Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Направи ми впечатление следното след като покарах колата на бензин.Преди да сложа вал от 2Е го нямаше това.След промяната на 2рата камера колата тръгна супер.Сложих вала и всичко си е точно.Онзи ден ми направи впечатление следното.Караш на първа с 1000-1500 оборота.Педала в пода и колата забива.Вдига 2000-2500 оборота и колата почва да и плъмтят колелетата.На какво е това по-точно?Бензин ще има предполагам,тоест няма да има въздух?Прав ли съм?На газ проблем няма,но там и ускорението е по-притъпено.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Определено проблема ти е в това как се храни двигателя. Провери дали втората клапа на карборатора се отваря правилно, каква е вакуумна или е механична.
С кой карборатор си? Това е от където трябва да започнеш, иначе е трудно с гадаенето.
С кой карборатор си? Това е от където трябва да започнеш, иначе е трудно с гадаенето.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Прощавай за въпроса,това RF какво ще рече?
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Колегата е с оригиналния за мотора 2е2 на Пиербург. С вакуумно отваряне на втора камера.
RF е кодът на двигателя. 52кВ мисля беше.
Прощавай за въпроса,това RF какво ще рече?
RF е кодът на двигателя. 52кВ мисля беше.
Последна промяна от stefan4o на Сря 15 фев 2012 20:18, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Iezekil написа:Прощавай за въпроса,това RF какво ще рече?
Код на мотора.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
ясно,ама това карбуратор ли е или инжекция
?
?- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Iezekil написа:ясно,ама това карбуратор ли е или инжекция?
прочети малко нагоре колега.- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Чета за карбуратор,значи не мога да помогна
живи и здрави и успех
поне научих нещо ново
поне научих нещо ново- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Добре момчета, колата е с карборатор, това е ясно. Питм кой е карборатора, защото може да е сменен, тя моята е с ABS морот ама е Голф2.
А що се отнася до колегата който пита, ами незнае, затова пита. Не се смейте преди време и вие сте питали, и предполагам има вупроси на които и вие ще сте по този начин.
А що се отнася до колегата който пита, ами незнае, затова пита. Не се смейте преди време и вие сте питали, и предполагам има вупроси на които и вие ще сте по този начин.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
да,така е колега.Питам защото знам около 15 кода на мотори за голф и този не е между тях.Пък викам да не се е объркал с РП
та ако беше моно знаех къде е проблема ама късмет.Живи и здрави.
та ако беше моно знаех къде е проблема ама късмет.Живи и здрави.- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Glove написа:...
Не се смея, че колегата не знае - напротив. Чудно ми е че го има написано, и не го е видял. Нямам намерение да спамя темата на колегата. Четете внимателно - има полза.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Клапата се отваря коректно.Направено е принудително отваряне с вакуум на 2рата камера при педал натиснат в пода(Да с оригиналният 2E2 карбуратор съм,а за камерата: http://mk2mods.hit.bg/2ra%20klapa.html ).Така двете камери се отварят преди 3000 или 3500 оборота(не помня колко е заводски).Забиването го има след като сложих разпределителният вал от 2Е.Иначе с него определено има разлика.Вчера се замислих дали да не направя следното:
След удара решетката ми има една ламарина отстрани на радиатора.Да пробия в нея дупка и да закарам въздух до филтърната кутия,но на входа на топлият въздух(не го ползвам така или иначе).При натискане на педала клапата да се отваря и да смуче въздух от решетката,а не както е сега завита обратно по посоката на движение с цел да не изгася при ПХ и 30-40км/ч,който реално рядко използвам.
След удара решетката ми има една ламарина отстрани на радиатора.Да пробия в нея дупка и да закарам въздух до филтърната кутия,но на входа на топлият въздух(не го ползвам така или иначе).При натискане на педала клапата да се отваря и да смуче въздух от решетката,а не както е сега завита обратно по посоката на движение с цел да не изгася при ПХ и 30-40км/ч,който реално рядко използвам.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
С оригиналния филтър ли си или си го сменил.Ако си с оригиналния, пробвай да го махнеш и направи тест как ще е колата, ако е наред, мисли за промяна, пиши имам снимка на моята как беше направена.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Днес направих опит.С махната решетка и тръба ,която е извадена да смуче въздух отпред фара проблема го няма.Да с оригиналният съм.Сега като идея ми дойде да направя както с 2рата камера...вместо клапата за топъл/студен въздух да стой ейтака,при натискане на педала да се отваря в положение топло,а от там една тръба до зад решетката(ще си направя отвор в предпазната пластмаса отстрани на радиатора)
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Забива до 2000-2500 оборота при пълна газ и нагоре излита?
Тая идея доста ми допада. Ето един вариант, с който мога да увелича максималната си скорост на ЛПГ... 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта