е прав като терминология на ксеноновите разновидности на крушки Н4.
понеже професионално се занимавам с ксенонови светлини мога да кажа:
в България както и на всякъде другаде се препоръчва за допълнително вграждане ксенонова система Н4-3 поради факта че тя има най прецизен фокус във фара и няма излишни разсейки както при другите видове изброени от колегата.
има 4 вида модели крушки от Н4-3
от всички тествани видове крушки
оптималния вариант е Н4-3А
крушка с много добър фокус за къси и дълги светлини
всички останали видове се разминават доста с реалният фокус на халогенната крушка
ето няколко примера
съответно имат доста разсейки
за единичните Н4---1 и 2
проблема е същия
това е снимка за сравнение между фокусното разстояние на обикновена халогенна крушка и ксенонови
ето няколко снимки с тестове на различни видове ксенонови крушки Н4
препоръчвам поставянето на система от този вид
ефекта от нейното поставяне е
прекрасна фокусирана светлина без никакви разсейки
снимката е от личният ми автомобил с 35W - 5000К - модел на крушката - Н4-3А
дано да съм бил полезен
vassil_sparco написа:Както каза колегата цокъла ти е Н4.Понеже Н4 крушките са с две светлини се предлагат ксенонови крушки с цокъл Н4 с ксенон на късата светлина , а на дългата с халогенна крушка.Н4-3 не е би ксенон а крушката мести положението си спрямо едно прозорче на шапката и така ти дава дългата светлина.Н4 би ксенон е пак с Н4 цокъл,но с две ксенонови крушки една над друга и като дадеш на дълги светват и двете съответно на всяка крушка имаш по два баласта(запалителя).Масово тук се слага Н4-3 и се продава за би-ксенон което е подвеждащо.На кутийте с ксеноните си пише.Н4(flexible),H4(bi-xenon),H4(L-halogen,h-hid),H4(L-HID,H-halogen),H4(Single beam)
Н4(flexible) - е тази която мести една крушка за къси и дълги тоест Н4-3
H4(bi-xenon) - е тази която е с двете ксенонови крушки на един цокъл
H4(L-halogen,h-hid) - е тази която е с халогенна крушка на късите, а ксенонова на
дългите
H4(L-HID,H-halogen) - е тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите
H4(Single beam) - е с Н4 цокъл, но с една светлина.
ЗДРАВЕЙТЕ
случайно попаднах на темата.
бях по друг повод в техническия раздел на форума.
колегата написал по горе инфото е прав като терминология на ксеноновите разновидности на крушки Н4.
понеже професионално се занимавам с ксенонови светлини мога да кажа:
в България както и на всякъде другаде се препоръчва за допълнително вграждане ксенонова система Н4-3 поради факта че тя има най прецизен фокус във фара и няма излишни разсейки както при другите видове изброени от колегата.
има 4 вида модели крушки от Н4-3
от всички тествани видове крушки
оптималния вариант е Н4-3А
крушка с много добър фокус за къси и дълги светлини
всички останали видове се разминават доста с реалният фокус на халогенната крушка
ето няколко примера
съответно имат доста разсейки
за единичните Н4---1 и 2
проблема е същия
това е снимка за сравнение между фокусното разстояние на обикновена халогенна крушка и ксенонови
ето няколко снимки с тестове на различни видове ксенонови крушки Н4
препоръчвам поставянето на система от този вид
ефекта от нейното поставяне е
прекрасна фокусирана светлина без никакви разсейки
снимката е от личният ми автомобил с 35W - 5000К - модел на крушката - Н4-3А
дано да съм бил полезен
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ксенон
strahil_toshkov,
ти също си прав за H4-3 и си илюстрирал с реални снимки направени от теб, което е много добре.Аз също се занимавам с ксенони, но не разполагам с толкова изчерпателна база данни и ще си направя лична забележка за това .Радвам се, че тази тема стана полезна и много хора ще се информират конкретно за този въпрос, защото именно това е смисъла на автомобилните форуми.Поздрави!
ти също си прав за H4-3 и си илюстрирал с реални снимки направени от теб, което е много добре.Аз също се занимавам с ксенони, но не разполагам с толкова изчерпателна база данни и ще си направя лична забележка за това .Радвам се, че тази тема стана полезна и много хора ще се информират конкретно за този въпрос, защото именно това е смисъла на автомобилните форуми.Поздрави!
- blaze
- Мнения: 258
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Помощ за Ксенон
Има ли някой тук, който да е с така наречения биксенон Н4-3 - модела с движеща се ампула ? Да сподели впечатления, че на мен ми се струва кекава работа. Има ли раликзта, която се очаква между къси и дълги? Общо взето - стават ли за нещо или не ?
Re: Помощ за Ксенон
Желая да сложа ксенон и на моят автомобил, но ни знам какъв да е ?
Препоръчайте ми добър ксенон за PASSAT B4 Variant 1.8 мотор ABS !
Посочете какъв да бъде за къси , за дълги и за мъгла!
Препоръчайте ми добър ксенон за PASSAT B4 Variant 1.8 мотор ABS !
Посочете какъв да бъде за къси , за дълги и за мъгла!
Re: Помощ за Ксенон
на самия фар трябва да има лепенка с вида на крушките
аз карам passat b5 - H7 къси светлини и H1 дълги светлини
ако и ти си със същите вземаш ксенон H7 за дълги няма да ти трябва xenon... недостатък е че са отделно къси и дълги светлини дългите H1 трябва пък да загряват
според мен най-добре светят 6000k
а пък за мъгла не се слага когато сложиш xenon ще видиш каква стена става пред те, най-добре с жълтите габарити за мъгла (оригиналните крушки)
а относно H4 внимавайте какъв модел вземате !
аз карам passat b5 - H7 къси светлини и H1 дълги светлини
ако и ти си със същите вземаш ксенон H7 за дълги няма да ти трябва xenon... недостатък е че са отделно къси и дълги светлини дългите H1 трябва пък да загряват
според мен най-добре светят 6000k
а пък за мъгла не се слага когато сложиш xenon ще видиш каква стена става пред те, най-добре с жълтите габарити за мъгла (оригиналните крушки)
а относно H4 внимавайте какъв модел вземате !
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за Ксенон
blaze написа:Има ли някой тук, който да е с така наречения биксенон Н4-3 - модела с движеща се ампула ? Да сподели впечатления, че на мен ми се струва кекава работа. Има ли раликзта, която се очаква между къси и дълги? Общо взето - стават ли за нещо или не ?
Брата на покойната ми съпруга караше 1 ауди Б4комби 125 к.с.с . Сложи ги през 2010г .Сега го кара синът му .Не съм чул да е сменял баласт,лампа .
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта