


Защо пък точно голф 2 дизел....
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
ee този втория червения има същия салон като моя, едно към едно, обаче не мога да разбера как се опазва толкова много в чужбина , а тук не става , даже с калъфки винаги е бил и съм сигурен, че ако ги махна пак няма да е в такова състояние, тези германци са големи маняци...
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
stefan4o написа:Ето един хубав екземпляр, ама се хванете здраво, да не паднете от цената:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето още един малко по-евтин, не харесвам червени акрилни бои, ама състоянието му е почти перфектно, поне на снимките:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Днес от любопитство отворих и аз немското мобиле ,та и на мен ми се "наби" в очите същия...сълзица е....
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
golf_td написа:ee този втория червения има същия салон като моя, едно към едно, обаче не мога да разбера как се опазва толкова много в чужбина , а тук не става , даже с калъфки винаги е бил и съм сигурен, че ако ги махна пак няма да е в такова състояние, тези германци са големи маняци...
Опазването става с НЕкаране само

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
golf_td написа:Аз направо се чудя на колегата как го е продал този голф белия , той направо като чисто нов, аз лично не мога да се разделя с моя , макар и в по-кофти състояние, но пък всеки си знае.
Имаше много ръждички отдолу - осем години и половина е била чедо на природата и само сънувала гараж

появи се изгодно и сегашната ми Фабия , а и нова жена върви с нова кола



но и до ден днешен ми е въздишка и носталгия

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
ОК, ама аз като неразбиращ да си попитам, че да съм сигурен.
Ако намеря хубав голф който има 4 степенна скоростна кутия, за нова 5 степенна скоростна кутия ще дам 200лв за кутия + монтаж така ли?
И всичко ще е наред, няма несъвместимости и прочее?
Ако намеря хубав голф който има 4 степенна скоростна кутия, за нова 5 степенна скоростна кутия ще дам 200лв за кутия + монтаж така ли?
И всичко ще е наред, няма несъвместимости и прочее?
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
А за скоростите пак да кажа, аз съм много внимателен шофьор и скорости над 110 не използвам. Без значение къде карам.
Физиката ми е твърде навътре вкоренена в мозъка и разбирането на експоненциалната функция не ми позволяват, да хазартнича с високите скорости.
Мен ако питат всички трябва да ги задължат да карат до 90км/ч
или айде 100 от мен да мине 
Физиката ми е твърде навътре вкоренена в мозъка и разбирането на експоненциалната функция не ми позволяват, да хазартнича с високите скорости.
Мен ако питат всички трябва да ги задължат да карат до 90км/ч


- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Няма къде да намериш чисто нова кутия за 200лв.Може да е втора употреба - отремонтирана.Пък помисли си колко струва чисто нов колянов вал за двигателя,независимо каква модификация - няма да е по-евтин от 400лв.(на иначе евтиния за подръжка голф 2).Така че забрави евтината подръжка.Тя е такава,но това е кола на доста години,което на практика означава,че нерядко ще лежиш под нея.В крайна сметка евтиното се заплаща скъпо.
Моето мнение е следното - търси автомобил сравнително на малко години и със сравнително лесна подръжка!Колегата "stefan40" спомена за един добър избор - дизелова Шкода Фелиция с двигател на фолксваген - 1.9 чист дизел,64 коня. - АЕФ.На практика купуваш кола 2000 - 2001г.,която нама ЕКУ и е с елементарна подръжка.А ако си фен и на бензина - има модификации с 1.3 мотор бензин - карбуратор,които са пак 2000 - 2001г.
Моето мнение е следното - търси автомобил сравнително на малко години и със сравнително лесна подръжка!Колегата "stefan40" спомена за един добър избор - дизелова Шкода Фелиция с двигател на фолксваген - 1.9 чист дизел,64 коня. - АЕФ.На практика купуваш кола 2000 - 2001г.,която нама ЕКУ и е с елементарна подръжка.А ако си фен и на бензина - има модификации с 1.3 мотор бензин - карбуратор,които са пак 2000 - 2001г.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Ама изобщо не мога да се съглася с последния пост. Никой няма да даде 200 и кусур лева за кутия. Купувал съм и си намерих с 5 ск. за 80лв.,но това преди 3 години. На тези коли единствените им разходи са за нафта и тук таме някое тампонче.Моя голф изкара 3 години със смяна на кутия,понеже се счупи по много нелеп начин (повредата беше в "майстора"
),1 шарник и накладки.ТОва е..другото е за гориво и масло. Големи разходи имат наистина. А и никой не би си купил нови части при условие,че в моргите се намират доста 2ки все още.След време наистина ще са кът, но засега е добре положението. Мога с ръка на сърцето да кажа,че 2-ката е по-добър автомобил от 4-ката,която карам(да сега ще кажете...дарак.. дарак дарак амаа вади очите
)


