Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Voodoo
Мнения: 120
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Voodoo » Вто 26 сеп 2006 18:02


Кордобата с каква скоростна кутия е? 020 тип кое обозначение?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 26 сеп 2006 18:04


Voodoo написа:Кордобата с каква скоростна кутия е? 020 тип кое обозначение?

2Y


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 26 сеп 2006 19:50


KILLER GTI написа:
Voodoo написа:Кордобата с каква скоростна кутия е? 020 тип кое обозначение?

2Y


Стига ве...само не ми казвайте ,че фабрично излиза с КР-ови скорости. Нещо не го вярвам. :roll:

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 26 сеп 2006 21:38


paco написа:
KILLER GTI написа:
Voodoo написа:Кордобата с каква скоростна кутия е? 020 тип кое обозначение?

2Y


Стига ве...само не ми казвайте ,че фабрично излиза с КР-ови скорости. Нещо не го вярвам. :roll:

РАСО

повярвай го :D
а на тез дет им слагат АБФ мотор са с някув хибрид , със жила за превключване , а съединителя не е с помпа а с жило :D и са с якия съединител 228мм


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 26 сеп 2006 21:42


а на тез дет им слагат АБФ мотор са с някув хибрид , със жила за превключване , а съединителя не е с помпа а с жило :D и са с якия съединител 228мм


Е те тия скорости са за мене :oops:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 26 сеп 2006 22:38


Sachko написа:
а на тез дет им слагат АБФ мотор са с някув хибрид , със жила за превключване , а съединителя не е с помпа а с жило :D и са с якия съединител 228мм


Е те тия скорости са за мене :oops:

:D
Кордобата само да не разбере че си намерил че бързо ша се заформи търг:)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Вто 26 сеп 2006 23:17


Не ме разбра правилно .... не сам намерил .... даже не знаех 4е има такива скорости на Сеат :oops: .... Казвам само 4е биха били добри за мене :)
Спестявам си преправянето на педалите ... само мятам енди жила и сам готов :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 27 сеп 2006 8:54


хехеееееее


така си е КР са ми скоростите,

за хибрида по СЕАТ АБФ е много интересно - доколкото знам има и 2.0 Пасат (от ония без решетка отпред - най - масовите) който са с 02А кутия и са с съединител с жило а не хидравличен !!!

мисля че ако се разтърси човек може да намери такава скоростна кутия - от Пасат, Толедо АБФ, Ибиза АБФ ( има една за продан на Горубляне и е с такава скоростна кутия)..........и ... Кордоба АБФ :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 27 сеп 2006 9:15


KILLER GTI написа:повозихме се тествахме и колата се представя доста добре като за начало!!!
мн ого приятна кола за каране, а вече на 1бар ще има и кво да покаже :D


да - доста е приятна наистина

някои неща които забелязах в неделя (оттогава не съм я карал че не бях в София) - кулера е супер ефективен - особено на тези температури - като отворя капака на колата не мога да пипна турбопътя от турбината а за другата тръба се хващам споко... отпред разликата в началото и края на кулера също разликата е осезаема....

След продължителни 4 - 5 скорост ( нали сега се возат разни приятели и се дава яко газ ) турбото заедно с колектора се нажежава до червено !?!?!? трябва да се оставя да се охлажда по дълго отколкото очаквах...... ( не че я гася веднага ама мисля че по добре е да се кара бавно поне 5-6 км след раздаване на газ )

Килър не знам къде гледахме (аз карах де) ти каза че налягането е 0.5 - реално е 0.6-0.7 и след 5 500 пада на 0.5 - или това е пик ????

но аз не съм стиснат като теб и ще ти дам пак да караш проекта :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 27 сеп 2006 22:41


по скоро последните 2-5мин. трябва да се кара по леко за да се намали температурата в коша!
бе за нялягането сум сигорен че на 4та и 5та държеше 0.55бара
ама сега от по ниската външната температура може и да ти се покачило малко налягането :))
аз сега на моита кат доиде буста на 5та и е мокро си боксува
:D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 28 сеп 2006 8:30


опсссссс

нещо налягането а аааааааааа :Mr Green Fun


мойта сега е на ръба - изненадва ме понякога на 3та .....


:lol:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 02 окт 2006 9:08


хладно утро .... понеделник

тръгнал съм на работа .......

Цариградско посока Горубляне след разклона за Младост - няма трафик, връщам от 5та на 4та скорост плавно ....... изчаквам да се разчисти лявата лента .....

подавам газ до край - на 3 700 об стрелката на уреда за налягане отчита 0.8 бар налягане , оборотите се качват до 5 000 об доста бързо налягането е стабилно 0.8 ,минавам на 5та - ефекта е същия - налягането не пада , поглеждам километража - показва 170-180 км/ч и отпускам газта ......

баааааахти стандартния съединител :!:


как да си тръгна с служебната А4 1.6 довечера??????

за една седмица съм изминал 700км , в града , на пълна газ (почти навсякъде) качил съм поне 15 човека в колата за този период и не ми омръзва...


турбо треска??? това си е турбо болест ...... :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 02 окт 2006 9:58


Само искам да ми кажеш как я караш на 0,8буст като съединителя ти боксуваше още на 0,5-0,6 като я мапваха :?: Да не говориш за овер буст или....?

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 02 окт 2006 10:46


paco



ела да видиш??? (говоря сериозно)


и аз не знам :!:

нямам логично обяснение но е факт ! държеше си колата 0.7 -0.8 бар и то стабилно тази сутрин


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 окт 2006 9:11


сега като се замисля ...

трябва да се играе с външния гейт който е монтиран на колата.

има разни теории относно късния бууст, но при мен ще стане с проби ...

имам много друга работа по колата която съм оставил засега - може да търпи отлагане но докато е хубаво времето ще се подвозвам, като завауи :) ... сме в бокса - картерни газове, даунпайп, бензинова рейка, инсталация, и тн.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта