проблем с VW Jetta 1.6d

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

проблем с VW Jetta 1.6d

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 20:56


Привет на всички!Понеже сам доста нов тук попрочетах малко от проблемите на много от колегите,но не открих нищо от това с което се опитвам да се справя напоследак.Та... имам Джета 1.6Д която варви като бензинова!!! Във ниските обороти хич я няма а като мине 2200-2500 започва да тегли пове4е,а сащо така и като пак и подам газта додолу сякаш се съпва(както на кола с gas да и дадеш педала докрай,а пак да и свършва газта).Въпросът ми е къде може да е проблема...помпа или в двигателя?Опитвах да въртя помпата,но ефекта е минимален!Ако някой има някаква идея...!Благодаря предварително!




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 09 окт 2006 21:01


Не прави глупости с помпата, да не ревеш после, това не е шега работа. Виж си филтрите като за начало, особено въздушния. Колко масло ти гори? Ако е повечко трябва да погледнеш турбото. Много са нещата, така само налучквам. Успех :да:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 21:14


Двигателя е без турбо....а за маслото около литър от смяна до смяна!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 09 окт 2006 21:22


Ама съм и аз, къде гледам :lol , естествено че е без, ти си написал :deal Ами виж наистина филтрите, а пък иначе не знам все пак какво да очакваш от чист дизел, все пак си е само 54 к.с., неможе да се очаква кой знае какви чудеса от нея.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 09 окт 2006 21:27


Пич май не си карал такава кола. Така си върви ако правилно съм ти разбрал проблемите. Над 2000 тръгва щото на 2300 е максималният въртящ момент. В големите обороти си умира щот е атмосферен дизел с предкамерно впръскване.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 21:37


И аз знам не е някаква бегачка,но мисля че преди не го правеше това...!Инт ми беше дали на някои му се е случвало нещо подобно,защото за сега идея си нямам каде ше да е проблема!А и като че ли взе да погорва повечко от преди.Харчеше ми 6 градско а сега към 7 идва ве4е...?!Дали има вразка с това?


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 21:43


w_smith... аз точно това писах,че мощноста и идва във високите обороти,а мисля че не трябва да е така!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 09 окт 2006 21:48


vladitdrv написа:...

Намирисва ми на въздушно филтърче, особено с този по - висок разход. Много лесно се проверява - отваряш му кутията и го вадиш. Ако мяза на миши г*з, демек сив и с много боклуци, определено е за смяна. Успех :да:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 22:02


Значи....по филтъра се появяват черни петна от колекторните тръби,та не съм сигурен дали не е нещо от клапани или това е нещо нормално?Иначе филтите ги сменям редовно.Работя в сервиз и съм виждал много "служебни" коли. :wink:.Има ли вероятност нещо с мотора да е проблема?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 09 окт 2006 22:41


Помпичка ми намирисва.Ама тея чистите дизели са си така пика на въртящия момент се върти около споменатите обороти.Кажи дали изпушва
като я форсираш и ако задържиш гаста продължава ли да върви след това.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 09 окт 2006 22:54


don hose написа:Помпичка ми намирисва.Ама тея чистите дизели са си така пика на въртящия момент се върти около споменатите обороти.Кажи дали изпушва
като я форсираш и ако задържиш гаста продължава ли да върви след това.
Ами ако сам на ниски обороти (до 1500) и натисна рязко едва започва да набира докато стигне 2200 и после много бързо започва да ги качва... но пък не пуши много,да не кажа хич!


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 10 окт 2006 20:14


Никой ли няма някаква идея каква ще е причината дизел да няма мощност в ниските обороти?!? :?: :dontknow:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 10 окт 2006 21:38


А дали задвижващия ремък ти е зацепен правилно?????????? :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 10 окт 2006 21:47


веселин написа:А дали задвижващия ремък ти е зацепен правилно?????????? :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel
Може ли от това да е?Когато сам над 3000 оборота става много шумна(някак като бучене) Някакви признаци по които да разбера че всичко е наред с ремъка?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 10 окт 2006 22:50


vladitdrv написа:
веселин написа:А дали задвижващия ремък ти е зацепен правилно?????????? :dontknow: :dontknow: :dontknow: :dontknow: :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel :gruebel
Може ли от това да е?Когато сам над 3000 оборота става много шумна(някак като бучене) Някакви признаци по които да разбера че всичко е наред с ремъка?
Питай Никси-аз съм куче,а не касапин! :lol: :D :wink: Тънка работа е......правилното зацепване!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта