


голф 4 1.9 тди пд 101 коня турбо
голф 4 1.9 тди пд 101 коня турбо
привет гръмна ми турбото на голф 4 1.9 тди пд 101 hp мотор AXR модела му е GT1749V,поразрових се насам натам да си потърся нова турбина и ми предлагат турбо от по големия мотор на голф GT1749VB.въпросът ми е става ли това турбо за моята кола и ако става май трябвало да сменям и дюзите и разпределителния вал ако е така да не я вземам а да си поправя моята старатаможело да ги поправят разбрах даже че имало добър майстор в русе,моля някой по запознат да ми пояси как стоят нещата защото не съм много добре запознат в тази област и не искам да ми набутат някое турбо което не става за колата ми ......благодаря ви предварително
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: голф 4 1.9 тди пд 101 коня турбо
Щом си с АХР би трябвало сегашното ти турбо да е на бърза връзка, ако е на бърза връзка всичко става 1:1, ако си на скоба 1749VB-то е на бърза връзка и ще трябва да преправиш изхода на студения охлюв. Трябва ти после един чип и евентуално смяна на интеркулер но това можеш да си го обсъдиш с мапера знам за вб-та дето си ги карат на нормалния кулер. По принцип според мен по-добре е да си намериш 1749ва от 131 коня голф, там вече си оставаш на нормалния кулер и дюзите също ще са ти предостатъчни 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди пд 101 коня турбо
Аз слагах на АТД мотор турбо от 131 коня и направихме преходник при стругар за 25 лв едно уплътнение за 1лв и един болт за да не се откачи скобата и всичко стана ок.Ако твоето турбо не е с бърза връзк маркуча се реже около 3-4 см и се слага на преходника.Според мен е по-добре турбо от 131 коня отколкото от 150 коня защото лага ще ти е много повече с турбото от 150 коня отколкото от 130 коня.Всичко е въпрос на избор и всеки сам си решава какво да сложи.Студената част не съм я преправял и не мисля,че е нужно,защото с преходника си пасна перфектно и не ми се налага да преправям нищо.Важно е само като се прави това да се знае какво се прави или да има кой да ти обясни как и какво трябва да направиш.Ако имаш въпроси колега пиши ми на лични да видим дали мога да ти помогна с монтажа(съвет ,защото вече си чуках главата с тази интервенция).Поздрави и успех
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2015 17:14
- Автомобил: VW Golf MK4 TDI 4motion
- Двигател: ATD 101кс 2002г
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 тди пд 101 коня турбо
Да съживя малко темата... и на мен ми замина турбината на ATD 101 hp мотор,но също и кулера с маркуча и дифузьора(поради удар)и ми предстои смяна.Намерих турбина от 131 и кулер с маркуч и дифузьор.Въпроса ми е стават ли да се заменят директно(с преправяне) или да търся кулер точно от 101.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта