Кажете какво да правим изчистваме грешките и след малко грешките пак са си там сменихме частите и грешките пак са си там ??? давайте някакъв съвет
Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Кажете какво да правим изчистваме грешките и след малко грешките пак са си там сменихме частите и грешките пак са си там ??? давайте някакъв съвет
-
Tikvata
- Мнения: 81
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
брат като запалиш колата глешките изчезвал ли ??? щото тва тряа да ти го вади на загасен мотор
-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Значи колата я паля след като изчистя грешките и си работи но глъхне една такава като и дам малко повече гас и се замисля и кам 2000 оборота се оправя .....колата я гася и я закачам пак на диагностиката и грешките ми ги изкарва пак?
това не ми е ясно защо пак ги изкарва при положение че тези неща съм ги сменил и са нови и пак им намира грешки
това не ми е ясно защо пак ги изкарва при положение че тези неща съм ги сменил и са нови и пак им намира грешки
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
разбира се,че ще ги дава отново!налидвигателянеработи и нямакак да се отчете сигналът! проблемът ти е в запалителната система която несе контролираот ЕБУ наколата и не записва грешки!диагностика се прави с мотор тестер или осцилоскоп!а най добре специалист защото може и от друго да е!
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Първата грешка не трябва да я имаш дори и на загасен двигател.Виж датчика на Хол в делкото и връзките към него.Буксичката с трите кабела. 

-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Начи колега датчика на делкото снощи се оправи смених сложих друго делко и се оправи но остава сега другият проблем с датчикът на коляновият вал при положение че съм го сменил какво да правя ...и има и друго колата ужасно пуши от какво може да е това.... маслото не го бара апък пуши както и антифриза не го бара възможно ли е ако дебитометара не е наред да барка центрофката на колата и заради него да пиши така ???
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Дебитомера го почисти.Има теми във форума как става.Пушека може да е от невярни показания на температурния датчик.Можеш да го провериш и него с ВагКом както на студен така и на загрял двигател. Не трябва да има много големи разлики с този на таблото при загрял 90гр.При студен се ориентираш по температурата на антифриза.Гледа се в един от 6-те канала за живи данни в графата ,Coolant Temperature,. Нямаш грешка за датчика на коляновия вал.Другата грешка е дежурна при неработещ мотор при ВагКом,отнася се за за друго и изчезва ако запалиш двигателя и отново влезеш с програмата. 

-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Значи колега преди малко изкарахме дебитомера да го чистим и видяхме че едната от 3 те пластинки която е вътре в дебитомера е отчекната лекичко...абе направо си я няма де ама както и да е кажи това нещо може ли да влияе на пушенето на мотора ??? и евентуално нещо може ли да се направи по въпроса или направо да си търся друг дебитомр ?
и другото което е значи след като оправих делкото и си направих центрофка с струбоскоп след като запаля колата и колата работи на обороти центрофката ми бяга а като и дам гас и мине 2000 оборота центрофката се наглася от самосебеси това ми се струва че е от дебитомра
и другото което е значи след като оправих делкото и си направих центрофка с струбоскоп след като запаля колата и колата работи на обороти центрофката ми бяга а като и дам гас и мине 2000 оборота центрофката се наглася от самосебеси това ми се струва че е от дебитомра
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Колега центровка на АЕК със стробоскоп не се прави.Центровката на този двигател е зацепването на ангренажа паразитния вал,белега на маховика за ГМТ и белега на делкото.Ваското1 го е обяснил по добре от мен.Ако не можеш да намериш темата ше я търся аз.Дебитомера ако имаш проблем скъсана писта,захранване или нещо друго освен замърсяване ще имаш набита грешка в компютъра.Ако пък подава неверни данни към компа то и той няма да пуска гориво и колата няма да върви но едва ли ще пуши.Повишението на пушека е резултат на повече гориво и по малко въздух .Тази цигания я прави само температурния датчик или неправилна центровка.Извади дебитомера и го остави 20-30 мин да изстине.Почисти го с каквото си решил аз го чистя с контактен спрей нищо че е скъп и пиши какво е станало.Поздрави 

Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
почнаха се уроците и консултациите он ,лайн!!продължавай да сменяш и чистиш разни работи и когато ти дойде до гуша от харчене ,ще почнеш да четеш отначало темата !за сега чета!
имаш ли стробоскоп?
имаш ли стробоскоп?
-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
виш сега какво ми исписа като грешка дебитометара ... но пък дименето пак го има това за коляновият вал датчикът деко каза колега си прав при запалена кола вече не ми излиза при загасена излиза
-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
Wednesday,25,January,2012,01:41:54:10074
VCDS Version: Release 11.11.1
Data version: 20111209
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (037 906 258 AQ)
01:41:28 Group 001: Engine Dynamic Data
1600 /min Engine speed
72.8°C Coolent Temp
0.704 Lamda
23.3 °BTDC Ignition Angle
01:41:28 Group 003: Intake Conditions
1600 /min Engine speed
4.5 % Engine Load From MAF
19.6° Throttle Angle Degrees
28.7°C Intake Air Temp
01:41:28 Group 003: Intake Conditions
1600 /min Engine speed
4.5 % Engine Load From MAF
19.6° Throttle Angle Degrees
28.7°C Intake Air Temp
VCDS Version: Release 11.11.1
Data version: 20111209
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (037 906 258 AQ)
01:41:28 Group 001: Engine Dynamic Data
1600 /min Engine speed
72.8°C Coolent Temp
0.704 Lamda
23.3 °BTDC Ignition Angle
01:41:28 Group 003: Intake Conditions
1600 /min Engine speed
4.5 % Engine Load From MAF
19.6° Throttle Angle Degrees
28.7°C Intake Air Temp
01:41:28 Group 003: Intake Conditions
1600 /min Engine speed
4.5 % Engine Load From MAF
19.6° Throttle Angle Degrees
28.7°C Intake Air Temp
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
писах по горе за запалителна система.при прогрят двигател (почти 80гр)имаш нормално пълнене при отварена др. клапа и отчетен и коригиран ъгъл на запалване!но е малко висок за тези обороти!?защо е толкова висок? за да може да изгори горивото при тях !но то не изгаря и ламбдата го отчита (0,704)и дърпа ъгълът !щом не гори -значи пуши отзад!направи пълна диагностика!това е четене на грешки ,което побликуваш!те хубаво се четат , но и да има кой да ги чете правилно!


Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
А колеги можете ли да обясните къде се намира този дебитомер и има ли го на голф 3 1.4 моно абд
-
xdimitrov
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 3 1,6 101 хп аек
не колега няма дебитомер !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 61 госта