Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот niikoo_1 » Вто 23 авг 2011 0:49


MK4 написа:Абе и двамата сте си BMW хейтъри и това е.
Аз пък ви казвам че 330i харчи точно колкото S3-ка и градско и извън, не е като да съм ги карал малко километри и двете, S3-ката към 15К километра, BMW-то вече почти 10К километра.
С две думи харчат еднакво, BMW върви по-добре особено на по-висока скорост разликата се увеличава с ползва на Е46, а като коли (изработка, материали, качество, поведение и усещане на пътя Г4 и А3 са на светлинни години назад ;)

П.С. Сеата със 4х4 си го разкарвам спокойно по плажа както си поискам, BMW-то в пясъка почти веднага остава, но всяко нещо си има предимства и недостатъци. Ако говориме за сток коли никога не бих карал VAG, а ще си взема BMW, но 1.8Т за малко пари става доста бързо и това ме привлича, турбиниране на 330ка е малко повечко филм иначе съм проучил подробно схемата :lol:


S3-ката е +1400кг и е 4х4 нормално е да харчи близко до 330и, което е на същите килограми но с един задвижващ мост.
По-старите дараци 320/325/328и М50/М52 са друга бира и харчат с по няколко литра отгоре спрямо А3/Г4/А4/Пасат с 1.8Т на предно предаване при положение, че масата им е ~ приблизително равна.

А и 330и няма смисъл да се турбинира с тоя насран Алуминиев блок/цилиндрови ризи и кекави карантии и не на послено място смотана електроника, не случайно Е46 М3 и Е36 М3 са с чугунени блокове и там нещата се получават.
При 330и трябва компресорче и на 0.3-0.4бара и пак да се внимава да се не окоти работата, както се случи с едно ново Е60 от един български форум, с нов марков кит и софтуер, надра блока и всичко беше за кофата след това.
Просто БМВ се модифицира доста трудно в много от случайте не става, а ако става бюджета е доста голям защото трябва да се смени много чарколяк. Старите М20/М50 духат гарнитури на поразия при опит за принудително пълнене. mhihi




K-Hristov
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 2:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот K-Hristov » Вто 23 авг 2011 1:05


niikoo_1 написа:
Vidol Nikolov написа:Атмосферен шестак 320и м50б20 харчи доста по-малко от 1.8т,не си наясно с бмв-тата ....м52б28 ще ти разтреля 1.8т винаги



Преди някоко години на БМВ среща разтрелях 4 325ци със сток 1.8Т АУМ, читава Е36 328ца купе на едно момче от БМВ форума с генерация и софтуер и такива дреболики вървеше с една кола повече от Голф 3 ГТИ 16кл, и падаше от Голф 4 ГТИ ТДИ с чип с 2-3коли.
Та тия гонки тука сме ги правили преди доста време с не една или две коли и няма нужда да се пишат глупости mhihi
1.8Т с К03с и чип в купето на А3/Голф 4 върви колкото 330и 230к.с.

Атмосферен шестак от тия дето си изредил харчи повече от 1.8Т 150/180/210/225к.с. това гарантирано ти го казвам :mrgreen: няма смисъл да спориш и да се напъташ да се обясняваш, защото всичко е елементарно :idea:


И аз със моя Голф (1.8 АБС) препарирах БМВ 318is и 320i, но в последствие застанах на старт с 2 такива същите, само че читави.Разликата беше от порядака на 3-4 коли.Една читава 25-ца ще ти направи такъв разстрел, че няма да ти се вярва.И тфа, че БМВ няма старт е въпрос на диференциал, и на настилка.В София, на правата при теца (улица 202) няма БМВ освен м-ките с вискошперовете, които да успеят да направят читав старт.Идва драг състезание, предполага че ще се види такава гонка.Питах колегата със зеления Голф 3 TDI с жокерите и 17-ките как се разви старта му с една is-ка преди около месец, на 202-ра.Може да сме Фауве клуб, но не е редно да умаловажаваме другите автомобили, и да твърдим че са едва ли не гробове.


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот simeon40 » Вто 23 авг 2011 1:14


Читаво Е36 325 е като бялата лястовица, всички сме чували за нея ама никой не я е виждал mhihi


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот vr_mk2 » Вто 23 авг 2011 1:22


niikoo_1 написа:
MK4 написа:Абе и двамата сте си BMW хейтъри и това е.
Аз пък ви казвам че 330i харчи точно колкото S3-ка и градско и извън, не е като да съм ги карал малко километри и двете, S3-ката към 15К километра, BMW-то вече почти 10К километра.
С две думи харчат еднакво, BMW върви по-добре особено на по-висока скорост разликата се увеличава с ползва на Е46, а като коли (изработка, материали, качество, поведение и усещане на пътя Г4 и А3 са на светлинни години назад ;)

П.С. Сеата със 4х4 си го разкарвам спокойно по плажа както си поискам, BMW-то в пясъка почти веднага остава, но всяко нещо си има предимства и недостатъци. Ако говориме за сток коли никога не бих карал VAG, а ще си взема BMW, но 1.8Т за малко пари става доста бързо и това ме привлича, турбиниране на 330ка е малко повечко филм иначе съм проучил подробно схемата :lol:


S3-ката е +1400кг и е 4х4 нормално е да харчи близко до 330и, което е на същите килограми но с един задвижващ мост.
По-старите дараци 320/325/328и М50/М52 са друга бира и харчат с по няколко литра отгоре спрямо А3/Г4/А4/Пасат с 1.8Т на предно предаване при положение, че масата им е ~ приблизително равна.

А и 330и няма смисъл да се турбинира с тоя насран Алуминиев блок/цилиндрови ризи и кекави карантии и не на послено място смотана електроника, не случайно Е46 М3 и Е36 М3 са с чугунени блокове и там нещата се получават.
При 330и трябва компресорче и на 0.3-0.4бара и пак да се внимава да се не окоти работата, както се случи с едно ново Е60 от един български форум, с нов марков кит и софтуер, надра блока и всичко беше за кофата след това.
Просто БМВ се модифицира доста трудно в много от случайте не става, а ако става бюджета е доста голям защото трябва да се смени много чарколяк. Старите М20/М50 духат гарнитури на поразия при опит за принудително пълнене. mhihi


Офф-топик
Този път за много от нещата съм съгласен с теб (сравнено с предишните казуси в които сме влизали). И все пак помисли и за другите показатели, които може да притежава една кола. Сигурно ще отречеш, че БМВ от към завивна способност са по-добри от моделите от VAG на предно предааване, от към идеята за окачване. Принципно не съм фен на Е36 (даже съм малко хайтър като се спомене тоя модел, в момента карам Е30, вярно не с някой мега мотор, но сравнвно с доста по-мощна Е36 по всички други показатели освен ускорение е мноооооооого по-добре... говоря за сток коли... а Е30-ката даже все още няма задна стаб-щанга и е на 14-ки на 70)...

По темата - като гледам за колегата най-добрия вариант е 1.8Т - лесно се доразвива, въпреки че има мотори, които по отношение гол мотор с еднаква друга периферия дават по-добри показатели, но на доста по-висока цена от към финанси и работа.

И още малко офф-топик - колега, точно за това купе задълже помисли за спирачки и окачване, въпреки, че други ще ти кажат, че за това може и по-късно да помислиш. Даже според мен независимо с какъв мотор си, по-добре е да помислиш първо по тези 2 въпроса (и не само по тях, помисли как ще се разпределя тежестта спрямо преден/заден мост за окачването и спирачките, помисли какви гуми и джанти ще са ти нужни, помисли за укрепването на купето, поне относно разпънките) :idea: Ако все пак си драгаджия, смятащ да влезе в 1.8Т-сектата на боянските рацери - карай с 239мм предни дискове :evil:


K-Hristov написа:И тфа, че БМВ няма старт е въпрос на диференциал, и на настилка.В София, на правата при теца (улица 202) няма БМВ освен м-ките с вискошперовете, които да успеят да направят читав старт.


Малко странно ги мислиш нещата, колега... мислиш ли, че на другите БМВ-та (освен "М-ките") не може дифа да се смени с шпер??? И работата не е само до диф. факторите са супер много, някои са леко пренебрежими, но... А и виско-шпера за мен специално е малко шит. Като е само и единствено за драг колата що пък да не е направо със заварен диф???

Много стана офф-а... нека поне заглавието се смени ако ще се развива в дискутиране на казуса кое е по-добре и се премести в офф-топика тая тема :idea:


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот GTI 16V ABF » Вто 23 авг 2011 1:59


Колега аз ти бях предложил VR6 ама и 1.8Т е добър вариянт и по-евтин,ако е читаво 1.8Т го оставяш девствено и му слагаш по-голямо турбо колектори,генерация и си ти,същото се отнася и за АБФ,даже аз бих заложил на АБФ въпрос на преценка :да:


А относно 'бързите БМВ-та(Бавни Мудни Винаги)'мога да кажа че са си спънати коли :lol: примерно ако трябва да ги сравняваме кончета,кубатура,горе-долу и какво става АБФ направо потапя 320 а пък да не ми кажете че ВР6 няма да потопи 325 (Stock говоря) а на 328 му трябва или този 2.9 вр6(само че не 4x4)или този 2.8 24V(204hp)и отлита така че бмв-тата да ходат да си прават пергели някаде и да не се много меркат по драк състезанйята :lol: подръшката е скъпа сравнение със автомобилите от VAG.Не намирам бмв-тата да са мега по качествено изработени и по комфортни така че ако ми ги фалите хванете си купете по едно бмв и ги хвалете по бмв форомите а не тук това е VW форум :screwy


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот sk. » Вто 23 авг 2011 6:05


След като го нахранихме стабилно, трябва да отбележим че:
- Спират уникално или поне Е46-цата. Дори 318Д с най-малките дискове и апарати спира повече от S3 и то болезнено много. Спирачките се натискат много трудно, но като стане стресова ситуация, направо се закопава тази кола в асфалта.
- Завиват много
- Супер стабилни са по завоите в сравнение с автомобил на предно. Тук нямам наблюдение над М-версиите, но S3-та сякаш се представя малко по-добре в това отношение.
- Фаровете се изключителни. Говорим отново за Е46, предполагам и другите по-нови модели са така

@hoax сега като се замислих, имаше един колега yms, който продаваше цял мотор за 5000лв.
Мотора беше около 240kw..., ако не се лъжа. Нещо от рода на 300++. Също не е изглежда лош вариант, ама не съм се интересувал какво влиза в тези 5 000лв.
Иначе 1.8Т от морга. ;)


Потребителски аватар
hoax
Мнения: 280
Регистриран на: Съб 02 яну 2010 17:40
Автомобил: VW Golf II
Двигател: GX
Местоположение: Lovech

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот hoax » Вто 23 авг 2011 9:34


ааааа колега недей с тези 300++ , че няма да мога да го държа в пътя де :D сега по път за Рожен , ще гледам да мина и през някоя моргичка :да:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот MK4 » Вто 23 авг 2011 10:08


niikoo_1 написа:S3-ката е +1400кг и е 4х4 нормално е да харчи близко до 330и, което е на същите килограми но с един задвижващ мост.
По-старите дараци 320/325/328и М50/М52 са друга бира и харчат с по няколко литра отгоре спрямо А3/Г4/А4/Пасат с 1.8Т на предно предаване при положение, че масата им е ~ приблизително равна.

А и 330и няма смисъл да се турбинира с тоя насран Алуминиев блок/цилиндрови ризи и кекави карантии и не на послено място смотана електроника, не случайно Е46 М3 и Е36 М3 са с чугунени блокове и там нещата се получават.
При 330и трябва компресорче и на 0.3-0.4бара и пак да се внимава да се не окоти работата, както се случи с едно ново Е60 от един български форум, с нов марков кит и софтуер, надра блока и всичко беше за кофата след това.
Просто БМВ се модифицира доста трудно в много от случайте не става, а ако става бюджета е доста голям защото трябва да се смени много чарколяк. Старите М20/М50 духат гарнитури на поразия при опит за принудително пълнене. mhihi



офф:
Има не един или два проекта турбинирани 330ки на сток мотор с 0.8 налагяне и доста километри с този сетъп, над 1 бар вече са проблемни, а този мотор на 0.8 вади приятни коне, а и дори атмосферна с леки модове пак дава времена горе долу като чипнато S3.


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот chochov_w » Пет 13 апр 2012 0:47


всеки с вкуса и предпочитанията си аз преди имах бмв е36 с 2ка мотор с малко подобрения и мой приятел с голф 3абф сток на дълго ми чупеше кокалите


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот yms » Пет 13 апр 2012 17:25


Каква е връзката на темата с раздела ?


Потребителски аватар
tuninga4
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот tuninga4 » Пет 13 апр 2012 18:01


viewtopic.php?f=45&t=321460.....Ето ти двигател...А за БМВта та нямам думи :bishop :bishop :bishop


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот miro_hack » Пет 13 апр 2012 19:16


tuninga4 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=321460.....Ето ти двигател...А за БМВта та нямам думи :bishop :bishop :bishop

Стабилен мотор на перфектна цена!

Ако тръгнеш да развиваш друг мотор към турбиниране само електрониката (най-ефтината),ремап и инсталацията и ще минеш хилядарката веднага :lol:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Искам двигател за колата над 200 кончета , какво да направя?

Мнениеот yoan4o » Пет 13 апр 2012 20:02


yms написа:Каква е връзката на темата с раздела ?


Не питай братле. :Mr Green Fun
:lock:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта