Въпрос за синхро ... и якост

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за синхро ... и якост

Мнениеот Snaker » Вто 03 окт 2006 18:16


здравейте.

след доста време отсъствие. :)

имам няколко кратки но обширни като материал въпроси преди да започна да купувам това за което питам.

синхро трансмисия от г60 пасат до какви конски сили държи ?
има ли смисъл да се занимавам с подобна за плантиране в турбо КР до към мисля 250хп (съвсен грубо).
искам фън ту драйв фауве с повечко пауър и определено само с "предно" не ме задоволява ситуацията.

какъв друг вар. има за преправяне и имплантване на трансмисия ако синхрото не издържи ?
принципно в http://www.vwsyncro.co.uk/ никой не се оплаква от нея в този си аспект но пък и много малко са с позасилени коли там. всеки се надява че щом е 1/1 с тази на голф ралиЕ ... значи е достатъчно надеждна.
намерих корадо преправено с такива скорости но той не отбелязва какви са му впечатленията и как го използва това корадо (300хп е корадото).

мерси предварително
поздрави :)




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 окт 2006 19:08


Значи аз се интересувам от долу горе същите неща. Само че не от пасат а от г2.. моя голф ще издържи ли ... и раздатката същата ли е като на пасат и общо взето отговорете на човека това ще отговори и на мен :D


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 04 окт 2006 12:04


Vizor написа:Значи аз се интересувам от долу горе същите неща. Само че не от пасат а от г2.. моя голф ще издържи ли ... и раздатката същата ли е като на пасат и общо взето отговорете на човека това ще отговори и на мен :D


колега здрасти.
значи на твоя голф синхрото не е същото като на голф ралие и на пасата г60.
мисля че раздатките са други и има разлика в диференциала. не съм съвсем сигурен защото не ги зачетох сериозно топиците но бяха обяснени къде са разликите.
на сайтът които бях пуснал имаше подобни въпроси и хората бяха отговорили че е нужен ъпгрейд който в твоя случай е лесен (защото така или иначе си е синхро голфитюра ).
но въпроса за якостта си остава защото все още не съм прочел някакви впечатления след подобен ъпгрейд на кола с туннат двигател.
само че като гледам тук няма да има хора с подобен опит.

някой знае ли на киро от монстър перформанс голфа с каква трансмисия беше ?

поздрави :)


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 04 окт 2006 12:39


Snaker написа:
някой знае ли на киро от монстър перформанс голфа с каква трансмисия беше ?


Доколкото съм запознат от Ауди (шест степенна)!


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Сря 04 окт 2006 12:49


DOHC написа:
Snaker написа:
някой знае ли на киро от монстър перформанс голфа с каква трансмисия беше ?


Доколкото съм запознат от Ауди (шест степенна)!


всъщност частично в другата тема за проекта на пацо е отговорено ...
но пък на киро голфа е доста по силен от това което аз ще имам ... с3 трансмисия ще се наложи да проверя къде би могла да се намери и за какви пари. това определено няма да е малко като разход.

поздави :)


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dano » Сря 04 окт 2006 13:17


Snaker написа:
DOHC написа:
Snaker написа:
някой знае ли на киро от монстър перформанс голфа с каква трансмисия беше ?


Доколкото съм запознат от Ауди (шест степенна)!


всъщност частично в другата тема за проекта на пацо е отговорено ...
но пък на киро голфа е доста по силен от това което аз ще имам ... с3 трансмисия ще се наложи да проверя къде би могла да се намери и за какви пари. това определено няма да е малко като разход.

поздави :)



много много пари и то нее само от с3 защото захващането на задният мост е друго аи е по широко


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 04 окт 2006 13:26


Аз лично съм мислил много за синхро вариянт на 16VT-то, но твърдо смятам , че инвестицията не си струва. От това което съм видял, прочел и чул тя далеч не е така здрава както се твърди в някой сайтове. Определено си заслужава обаче Audi TT, S3 и A3 изпълнението. Много пари, но определено неса хвърлени на вятъра. 6-скорости и невероятна здравина.

РАСО

Последна промяна от paco на Сря 04 окт 2006 14:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 04 окт 2006 14:24


Изображение

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 окт 2006 14:39


според мен също не си заслужава да се инвестира в синхро

тъй като перформанса е в по новите версии на вф.

в ралитата се слагат по принцип 300к на гуметата през ВР6 ама .....

неми се вярва да издяржа далго

на киро голфа - ми той е бил на 2 - 2.2 бара - 5та е свършвала на 100м от финала на божура - автомобил без да се жали !!! това не е критерии за здравост .



повозвал ме е ... и знам как ги реди скоростите :):):)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 окт 2006 14:56


paco написа:Аз лично съм мислил много за синхро вариянт на 16VT-то, но твърдо смятам , че инвестицията не си струва. От това което съм видял, прочел и чул тя далеч не е така здрава както се твърди в някой сайтове. Определено си заслужава обаче Audi TT, S3 и A3 изпълнението. Много пари, но определено неса хвърлени на вятъра. 6-скорости и невероятна здравина.

РАСО


ама ще трябва да вдигаш и пода ' щот на синхрото е по плитък ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 04 окт 2006 22:13


Куатрото е адската система.. мене много ме кефи но там е дълга и широка.. знаете ли дали на моето синхро мога да бутна едно кр-че ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 04 окт 2006 22:33


Сега малко инфо, което не е 100% сигурно, но горе долу това са порядъците.
Във Вортекса съм чел доста теми за тунинг на модели на VAG 4x4 Халдекси, а не Куатро.
Винаги, когато става въпрос за двигател, който ще има над 350 Nm (тук са важни не конете, а върящия момент) всички там в САЩ и Канада прибягват до ъпгрейд на трансмисията. Един път софтуера, който я управлява и втори път механични промени.
За Синхро системата (виско куплунга или на български вискозен съединител) според мен няма никакъв проблем да издържи около 250~280 Nm при положение, че всичко му е в ред.
Така, че ако решиш да слагаш KR вместо твоето 1Р няма да има никакъв проблем, защото той е под 200 Nm.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 04 окт 2006 22:46


Нямах предвид това.. Дали ще стане на скоростната и на стойката на мотора ? това ми е въпроса.. някой който се е занимавал .. виждал и тн синхро или евентуално може да попита някой ще съм му много благодарен .. сори пич че ти спамвам темата но ме интересува просто


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dano » Чет 05 окт 2006 8:57


Vizor написа:Нямах предвид това.. Дали ще стане на скоростната и на стойката на мотора ? това ми е въпроса.. някой който се е занимавал .. виждал и тн синхро или евентуално може да попита някой ще съм му много благодарен .. сори пич че ти спамвам темата но ме интересува просто


Пич захващането към двигатела е едно към едно но трябва да се смени двуцефката на испоскателите защото там се пада раздатачната кутия такаче и тя трябва да бъде от синхро


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Чет 05 окт 2006 20:14


Според сайта в началото на темата разлика в обикновеното syncro u G60 syncro има :!:
А относно здравината намерих това,от което разбрах само,че VW са изкарали 240 коня от syncro :D
http://cgi.ebay.de/Golf-G60-Syncro-Volk ... dZViewItem
Значи може и да издържи на кр турбо...
В крайна сметка всичко зависи от стила на шофиране!!!

Лека и безаварийна 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта