Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 09 окт 2006 9:13


Лек ъпдейт :arrow:



понеже при мен няма начин да се сложи резонатор (много е тесен тунела и 63мм тръба го запълва ) и имам вариант само за крайно гърне .

Бях взел (според Килъра откраднал) едно "спортно" ама много беше шумна колата - не се седеше вътре повече от 1/2 час .... дори на 2 500 об/мин почти без газ беше адски шумно.

В събота след работа отидох в М Комплект горе на Павлово , където вдигнаха колата - появи се шефа (много - и веднага взехме решение - махаме ручалото и слагаме проходно гърне на 63 мм - 75 лв с монтажа .... за накрайник ползвахме парче от тръбата която беше на колата ...

сега колата ми и ма "слийпър-ски" вид... отпред интеркулера не се вижда , колата е доста по тиха ( като атмосферка е ) само блоу оффа ме издава:)

В неделя се качихме с Килър да се повозим ( а той го хванах в събота и той си сложи някакво гърне в М комлекта) и направихме 2-3 тегела на Цариградско.... ми..... на мокро от 4 000 об върти гуми на 3-4 скорост .... А той оцени проекта и си говорехме, че мойта тръгва много добре а горе я няма много - при него е обратното...

интересното е че аз съм с най голямата Т3 (доколкото знам де) а той с най малкия хибрид Т3/Т4. и няма междинен вариант :) все пак имам и чаша кола разлика в обема на мотора, де...

Вече е ясна необходимостта от бууст контролер при мен тъй като налягането осезаемо пада след 5 500 об/мин .....




00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Пон 09 окт 2006 11:00


електрониката си е нужна винаги я кажи не6то пове4е за турбината освен 4е е гарет т3 не6то ар-и туй унуй :evil:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 09 окт 2006 13:59


ами кажи какво те интересува :)

аз не крия нищо по проекта си - играя със свалени карти :lol:

турбината е най- обикновена Т3 Супер 60

сиреч 0.48 чугун и 0.60 студ част :)

като размер - като на ФИАТ/Ланча, Косуърт и т.н (малко по голяма студ част)

малко е голяма за мотора ми 1.8 за налягането в момента но на 1 бар ще сме ток и жици.

външен гейт - предпочитан от мен (за други набутвация) заради следните неща - минава само зададеното налягане през турбото, липсата на турболенции в близост до турбината, по коректното налягане на излишните газове (налягане) ... и куп други неща

с ниско налягане е по гадно (особено без бууст контролер) - губи се повечко налягане а и е големичък гейта ама чети по нагоре по темата има много за това напписано

Днес заредих и замерих колата пълно пълно >>>>


резултата е 15.8 л/100км - на яко ръчка >>> 40л за 255 км ...

сега ще я пробвам без да и давам газ колко ще даде

мисля че средно 12 - 13 л ще даде което мен ме задоволява

килъра да каже колко газ и дава и той - само така се кара колата!!!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 09 окт 2006 17:06


доста приятна стана колата за каране, а с тоз разход си капитан направо!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 10 окт 2006 10:56


абе за дъжд е малко тегава работа :?

требва да се разчита на въртящ момент - и сменям на около 4000 преди да превърти гуми колата и да се внимава че нема спиране ..... :arrow:


ама си ме кефи


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 13 окт 2006 11:49


железни жанти жа жимата имам вече :Mr Green Fun


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 16 окт 2006 9:12


Всичките криви :x


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 17 окт 2006 8:30


33.33 л ОМВ 100

250 км в града ( все пак пътувам по Цариградско за работа и не се мотам много в центъра, де )

13.33 л /100 - 8)

атмосферка ми даваше 10л/100км ама не виждах 200км/ч всеки ден когато ми е кеф

:arrow:


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 17 окт 2006 8:32


тва е перфектен разход според мен


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 18 окт 2006 16:22


днес колата пик-на 1 бар


честито на печелившите:)


съединителя няма да издържи много много

:P


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 20 окт 2006 11:38


да се .... в пророка


на 0.6 бар фиууууууу :(


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 07 ное 2006 17:53


малко ъпдейт - стига съм писал по другите теми глупости


Поради студеното време колата взе да бууства яко и съединителя се предаде - усеща се силна тяга малко преди 3 800 об и там направо изпуска съединителя....


Следа като карах на 2/3 натиснат педал на газта и се лъгахме с колата да държа налягането около 0.6 бар .... ( това е така наречения крачен бууст контрол :):):) ) се предадох и навих кранчето.....

проблема е че с кранчето когато се навие бууста в ниските е отвратен и колата не върви..... а на 0.4 - 0.5 бара доста по - бавна от 0.6 бара.

все пак иде зима и трябва по полека ... засега нещата остават така както са.


Миналата седмица ( да не казвам две ама кво да праиш - хоби + работа.....) :oops: оправих стартера (рециклаж) , един мноо гаден теч от бензиновата рейка (една капка на час при 4 бара налягане на бенза) , и превързах празния ход от преди турбото към преди дросела ( още една заварка) .... все неща който не търпяха отлагане


в Събота сглобих машината и след 4 часа на -3 гр колата каза бръм и тръпката по машинката отново бе в мен( тук спестявам нервите и псувните заради едно тъпо уплътнение + два кабела на инжекторите ама един Килър и един Астролет дойдоха на помощ - мерсииии)


.......и отново звънтящия звук на студена перка до 3 хил об + съскането на топла перка след това......... неописуем кеф :) връщах газта да се наслаждавам на пръхтенето на блоуофа , мотах се 45 мин по улиците след двуседмично возене в различни по марка, вид и модел гумени служебни коли .....

Та засега проекта остава така - със стандартен съединител, без бууст конторлер.....до края на зимата

напролет ще има нови неща които съм намислил, но си остават за тогава.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 07 ное 2006 23:30


ти както си подкарал с постовете , накрая мое и книга да напишеш ве!
:D :D :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 08 ное 2006 9:47


поне ще е лесно само ще копирам мои мнения и ще цитирам твои :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 08 ное 2006 19:22


Cordoba16vt написа:поне ще е лесно само ще копирам мои мнения и ще цитирам твои :lol:

ххаа
веселяк така ша стане маи :))))



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта