
Във връзка с това никога вече "ПД" технология.Да приятна е за каране,НО има много "НО"-та особено в тук в БГ.
kossis написа:Радвам се, че колегата е оправил Пасата.![]()
Задавам си въпроса дали този проблем е единичен случай или е масов проблем при ПД.
Като търся в нета не намирам друг идентичен случай като този.
В други теми сменят само опръстените на ПД.
mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.
Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000![]()
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядовезасега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно![]()
Успех колега
kossis написа:mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.
Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000![]()
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядовезасега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно![]()
Успех колега
Колега да разбирам ли, че тоя мотор на 400 хиляди няма проблем и следователно на 1 милион стават тия ръбове. Аз това разбирам от твоето изказване.
kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което
kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което
penko_pulev написа:kossis написа:mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.
Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000![]()
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядовезасега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно![]()
Успех колега
Колега да разбирам ли, че тоя мотор на 400 хиляди няма проблем и следователно на 1 милион стават тия ръбове. Аз това разбирам от твоето изказване.
Точно когато удари 1 милион и до следващата сутрин са станали ръбовете да знаеш![]()
Така, че умната с километрите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 59 госта