7 въпросчета за Поло 90г-94г,които не ми дават мира (снимки)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

7 въпросчета за Поло 90г-94г,които не ми дават мира (снимки)

Мнениеот Anbuch » Вто 03 окт 2006 11:20


Подредил съм ги по важност за мен.

Въпрос 1 : Това до колко е нормално ? От лагерите на скоростната кутия е предполагам ?

Като вдигна на крик едната предна гума и съм включил на първа скорост ,при завъртане на гумата напре-назад се чува доста силно трак-трак и има луфт към 4 см. Вижте сами( наблюдавайте местоположението на цифрата 2 от надписа "Р 2500" спрямо ролетката):

http://images11.snimka.bg/001312785.jpg
http://images11.snimka.bg/001312807.jpg

Въпрос 2 : Това дали е за смяна ? А смазва ли се нещо?

При разклащане на колата от зад ,на ляво и на дясно този тампон скърца ужасно ( май ,няма начин да не е с някакво лагерче вътре)

http://images11.snimka.bg/001312779.jpg
http://images11.snimka.bg/001312780.jpg -изглед от дилу

Въпрос 3: Макферсоните ми стоят на различна височина. Защото са от различни марки ли е ?
Единият ми макферсон е сменян преди 10 000 км и стои по-високо от другият , за съжаление като го смениха не обърнах внимание защото имам капаче само на единият и се вижда само другият. За мен и двата са в отлично състояние. Като вдигна на крик и се опитам да вдигна гумата нагоре мръдват съвсем леко и двата (ама много леко) Вижте разликата във височините съпоставена с едина и съща височина:

http://images11.snimka.bg/001312761.jpg това е смененият
http://images11.snimka.bg/001312759.jpg а, това старият ми

П.П Колелата сочат напред.

Въпрос 4:Колко ще изкара така и колко струва тази част ?

Между пластмасовата ябълка 1 и металната част 2 имах едни ластички които се бяха скъсали бяха паднали долу. За да сложа нови ми се струва ,че ще видя доста зор и ако пластасовата топка не струва скъпо ,просто ще го смазвам от време на време пък колкото издържи.

http://images11.snimka.bg/001312783.jpg

Въпрос 5: Е това вече не мога да си го обясня.... :roll:

Като затворя с ръка двата входа към въздушният фитър ,работещият двигател дори не потрепва. Взима въздух само през малките отвори за болчета 1 и 2.

http://images11.snimka.bg/001312810.jpg

П.П. На карбораторна кола само да запуша отвора за въздух с ръка на 1/3 и веднага започва да се тресе двигателя.

Въпрос 6: От къде мога да купя тези лайсни ? От шофьорската страна са.

http://images11.snimka.bg/001312809.jpg
http://images11.snimka.bg/001312808.jpg

В Хасково няма от къде. Скоро ще имам път към София. Моля използвайте този сайт :

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=4dd8cb01e9bfb68c8529a90045925d33&search=adr&city=sofia&str=&num=&start.x=11&start.y=9

Въпрос 7: Абе, кое ми е дюзата?

1 или 2 ,или 1+2 ,или заблудата ми е тотална

http://images11.snimka.bg/001312782.jpg

П.П. Не се заблуждавайте ,че колата е чисто нова. Цвета на всичко това е тъмно черно :lol: , прото е омаслено и свткавицата на фотоапарата направи чудеса :lol:




Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Сря 04 окт 2006 8:53


колега, за лайсните специално ще ти кажа че ще имаш ядове с намирането... аз от 1 година търся едната къса задна лайсна и никъде няма... все пак ако намериш някъде - сподели че и на мене ми трябва :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 08 окт 2006 13:52


Съжалявам ,че пак "качвам" темата... , но моля ви , никой ли не може да ми отговори поне на първият въпрос...
Зная ,че темата щеше да се прегледа от повече потребители ако беше в ОСНОВЕН ФОРУМ , но мястото и е тук. Все пак повечето неща са свързани конкретно с този модел.
Сетих се и за още нещо. : По книжка го дават ,че при смяна на масло заедно с маслен филтър трябва да поеме 3,5 л масло ,а при мен литрите са 2.8 л всеки път ,колкото и да го изчаквам да се отече маслото. При вас как е?


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 08 окт 2006 14:48


Anbuch написа:Съжалявам ,че пак "качвам" темата... , но моля ви , никой ли не може да ми отговори поне на първият въпрос...
Зная ,че темата щеше да се прегледа от повече потребители ако беше в ОСНОВЕН ФОРУМ , но мястото и е тук. Все пак повечето неща са свързани конкретно с този модел.
Сетих се и за още нещо. : По книжка го дават ,че при смяна на масло заедно с маслен филтър трябва да поеме 3,5 л масло ,а при мен литрите са 2.8 л всеки път ,колкото и да го изчаквам да се отече маслото. При вас как е?


Ами колега, не знам кола която да няма малко луфт като и въртиш колелото докато е на скорост. Не се притеснявай от нищо, напълно нормално е.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: 7 въпросчета за Поло 90г-94г,които не ми дават мира (сни

Мнениеот Vasseto » Нед 08 окт 2006 22:16


Anbuch написа:...Въпрос 7: Абе, кое ми е дюзата?

1 или 2 ,или 1+2 ,или заблудата ми е тотална

http://images11.snimka.bg/001312782.jpg

:lol:


1 е дюзата ,а 2 е клапана за налягането към нея.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: 7 въпросчета за Поло 90г-94г,които не ми дават мира (сни

Мнениеот Vasseto » Нед 08 окт 2006 22:18


Anbuch написа:...Въпрос 5: Е това вече не мога да си го обясня.... :roll:

Като затворя с ръка двата входа към въздушният фитър ,работещият двигател дори не потрепва. Взима въздух само през малките отвори за болчета 1 и 2.

http://images11.snimka.bg/001312810.jpg

П.П. На карбораторна кола само да запуша отвора за въздух с ръка на 1/3 и веднага започва да се тресе двигателя.

:lol:


като запушиш всичко и отворита за болтовете гасне ли?


Потребителски аватар
Krasen76
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 15 окт 2004 22:00
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот Krasen76 » Нед 08 окт 2006 22:33


Здравей колега. Относно въпрос 1. този луфт се е напълно нормален както и тракането.
относно въпрос 7. - 1 е дюзата 2 е регулатор на налягането


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 08 окт 2006 23:23


за въпрос 4 - остави го така и чат-пат го гресирай да не скърца. продава се една специална бяла грес за такива неща, в тубичка като паста за зъби, знам че в булвария има таква на опел по 23 лева тубичката ще ти стигне за 15 години ;)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 окт 2006 9:06


Нормално е да е така със скоростите.. да имаш този "луфт"
Тази късичка лайса я намерих от LetaDjanta тук във форума, че и моята падна.

По въпроса за това, че не ще да гасне..
погледни отдолу мястото на въздушният филтър.. трябва да има една тръба която се надява един маркуч в нея /картерните газове/..
много вероятно те да са откачени, и да не е запушена дупката ;)

Най-добре свасли пластмаста, разгледай я хубаво, и ще видиш къде влиза маркуча...

Смяната на дният тампон е много хамалска...и заради това вземат прилични пари..

Има доста писано за него.. на голфовете е същата конструкция.

Като валне ще спре да скърца.. като почне да тропа.. тогава ;)

Хубаво е било да сменяваш макферсоните на чифт..
мисля че са ти малко по-омачкани.. ама не е грижа.. стига да не тропа или скърца ;)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: 7 въпросчета за Поло 90г-94г,които не ми дават мира (сни

Мнениеот Anbuch » Пон 09 окт 2006 22:25


Благодаря Х 10 на всички за отговорите :D
Vasseto написа:като запушиш всичко и отворита за болтовете гасне ли?

Чесно казано не пробвах ,че не ми останаха ръце :lol: ( с двете запушвах двата отвора).Аз очаквах да се разклати двигателя и да започне за гасне ,пък като не помръдна вообще, и реших да ви питам.

wili98 написа:По въпроса за това, че не ще да гасне..
погледни отдолу мястото на въздушният филтър.. трябва да има една тръба която се надява един маркуч в нея /картерните газове/..
много вероятно те да са откачени, и да не е запушена дупката ;)

Най-добре свасли пластмаста, разгледай я хубаво, и ще видиш къде влиза маркуча...

Смяната на дният тампон е много хамалска...и заради това вземат прилични пари..

Отдушникът за картерните газове няма грешка ( собствено производство е :D ) прегледах го от...-до..... , а тампона на моното (този за който е захваната и една стойка за жилото на гаста) съм го сменял преди около 40 000 км. 60лв тампон + 15 лв диагностика + 15 лв смяна на тампона = 90 лв ми излезе тогава. Дано да е жива и здрава тая гумичка брееййй

Утре ще го опуша здравата и от всякъде дето се сетя и ще пиша.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 11 окт 2006 11:52


Направо откачих цялата пластмасова "тръба" от кутията на въздушният филтър и запуших отвора на кутията с найлон и ластичка за да стегне хубаво. Запуших с ръка и входа за картерните газове. Със спринцовка пълна с вода ( докато работеше двигателя) пръсках по тампона на моното ( мислех си ,че ако засмуче вместо въздух вода, ще усетя ( не зная да ли съм прав)). Резултат - никакъв. После свързах отдушника за картерните газове и форсирах двигателя на около 4 000 оборота. Найлона се изду на вътре много задаво ,но колата " дишка" от някъде и то здраво, направо не знам - 4000 оборота. Абе да няма някаква клапа за допълнителен въздух (там някъде от долу) и аз да правя пълни идиотизми :049: ,че няма да ми е севте - оффф това пусто любопитство...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 16 ное 2006 21:53


Относно въпрос 5 : оказа се ,че не е нормално!!! След поставянне на уплатнение ( от какронена кутия за обувки - благодарности за идеята на ivo123) под плочката на газовата, смяна на гумичките за вакум ( 1 лев) и отстраняване на една мака дупчица (дебела колкото кибритена клечка) на единият от двата маркуча за изпарената газ към плочката нещата си дойдаха на мястото. Сега само да доближа ръка кум главният отвор на въздушният филтър и колата направо гасне. Сега не намирам разлика във вървежа на колата ,но ще видим разхода.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта