Избърсах го, но след 2-3 километра нормално каране отново се появи. Стегнах болтовете на буксата и сякаш се оправи. След няколко дни обаче пак се появи, малко по слабо, но го има.
1-ви въпрос: Някой имал ли е подобен проблем и как се е справил?
2-ри въпрос: На буксата има ли някакво оплътнение или нещо подобно и може ли да се смени само буксата или трябва да се сменя цялата шина?
3-ти въпрос: Този теч може ли да има връзка с лошото палене? Чудя се дали е само масло или е омесено и с нафта. Всъщност не знам дали изобщо от там може да излезе нафта. Преди година са сменяни О-пръстени на дюзите, но ако са ми сложили някакви боклуци може да изтърват. В такъв случай нафтата ли излиза навън или маслото отива при нафтата? Ако е второто вероятно ще пуши синкаво, но при мен не е така.
, който нямаше нищо общо с този теч на масло от буксата на дюзите.
Явно са били доста окислени, нагоряли и зацапани и не са правили хубав контакт със свещите. Вчера направих процедурата (със закъснение) и паленето се оправи. Още не съм палил на минусови температури, но дори и на положителни веднага се забеляза разликата - колата пали от ряз и пушенето изчезна.