-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Пет 17 фев 2012 9:51


Cheater написа:При проверка на свещите е хубаво да се свалят за да се види колко греят,а не само да се дават "на късо",понеже тя може да работи,но да е "ленива"-грее,но не достатъчно :idea:

Как да разбера дали е нагряла достатъчно и гледам свещите които са ми в момента, май са сменяни и ми мязат на китайски ментета, нямамат нито марка нито нищо.




K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Пет 17 фев 2012 10:42


smash22 написа:
Cheater написа:При проверка на свещите е хубаво да се свалят за да се види колко греят,а не само да се дават "на късо",понеже тя може да работи,но да е "ленива"-грее,но не достатъчно :idea:

Как да разбера дали е нагряла достатъчно и гледам свещите които са ми в момента, май са сменяни и ми мязат на китайски ментета, нямамат нито марка нито нищо.


Вадят се свещите и се виждат колко бързо греят. За секунди трябва да почервенее общо взето.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 17 фев 2012 10:50


K написа:Вадят се свещите и се виждат колко бързо греят. За секунди трябва да почервенее общо взето.


Тоя тест най-удобно става с качествени кабели "даване на ток".


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Сря 22 фев 2012 8:54


Колеги моля за мнения какво може да е това...
Забелязах, че когато е по-студено първия път като въртя сутрин колата пали но върти повечеко, някъде около 10 сек. Но когато пак сутрин при първо палене , завъртя стартера 3-4 пъти без да запали, след това върна ключа обратно и пак завъртя пали, почти от раз - сякаш е лято.

От какво може да бъде това, според мен не е нормално..
Моля за идеи и мнения..

п.с. за инфо - едната дюза -4та е тръгнала да си заминава , но има още хляб в нея за около 20к.


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Georgi Vutov » Сря 22 фев 2012 16:35


Marto_VN написа:Колеги моля за мнения какво може да е това...
Забелязах, че когато е по-студено първия път като въртя сутрин колата пали но върти повечеко, някъде около 10 сек. Но когато пак сутрин при първо палене , завъртя стартера 3-4 пъти без да запали, след това върна ключа обратно и пак завъртя пали, почти от раз - сякаш е лято.

От какво може да бъде това, според мен не е нормално..
Моля за идеи и мнения..

п.с. за инфо - едната дюза -4та е тръгнала да си заминава , но има още хляб в нея за около 20к.



Ти сам си отговаряш на въпроса...
Тресе ли като запали?
Провери си и свещите.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Сря 22 фев 2012 21:25


Свещите са ок - нови.
Когато я палих по първия начин тресеше , а по втория не тресе (обаче това е само на студено време, когато е топло проблеми няма никакви)
От дюзата ли е според теб?


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот mtm_golf » Чет 23 фев 2012 8:27


На мен ми прилича на свещи. Провери ги пак става за минута. Също може да провериш дали достига ток до тях, ако те са здрави. Това с въртенето 10сек. преди да запали САМО на студено при мен беше точно от две изгорели свещи.


gosho81
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот gosho81 » Чет 23 фев 2012 15:50


Стартер?Същото нещо го имаше при познат и след ремонт на стартера палеше перфектно.То и при мен се получава нещо такова и аз ще го свалям :lol: но като се постопли времето.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 10:48


Добро утро на всички. Добре че акумулатора е нов ама тая събота влизаме в бокса - свещи, центровка...



Дишането го докарвам почти като на Дарт Вейдър :D


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Varbanov » Пет 14 дек 2012 12:02


Това ако беше със стар акумулатор, на второто подгряване да си го сринал. Три зими изкарах със 65 амперов (минимум 5 годишен) и с една работеща свещ и чак такова подгряване и въртене не е било. Винаги е палил от първото подгряване, дори и с малко повече въртене. след смяна на свещите, не е имало случай да не запали. Аумулатора си замина отдавна, а с новия и без да го чакам да подгрява пали. Като ти светне лампата за подгрева колко ти показва волтметъра?. И защо го чакаш толкова дълго след като изгасне лампата? Виж като изгасне лампата пак волтметъра и след това, като чуеш релето пак. Аз като паля предпочитам силата на акумулатора да я използвам за въртене отколкото за подгряване. Това ти го казвам след три зими почти без акумулатор. Моята е същата AEL.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 12:06


Тя и моята до -8 пали от първия опит ама надолу става тегаво.

Една идея под 12 е с работещ подгрев и като изключи релето се качва над 12. Стартера също е за ревизия ама и центровката трябва да се види. Акумулатора е 77Ah Monbat Formula и е нов.

Последна промяна от radi_nrj на Вто 18 дек 2012 12:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Jonkata_v » Пет 14 дек 2012 12:16


Сигурен ли си в нафтата която си сипал ?
Само предполагам,че може да е една от причините за трудното палене :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 12:20


В нафтата съм сигурен, но в колата не съм mhihi mhihi mhihi


element5
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 12 окт 2012 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот element5 » Пет 14 дек 2012 12:23


При мен е абсолютно същото.....разликата е само там че вече не иска и да пали....Днес утре ще сменям свещите.....дано това да е причината


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот k_garchev » Пет 14 дек 2012 12:24


Леле Ради,а аз си мислех,че астрата (Г 1.7ТД) не пали както трябва!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта