1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот produxan » Вто 31 яну 2012 17:58


Колеги колата ми започна да претриса като я загасям усеща се сякаш не може да угаси мотора моментално и точно преди да станат 0 -леви оборотите претриса . Тампоните на мотора ги смених преди 1 седмица всички . Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека :roll: . Ще бъда много благодарен ако някой ме насочи къде другаде да търся проблема . Мотора на колата е 1.9 ТДИ 110
Да попитам има ли вероятност да е от тази клапа в ЕГР клапана и от саждите да не може да я затвори хубаво ,защото ми прави впечатление ,че и когато я гася не се чува едно затваряне на някаква клапа което се чуваше преди

Последна промяна от produxan на Пон 13 фев 2012 22:24, променено общо 2 пъти.




ivelin1476
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот ivelin1476 » Вто 31 яну 2012 22:53


има вероятност да е от демферния маховик на съединителя :bishop


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот produxan » Вто 31 яну 2012 22:55


Колега с плътен маховик съм когато смених съединителя не сложих демпфер а плътен маховик до сега не ми го е правила а другото е ,че го прати когато си иска 1 път не го прави 1 път го прави и така ..


ivelin1476
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот ivelin1476 » Вто 31 яну 2012 23:09


колега виж тази тема дано да ти помогне нещо viewtopic.php?f=24&t=149629


Потребителски аватар
andreygg
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
Автомобил: Polo 6n2
Двигател: AUA 2000
Местоположение: Кюстендил

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот andreygg » Сря 01 фев 2012 0:10


Според мен причината е в некачествено гориво.


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот produxan » Сря 01 фев 2012 2:15


Колега карам е само с Maxxmotion diesel от ОМВ не смятам ,че е от горивото просто мотора не угасва нормално
,но от какво е .. Смятам да отворя ЕГР вътре има един клапан за спиране на въздуха да не би от нагарите да не може да се затвори плътно и мотора да не може да снижи оборотите нормално и от това да претриса ..


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 фев 2012 8:28


produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека :roll: .

:да:
Затвори клапата механично с ръка при работещ мотор и виж как гасне. Ако пък на дясната седалка има някоя мацка , тя да угаси с ключа, а ти виж дали клапата се затваря.
PS: Ако мацката е блондинка, обясни внимателно, че ключа се върти на ляво, тоест срещу часовниковата стрелка (погледни да не носи електронен часовник, тогава става сложно scare ). Докато се пресяга с дясната ръка, да не се подпира на скоростният лост , че въпреки приятните вибрации, той се ползва за друго. mhihi


Потребителски аватар
al_volante
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
Автомобил: golf 3
Двигател: afn 1996
Местоположение: софия

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот al_volante » Сря 01 фев 2012 9:13


Провери демпферната шайба на коляновия вал да не е тръгнала,ЕГР-а няма нищо общо с тоя проблем.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот kgdim » Сря 01 фев 2012 9:51


Точно клапата в ЕГР клапана е за плавно гаснене.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот gancho » Сря 01 фев 2012 11:18


А дали е така..... mhihi
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 фев 2012 12:19


Може ли да използвам темата за да питам нещо конкретно? AHF има ли клапан за плавно гасене?? :roll:


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот kgdim » Сря 01 фев 2012 12:29


gancho написа:А дали е така..... mhihi
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.


Ако е така моя грешка :oops:


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот produxan » Сря 01 фев 2012 12:40


Колега сигурен съм ,че колата има такъв клапан и ме съмнява ,че е той защото преди се чуваше как затваря а сега не го чувам всеки път .. . До петък ЕГР ще е свален и почистен ,ще пиша какво е станало , но мой съвет е ако мотора ви започне да претриса при гасене не сменяйте веднага тампоните на мотора както направих аз :lol: . Първо проверете този клапан ,че аз май малко се попрекара , но карай :wink:


Потребителски аватар
STEYN
Мнения: 342
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
Автомобил: A4 B6
Двигател: AVF
Местоположение: BAPHA

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот STEYN » Сря 01 фев 2012 12:41


Колега и аз имах същия проблем. Понеже съм все още с демпфер предполагаха от него. За моя радост проблем изчезна преди месец и половина от нищото и в момента гаси нормално.
Но както те посъветваха свали гумената тръба и сложи ръка да видиш как ще угасне мотора. След като аз го направих ми се стори, че нямам проблем с въпросната клапа. Ето как затваря при мен:



Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1.9 ТДИ 110 прeтрисане при гасене на мотора

Мнениеот Stivi » Сря 01 фев 2012 13:16


Dobromirski написа:
produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека :roll: .

:да:
Затвори клапата механично с ръка при работещ мотор и виж как гасне. Ако пък на дясната седалка има някоя мацка , тя да угаси с ключа, а ти виж дали клапата се затваря.
PS: Ако мацката е блондинка, обясни внимателно, че ключа се върти на ляво, тоест срещу часовниковата стрелка (погледни да не носи електронен часовник, тогава става сложно scare ). Докато се пресяга с дясната ръка, да не се подпира на скоростният лост , че въпреки приятните вибрации, той се ползва за друго. mhihi


Колегата ти е казал какво да направиш,ако клапата си отваря при гасене на двигателя тогава мисли за други неща,поне проверката е елементарна !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, pe6o__, tdi fen и 40 госта