В каква посока се слага изпарителя?
- 
				ivo123
 - Мнения: 1008
 - Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
kossel написа:Няма значение ... трябва да е колкото се може по ниско , оптималната работа на изпарителя е около 70 градуса С, та затова ... едно време бях намислил да му слагам на моя клапан с биметална пластинка за да не достига до 90-100 градуса ... ама ... така си остана идеята
по принцип не е добре да е по посока на движението, но ако мястото не позволява може.
Въпреки, че при рязко спиране може и да загасне колата ама, това е друг въпрос.
- batmilko
 - Мнения: 8857
 - Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
 - Автомобил: Opel Zafira
 - Двигател: 1900 CDTI
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
ivo123 написа:kossel написа:Няма значение ... трябва да е колкото се може по ниско , оптималната работа на изпарителя е около 70 градуса С, та затова ... едно време бях намислил да му слагам на моя клапан с биметална пластинка за да не достига до 90-100 градуса ... ама ... така си остана идеята
по принцип не е добре да е по посока на движението, но ако мястото не позволява може.
Въпреки, че при рязко спиране може и да загасне колата ама, това е друг въпрос.
и аз така съм чувал, че има значение накъде е обърнат изпарителя, точно във връзка с гасненето при спиране, завиване, гат не е на скорост колата....
ма по специалистите да кажат
- 
				ivo123
 - Мнения: 1008
 - Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
ами то е логично - когато е по посока на движение и се набият спирачки, съответно при изключен от скорост двигател, изпарителя се стреми от рязката промяна на инерцията да обогати прекомерно горивото и така автомобила гасне, защото няма засмукване от мотора /не е отворена дросел клапата, а се впръсква голямо количество газ/.
			
									
										
						- 
				ivo123
 - Мнения: 1008
 - Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
ами ако е сложен по посока на движение - т.е. предната мембрана да сочи към радиатора на автомобила - при натискане на спирачка под въздействието на инерцията /понеже мембраните са плаващи в изпарителя и се задействат от вакуум ... без значение електрически или вакумен е изпарителя/ мембраните не могат да преодолеят това, че аетомобила се накланя леко напред и те се стремят да се мръднат, тъй като на празен ход двигателя няма добро засмукване и в този случай мембраните са доста чувствителни на инерцията. Това е общо взето. Незнам как да го обясня - пробвай и ще се убедиш.
			
									
										
						- Miki
 - Мнения: 1036
 - Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Изпарителя се слага както са показали на снимката:
http://www.landi.it/prodotti/scheda_sistema_gpl03.html
			
									
										
						http://www.landi.it/prodotti/scheda_sistema_gpl03.html
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта
			   