
Да попитам има ли вероятност да е от тази клапа в ЕГР клапана и от саждите да не може да я затвори хубаво ,защото ми прави впечатление ,че и когато я гася не се чува едно затваряне на някаква клапа което се чуваше преди
produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека.
gancho написа:А дали е така..... mhihi
На моят АФН съм свалял колекторите и ЕГР-а да ги чистя профилактично.Та в ЕГР-а няма дроселова клапа на потока въздух, както при ПД двигателите(AJM, като твоя),а има само малко буталце към изгорелите газове,което всъщност е ЕГР.Та няма какво да прекъсне въздуха към дв.за да изгасне без детонации.
Dobromirski написа:produxan написа:Съмнява ме клапанчето което е за мекото угасяне на мотора ако мога така да го нарека.
![]()
Затвори клапата механично с ръка при работещ мотор и виж как гасне. Ако пък на дясната седалка има някоя мацка , тя да угаси с ключа, а ти виж дали клапата се затваря.
PS: Ако мацката е блондинка, обясни внимателно, че ключа се върти на ляво, тоест срещу часовниковата стрелка (погледни да не носи електронен часовник, тогава става сложно). Докато се пресяга с дясната ръка, да не се подпира на скоростният лост , че въпреки приятните вибрации, той се ползва за друго.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта