-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 15:19


Запалих отивам да сменя маслото и добавка в горивото ,ще сложа 10 на 40




tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi_20yare » Вто 31 яну 2012 15:23


smash22 написа:Запалих отивам да сменя маслото и добавка в горивото ,ще сложа 10 на 40

Я му купи 5 на 40 Стат Ойл от евро 07 и не се занимавай повече,ще долееш 500-700 грама до 10 000км,поне цената е добра....Пробвал съм 3,4 вида масла само 5 на 40 и да ти кажа само май ценичките са различни,особенно за нашите стари моторетки,няма да се случи чудо ако сложиш най скъпото,АФН е куче да знаиш,но му сложи 5 на 40...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 яну 2012 15:37


Сложи му 5W40 и гледай да отговаря поне на 505,00 или нагоре. Това, с което караш в момента ловя бас, че не отговаря на стандарта за твоята кола.


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ДАНЧО » Вто 31 яну 2012 15:57


В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Peterman » Вто 31 яну 2012 15:59


За час според мен може да се зареди заняколко паления, но за да е качествено зареждането си трябва поне 6-7 часа зареждане!


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Kuncavia » Вто 31 яну 2012 15:59


Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания :beer


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi_20yare » Вто 31 яну 2012 16:04


ДАНЧО написа:В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.

Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов.... :cry:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Вто 31 яну 2012 16:10


Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания :beer

Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ДАНЧО » Вто 31 яну 2012 16:12


tdi_20yare написа:Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов.... :cry:


До сега не съм имал проблеми с акумулатора , питах дали е възможно да е паднал заради късите разтояния на който карам колата 2 км. в 9ч и 2 км 18ч.Тия дни са си много студени и винаги ми трябваше повече въртене(т.е повече акумулатор) докато запаля.Надявам се да не ми е отишъл наистина акумулатора :(


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Вто 31 яну 2012 16:19


ДАНЧО написа:
tdi_20yare написа:Не искам да те плаша,ама той един път като тръгне да не държи,значи му се вижда края..Като я оставиш цяла нощ и на сутринта пак ще е така...Освен да си го сваляш и прибираш до печката хах,и да му понакапваш с някое зарядно,което си е игра и нерви...И аз така се опитвах да избегна 157-те лева за Варта,ама накрая не става,трябва нов.... :cry:


До сега не съм имал проблеми с акумулатора , питах дали е възможно да е паднал заради късите разтояния на който карам колата 2 км. в 9ч и 2 км 18ч.Тия дни са си много студени и винаги ми трябваше повече въртене(т.е повече акумулатор) докато запаля.Надявам се да не ми е отишъл наистина акумулатора :(

Пробваи да го дозаредиш и се ограничаваи като патуващ накасо да пускащ ел екстри :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Stivi » Вто 31 яну 2012 16:35


В Поморие сутрин сме със скромните -10 и със стария ми акумулатор дето 2г беше бекъп на помпата на парното и "окото" му е черно след традиционния ритуал /контакт,пускане на фарове къси изчакване 10сек,връщане ключа,контакт,изчакване да угасне реотана,старт/ запали в момента в който акуто успя да завърти малко повече от хлъц,хлъц mhihi Нафтата е на Ромпетрол без добавки,с читава нафта и нов акумулатор мисля че няма да има какви минуси да ме уплашат !


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Kuncavia » Вто 31 яну 2012 16:45


веселин написа:
Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания :beer

Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя


Еми към края на седмицата ще сложа 4 Beru, хич не ми се занимава да ги гледам какво им е на свещите с точност. Маслото е Castrol 5w40, обикновено EKO с добавка Castrol TDA. Ще видим другата седмица с новите свещи как ще е. Ако има проблем, тогава ще го мисля mhihi


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Вто 31 яну 2012 16:58


ДАНЧО написа:В 18:00 свършвам работа.Въпроса ми е ако някой ми даде ток да запаля, колко време трябва да покарам за да ми се зареди акумулатора?Нямам зарядно а не ми се купува нов.



Трябва да караш 24ч нон стоп да се зареди напълно mhihi


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Вто 31 яну 2012 17:13


drago_tr написа:Ден първи:
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.


Ден втори: -16 градуса. Нищо не беше замръзнало по вратите, само му подадох ключа и запали. Имам чуството че колкото по студено му става...толкова по-добре пали :Mr Green Fun А акумулатора направо ме изумява...не го знам какъв е но на него пише FORD :roll:
Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Даскала™ » Вто 31 яну 2012 17:23


drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


facepalm facepalm facepalm



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, pe6o__ и 48 госта