1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот fill » Сря 25 яну 2012 13:04


popeye написа:препоръчвам с 2 ръце, мойте коли само там ходят и разход над 11 в София никога не съм имал


Съгласен съм да отида там за реглаж, ама ако ми даде над 11 градско ще ми платят ли реглажа + горивото ? :roll:




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот popeye » Сря 25 яну 2012 13:20


всичко зависи от състоянието на мотора и свободните съчинения по него и агу-то, а реглажа се избива с 1-2 зареждания ако падне с 2литра примерно


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот fill » Сря 25 яну 2012 13:50


:офф
Колега разбирам че сервиза е твой или на твой познат и искаш да му намериш клиенти .....
Гарантираш че разхода пада като се отиде в серзиза. Съгласен съм да отида в сервиза и ти казах условието ми. Ти почна да овърташ че можело да не стане .....

Прекратявам да пиша тук понеже се отклонихме от темата, за което се извинявам на Йоанчо. :oops:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот popeye » Сря 25 яну 2012 14:59


сервиза не е мой, и си има достатъчно клиенти и без тебе. Който иска отива който не не ходи :012:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот joker » Сря 25 яну 2012 20:51


popeye написа:За газта е много важна степента на сгъстяване(съответно и компресията) - колкото по-висока > толкова по-добър вървеж и малък разход.
При ААМ степента на сгъстяване е 9.5, но с оригиналния вал. С вала от РВ степента пак е 9.5 но компресията е паднала доста(предполагам под 10).
На второ място БРЦ - неземен боклук, потърси Ловато или Ренцо-Ланди с малък диаметър и ще се родиш. Преди време от колега взех изпарител "Landi Renzo EC 04"
, смених комплект мембрани и го монтирах на пасат с АБС мотор. Незнам дали ще ми повярваш но разхода е 9.5 в София.

Kaто човек каращ вече 7 г BRC карана преди това поне още толкова от италианците мога да кажа противното....BRC=best of the bests of the bests!!!!!-сравнена с Ловато и Стефанели.Не ми говори въобще за Ланди-Ренцо(ти дори и името му не знаеш)....все едно да сравняваш Мерцедес G с китайски джип.....Апропо във Варна сега зимата тази "калпава" уредба ми дава разход 10.8-11/100...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот stefan4o » Сря 25 яну 2012 22:09


Йоанчо, какъв е размерът на дифузьора на плочката на газовото?


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот yoan4o » Чет 26 яну 2012 0:09


stefan4o написа:Йоанчо, какъв е размерът на дифузьора на плочката на газовото?


Нямам си и идея даже. :oops:
Имаш в предвид отвора на самата плочка или входа за газта?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот stefan4o » Чет 26 яну 2012 0:23


Изображение
Диаметърът на тая дупка по-голямата, която е на снимката. :beer


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот genov1 » Чет 05 апр 2012 13:43


И аз съм съгласен за БРЦ-то, и според мен си е много добра марка. А по темата, колегата над мен правилно те е насочил, и според мен в плочката ти се крие ключа за палатката. някой път газаджиите слагат няква плочка каквато им падне, или каквато им е под ръка, и после колата не ще да върви. Въртят се тройници, разглабят се изпарители, не ще и не ще. И в друга тема съм го казвал - колкото е по-малка плочката, толкова по-добре върви на газ.
П.П малии колега, кво е тва чудо, карбуратор ли е


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот basata-user » Чет 05 апр 2012 13:53


стария ми мотор беше 1.8 аам с вал от 2е и спортен филтър газова е ЛОВАТО :)колата даваше 10/100 извън градско при каране 120-140 :| градско разхода пак беше 10/100 ако не си рязал главата смисъла от вала е никакъв да не кажа че е в - :|


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот joker » Чет 05 апр 2012 14:29


muns61 написа:Попай, пишеш неземни измишльотини за БРЦ - то.

Не само за BRC ами и за компресията :063: :063: :063:
BRC са Мерцедесите на газовите(собствен опит!)....а смяната на вала(отваряне на изпускателния клапан по-късно) има за цел да увеличи компресията...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8mi ААМ с по-агресивен вал, проблем с газовите настройки?!

Мнениеот popeye » Чет 05 апр 2012 16:09


joker написа:
muns61 написа:Попай, пишеш неземни измишльотини за БРЦ - то.

Не само за BRC ами и за компресията :063: :063: :063:
BRC са Мерцедесите на газовите(собствен опит!)....а смяната на вала(отваряне на изпускателния клапан по-късно) има за цел да увеличи компресията...

Я се замисли малко за последното ти мнение, и дали си наясно със спортните валове
ето разхода на моята кола (градското е в София сутрин 8:00-9:00 и вечер 17:30-18:30)http://www.spritmonitor.de/en/detail/500088.html- пасат 1.8B35i
ABS с изпарител LANDIRENZO монтиран от мен и настроен тук http://veskony.com/ с фабричен вал, ресет реле, блокирана клапа на горещия въздух и без каквито и да били чашки и темподобни ограничители на притока на въздух, дори напротив с панелен K&N. Колата е ежедневка и върви прилично(не е ABF все пак)максималната скорост незнам колко е но е над 180 със сигурност



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта