Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 11:56


От миналата зима дизеловото ми поло започна да пали трудно при по-ниски температури (сутрин) около 6,7 градуса и надолу. При минусуви забрави :( . Карал съм го за мерене на компресия но всичко е в норми, свещите са замерени и те са ок. Някакви идеи от специалистите във форума или място на което мога да отида за ремонт? Ще ви бъдя много благодарен за всякаква помощ :), може и на ЛС.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 окт 2006 12:00


А акумулаторчето на колко години е ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 окт 2006 12:05


Проверка на акомолатора+чистене на стартера на първо време.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 12:06


L&R написа:А акумулаторчето на колко години е ?


Сменях го на скоро, т.е мисля че е на около година, но проблема според мен не е там, понеже стартера върти 3,4 пъти и пак има живот в него.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 12:08


Rabbit_TDI написа:Проверка на акомолатора+чистене на стартера на първо време.


Това е добра идея за стартера, но нали ви казвам че си върти нормално, а и ако там е проблема би трябвало да се появява и при по-виски температури ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 окт 2006 12:33


Въртенето 3-4 пъти на стартера не значи че акомолатора е добре щото просто тока може да е слаб и да върти бавно.Моя миналата години по същия начин не палеше.Закарах да ми изчистат стартера и човека отвътре извади купчина кал и листа+единия лагер строшен-а колата все пак въртеше 2-3 пъти и палеше,а на топло даже от веднъж!След като го изчисти и смени лагера на -20 палеше от раз.Сега отново не пали бързо при под 10 градуса и имам чуството че е акомулатор щото върти бавничко.Неска сутринта си нпарвих експеримент понеже свещите на ТДИ работят под 5 градуса давах на три пъти контакт за да позагреят повече и тръгна от раз.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 14:23


hadves написа:От миналата зима дизеловото ми поло започна да пали трудно при по-ниски температури (сутрин) около 6,7 градуса и надолу. При минусуви забрави :( . Карал съм го за мерене на компресия но всичко е в норми, свещите са замерени и те са ок. Някакви идеи от специалистите във форума или място на което мога да отида за ремонт? Ще ви бъдя много благодарен за всякаква помощ :), може и на ЛС.


Момчета .... нов проблем от последните часове. Колата вече и при 18 градуса както е сега не пали. Като дам на контакт, лампата за подгрев светва и изгасва, но като завърти стартера започва да мига. Това да не е някоя свещ?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 окт 2006 14:28


Има някакъв проблем с подгряването.
Измери с мултицет дали грее при даване на контакт или релето е заминало.

Полото SDI или само D e?
кода на мотора ?


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 14:32


L&R написа:Има някакъв проблем с подгряването.
Измери с мултицет дали грее при даване на контакт или релето е заминало.

Полото SDI или само D e?
кода на мотора ?


Полото мисля че е само D, поне по номера на двигателя така излиза - AEF006 е номера, 64 коня. Как мога да разбера дали е релето? То се намира над бушоните при дргуите релета или е някъде при двигателя?
Свещите ли да замеря при контакт?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 окт 2006 14:46


Виж за начало дали има напрежение към шината на свещите като дадеш на контакт. А самите тях развъртахте ли ги да ги гледате или само на място са мерени.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 окт 2006 16:32


При висока температура щом не пали не е от свещите.Провери другите неща.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 16:57


L&R написа:Виж за начало дали има напрежение към шината на свещите като дадеш на контакт. А самите тях развъртахте ли ги да ги гледате или само на място са мерени.


На място са мерени и сменени всичките свещи миналата зима, всичките 4 са марка BERU. А за релето какво ще кажеш? Как да го проверя?


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Вто 10 окт 2006 19:06


колега , провеи си всички бушони. Имах подобен проблем на GOLF III TD, лампата изгасваше, релето се чуваше как щрака, пробвахме какво ли не..а палех с подаване на ток директно от акумулатора на свещите.....накрая некакав техник смени 1 бушон /не знам кой и каде/ а човека дето кара колата на майстор така и не можа да ми обясни :oops:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 10 окт 2006 21:29


Ако не грее колата и при 30 градуса трудно ще запали,а това може да е по много причини!Така както само за момент светва лампата за подгряване трябва да рече че или релето не работи нормално или температурния датчик не отчита правилно!Ако на таблото показва температурата нормално не се залъгвай!!!Има още един които е само за релето.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 22:44


Svetilio написа:колега , провеи си всички бушони. Имах подобен проблем на GOLF III TD, лампата изгасваше, релето се чуваше как щрака, пробвахме какво ли не..а палех с подаване на ток директно от акумулатора на свещите.....накрая некакав техник смени 1 бушон /не знам кой и каде/ а човека дето кара колата на майстор така и не можа да ми обясни :oops:


Мерси за съвета, ще ги проверя още утре! :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], S.Stefanov и 68 госта