Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Сря 15 фев 2012 22:13


Здравейте, колеги,
колата ми дава проблем с високите обороти. Колата е Голф 4 1,6 АКЛ 101к.с..
Закачих я на ВАГ КОМ и ми показва грешка
00515 - Camshaft Position (hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Диагностиката я правихме на запален двигател.
От сервиза ми казаха че било датчик на Хол.
Купих нов и го сменихме, но след ремонта пак дава същата грешка. Дори след изтриването и пак се показва.
Проблемите които аз съм забелязал че прави са че когато е на място(на свободна) и я форсирам стигаше го 5000 5500 и стрелката постоянно си играеше (педала е до ламарината а ефекта е все едно го отпускам и пак подавам газ) т.е. работи в авариен режим. След смяната на датчика диапазона е 5500 6000 но пак играе така.А когато съм на пътя и искам да ускоря стигне ли 5000 и колата забива предницата и 'умира' (пробвах го при потегляне на 1-ва и на 2-ра е така). Имах проблем с по-трудно палене, но той си изчезна(може да е било заради големите студове). От време на време и ниските обороти когато е загряла играят но за кратко (почистена ми е дросел клапата преди около месец)
От справките които направих с форума в повечето случаи е делкото, но от магазина в който си купувам частите ми казаха че голфа ми нямал делко (не знам дали има ако може да ме просветлите :oops: ). Четох че работела в авариен режим ако центровката на ремъка не е направена добре, но след смяната на датчика пак се прави центровка понеже се сваля зъбното колело и съм сигурен че проблема не идва от там.
п.п имам и газово (пълна инджексия)Ловато проблемите ги дава и на газ и на бензин

Ако имате някакви идеи моля да ги споделите че не знам какво да правя. :?
Благодаря!




Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Чет 16 фев 2012 15:52


:?: :?: :?:


gospodinov.1987
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 28 яну 2012 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот gospodinov.1987 » Чет 16 фев 2012 16:09


и аз имам 1.6AKL но датчик на хол ???да не е от датчик на коляновия вал,виж го почестиго,често правят проблем аз и моя ще го гледам ама мн студено


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Чет 16 фев 2012 16:16


Мисля че не е от него но кажи как да го почистя ?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот overapac » Чет 16 фев 2012 18:34


колега как се чисти датчика на коляновия вал?!?!?!?!? heavy metal zork heavy metal zork heavy metal zork


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот teddy » Чет 16 фев 2012 18:49


Колега нещо бъркаш! Тази грешка е за датчика на коляновия вал и този на разпределителния. Пробвай с откачане на буксата при работещ двигател.


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Чет 16 фев 2012 19:37


teddy написа:Колега нещо бъркаш! Тази грешка е за датчика на коляновия вал и този на разпределителния. Пробвай с откачане на буксата при работещ двигател.



Не те разбрах колега :?
Да добавя че пробвах да запаля като съм свалил буксата на датчика на Хол и запалих .. даже няколко пъти
Някакви други идеи ?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот skotis » Пет 17 фев 2012 10:46


Само да ти кажа че датчик на Хол е доста срещано понятие за датчик с определен режим на работа, следователно в една кола може да има повече от един датчици на Хол.

camshaft = разпределителен вал


Потребителски аватар
vnkostadinov
Мнения: 258
Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пазарджик

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот vnkostadinov » Пет 17 фев 2012 11:00


на мене същата грешка си се появява и изчезва понякога и ми казаха, че била временна.

а делко- няма, има бобина


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот rudoni » Пет 17 фев 2012 12:03


plamski3 ,ти кой датчик смени? този на коляновия вал , или този на разпределителния вал?
защото ако е повреден този който ти описва грешката,колата работи ,но с понижена мощност ,както е при теб.ако е този на коляновия вал -няма палене! този на разпрд вала е Хол ,а този на КВ -индуктивен!


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Пет 17 фев 2012 19:05


Този на разпределителния съм сменил до ремъка зад зъбното колело.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот radotom » Пет 17 фев 2012 19:44


Така кажи, бе, човек! :lol: :lol:
Значи всичките писания, дето си ги изписахме на ЛС са били полу-излишни ;)
Да уточня - колегата си е направил експеримент със светодиоден пробник на Хол-датчика на делкото - оказва се, че независимо, че двигателя работи, светодиода, закачен на средния пин свети постоянно.
Това ще рече, че там импулси не идват (не мига).
Или избил датчик, или (по-малко вероятно ми се чини) превърташ в оста 'магнитен щит' с прорезите при датчика ;)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот rudoni » Пет 17 фев 2012 22:20


аха!


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Съб 18 фев 2012 11:40


radotom написа:Така кажи, бе, човек! :lol: :lol:
Значи всичките писания, дето си ги изписахме на ЛС са били полу-излишни ;)
Да уточня - колегата си е направил експеримент със светодиоден пробник на Хол-датчика на делкото - оказва се, че независимо, че двигателя работи, светодиода, закачен на средния пин свети постоянно.
Това ще рече, че там импулси не идват (не мига).
Или избил датчик, или (по-малко вероятно ми се чини) превърташ в оста 'магнитен щит' с прорезите при датчика ;)



Извинявам се, колега, днес направих нов тест с диода но закачих едната жичка на 2-ро краче а другата я свързах към корпуса на динамото (предварително проверих дали има връзка м-у него и 3-то краче от буксата) и имаше ефекта който трябваше да се получи светодиода започна да мига и при повишаване на оборотите честотата на мигане се увеличава.


Martos
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 16 ное 2006 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот Martos » Нед 19 фев 2012 15:26


Да не е запушен катализатора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта