Гоуфя нама шанс.
Това е 6 цилиндъра двигател + по-голям обем двигател. Въртящия му момент е много по-голям и нямаш никакъв шанс освен шофьора да не може да кара.
При еднакви коне, та дори и по-малко коне (малка разлика) но при повече nm ще имаш да гледаш задници ....
Както са ти казали колегите твоя въртящ момент и при 4800 което е много късно.
На 6-цилиндровите двигатели тягата започва в доста по-ниски обороти за разлика от 4 цилиндровите.
Смея да кажа че се доближават до колите с турбо.
Ти я отиди да пробваш да се дръпнеш с един голф 4 ТДИ 130 коня. Почти съм сигурен че ако не те вземе няма да му дръпнеш. Еле пък 150 ТДИ ще те отвее толкова зверски че ще се комплексираш.
Защо ? Почти двойно повече въртящ момент и то в ниските обороти.
И май ти е време да осъзнаеш че този мотор е хубав и здрав но откъм динамика е леко куц. Има мощност но във високи обороти.
На колелетата имаш не повече от 115 коня и 140 въртящ моменто.
Ходил съм на времето да меря моя стария ABF на дино и това е сток за толкова дърта кола.
п.с. Пропуснахме че и Аудито е куатро .... Брат поправи ме, но само заради това сигурно е поне 1(да не кажа и повече) кола напред само първите 20 метра .... След това не би трябвало да ти дърпа или поне не с много.
п.с.2 Единствения ти плюс би трябвало да е разхода
