Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
нес говорим с колеги и се оказа, че доста хора имаме един и същи проблем. Караме на малки разстояния от порядъка на 2-3км до работа и пак толкова наобратно. Естествено на акумулатора му се еб@ва майката. Доста хора не са могли да запалят тази сутрин(дори и с нови и големи акумулатори), аз запалих, но доста трудно. Един колега каза, че тази вечер ще ходи на магистралата алтернатора да заредял малко. Въпроса е какво може да се направи за да се опази акумулатора от изтощаване и да се пали по-лесно сутрин на студа? Освен повечето каране нали. За бензинова кола става въпрос.
Последна промяна от xploda на Чет 02 фев 2012 15:25, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
зарежда се на зарядно
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
ако няма гараж в къщи на зарядно. Зимата - кратки растояния , на фарове , парно - моторче на максимум,нагревател на задно стъкло, и т.н.- акумулатора не може да се зареди. Препоръчително е дозареждането със зарядно .
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Най си е хубаво ако имаш токоизправител и естествено гараж!Там си го включваш и сутринта си пушка.Но тези колеги на които колите са им навън ще им е малко по трудно защото трябва да си смъкват акумулатора и да си го носят вкъщи за зареждане.Според мен това е по доброто решение отколкото да обикаляте по улиците и горите парите за токоизправителя.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Преди да угася колата вечерно време,изгасям всички уреди,които дърпат ток и оставям колата да работи!Пуша една цигара и след това гася и се прибирам!
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Както се казва на системи
Някои ги свалят и спат с тях...
Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...

Някои ги свалят и спат с тях...

Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...

- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Под зарядно се има впредвид нещо подобно :

И всяка вечер сваляне/качване на акумулатора?

И всяка вечер сваляне/качване на акумулатора?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Благовест написа:Както се казва на системи![]()
Някои ги свалят и спат с тях...Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...
Затова си купувате един хубав скъп акум. и забравяте м/у 5 и 10г за проблеми с паленето

- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Теодор написа:Благовест написа:Както се казва на системи![]()
Някои ги свалят и спат с тях...Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...
Затова си купувате един хубав скъп акум. и забравяте м/у 5 и 10г за проблеми с паленето
Ехееее 5-10г...тва много време бре. Дай пример за такъв акумулатор да ги видя кви пари са.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xploda написа:Теодор написа:Благовест написа:Както се казва на системи![]()
Някои ги свалят и спат с тях...Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...
Затова си купувате един хубав скъп акум. и забравяте м/у 5 и 10г за проблеми с паленето
Ехееее 5-10г...тва много време бре. Дай пример за такъв акумулатор да ги видя кви пари са.
Varta произведен по поръчка на МВ 70AH 760A цена 560лв


- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Теодор написа:Varta произведен по поръчка на МВ 70AH 760A цена 560лв![]()
почти колкото и малкия в багажника

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
LILO&STICH написа:Теодор написа:Varta произведен по поръчка на МВ 70AH 760A цена 560лв![]()
почти колкото и малкия в багажника
Мдааа големия е 840лв

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
По добро от това което е сложено в завода няма Моя Пасат произведен 2001г още си пали със заводския Изобщо не си напъвам главата да го мисля като се предаде нов и това е
-
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
- Автомобил: Tiana MK5 Variant
- Двигател: CAXA
- Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
И аз се чудя кога ли ще ми покаже "пръст". На две годинки е вече, плюс това не знам колко е каран преди това, но може би защото тия дни не излизам рано сутрин, следобедите и вечер след работа паля без проблем. 55Ah - куча марка. 

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xploda написа:[/img]
И всяка вечер сваляне/качване на акумулатора?
Мне всяка вечер разбира се, на акумулатора му стига да се зареди(ако е читав)един път хубаво и няма да имаш всяка сутрин проблеми,освен ако не въртиш много време на стартер всяка сутрин.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pa4o_ivanov61 и 71 госта