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
lent написа:Няма къде да намериш чисто нова кутия за 200лв.Може да е втора употреба - отремонтирана.Пък помисли си колко струва чисто нов колянов вал за двигателя,независимо каква модификация - няма да е по-евтин от 400лв.(на иначе евтиния за подръжка голф 2).Така че забрави евтината подръжка.Тя е такава,но това е кола на доста години,което на практика означава,че нерядко ще лежиш под нея.В крайна сметка евтиното се заплаща скъпо.
Моето мнение е следното - търси автомобил сравнително на малко години и със сравнително лесна подръжка!Колегата "stefan40" спомена за един добър избор - дизелова Шкода Фелиция с двигател на фолксваген - 1.9 чист дизел,64 коня. - АЕФ.На практика купуваш кола 2000 - 2001г.,която нама ЕКУ и е с елементарна подръжка.А ако си фен и на бензина - има модификации с 1.3 мотор бензин - карбуратор,които са пак 2000 - 2001г.
Мда направо му я предлагам бялата кукла

- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Мисълта ми беше,че едва ли ще може да се намери чисто нова скоростан кутия,още повече пък за 200лв.Иначе по толкова горе-долу вървят втората употреба - 80-100лв.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
emiltd написа:lent написа:Няма къде да намериш чисто нова кутия за 200лв.Може да е втора употреба - отремонтирана.Пък помисли си колко струва чисто нов колянов вал за двигателя,независимо каква модификация - няма да е по-евтин от 400лв.(на иначе евтиния за подръжка голф 2).Така че забрави евтината подръжка.Тя е такава,но това е кола на доста години,което на практика означава,че нерядко ще лежиш под нея.В крайна сметка евтиното се заплаща скъпо.
Моето мнение е следното - търси автомобил сравнително на малко години и със сравнително лесна подръжка!Колегата "stefan40" спомена за един добър избор - дизелова Шкода Фелиция с двигател на фолксваген - 1.9 чист дизел,64 коня. - АЕФ.На практика купуваш кола 2000 - 2001г.,която нама ЕКУ и е с елементарна подръжка.А ако си фен и на бензина - има модификации с 1.3 мотор бензин - карбуратор,които са пак 2000 - 2001г.
Мда направо му я предлагам бялата куклаviewtopic.php?f=56&t=304362
Аз отдавна му я предложих, Емиле ! Според мен е по-добър избор от която и да е Мк2 с дизелов мотор, надявам се няма да се спечеш много, но личното ми мнение е това


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....



-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
абе не знам , ама аз смених маслото в скоростната кутия , което е много специално някакво по 25 лв литъра и като е студено пак трудно влизат скоростите, що така 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Ми... сигурно щото е много студено. Моята кола в големите студове -10 -15 градуса малко й се беше постегнало масълцето в скоростите. Което смятам е напълно нормално. Но аз я разтъпквам бързо, не я чакам да топли маслото. Паля и заминавам
Що се отнася до Шкодата - не искам да агитирам колегата. Просто го призовавам да поогледа малко голф двойки за 1500 - 2000 лева и да отиде да погледне после Шкодата. Ако му харесат повече голфчетата, ще спра да пиша в тая тема
Убеден съм, че ще избере по-новата кола и няма да сбърка в избора си, същото бих избрал и аз, освен ако не видя някоя МНОГО запазена Джета, като от магазина (такава кола трудно за 2000 лева, ама карай) 

Що се отнася до Шкодата - не искам да агитирам колегата. Просто го призовавам да поогледа малко голф двойки за 1500 - 2000 лева и да отиде да погледне после Шкодата. Ако му харесат повече голфчетата, ще спра да пиша в тая тема


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Щото имаш нужда от друга кутия най-вероятно
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта