Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Сря 18 апр 2012 23:14


policevidin написа:Оффф като почнете с тези... Ами ако ти се откъсне маховика,Ами то губиш от динамиката на мотора,Ами те инжинерите знаят най добле....ами ако толкова държите на конфорт и сигурност си купете Бентли а не Голф3 и инжинерите за направили Голф 3 за возене а не за Драг състезания.Ако беше за драг със сигурност тези същите инжинери ще го направят този маховик по-лек и многодисков съединител НАЛИ???. Аз си орязъх маховика с близо 50% и за момента няма никакви негативи, а за тези които си мислят че няма разлика и ефект от това да заповядт да направят едно кръгче ипосле пак ще говориме. Вие колко коли сте видели лично с откъснат маховик????? Защото в историята на рали Вида мисля че няма такава случка или ако има то е еденичен случай.


Кажи тогава,коя кола излиза заводски за драг?




Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот PL-16v » Сря 18 апр 2012 23:22


В страшна заблуда сте момчета няма вариянт в който да е по зле с олекотен маховик няма ниски няма средни няма високи които ми каже че във високите колата тъпчела или невървяла или нямала инерция mhihi mhihi mhihi Това инженерно недоразумение от 9.800кг. задължително трябва да се поправи :wink: Това е и една от причините АБФ-а да е толкова мудно животно и да може да си хапваш бургер докато пълниш 3-та :lol: Без значение дали колата ще се ползва за съботно неделна или за ежедневка олекотения маховик мога смело да заявя че носи само положителни емоции у водача :twisted: В комбинация със едни по къси скорости и едно чипче до 7и500 примерно става прекрасно :twisted:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот PL-16v » Сря 18 апр 2012 23:27


miro_hack написа:
kalopo0o написа:
negodnika написа:При ABF се усеща доста маховика, на KR има и положителен ефект, но има и отрицателен.Аз съм с 3.6кг маховик и като забия втора преди маховика дозавърташе колелата, сега по-бързо спират да боксуват, ако ме разбра :lol: Също при връщане на предавка, ако ненацелиш точните обороти се получава по-силен удар.


значи ефект ще има и то полужителен и в същото време колата ще може и да се кара като нормална всекидневна , правилно ли те разбрах :) ?


Положителен ефект на какво викаш,няма по-положителни части освен тези които са излезли от завода :D

Ако искаш да изкачиш стръмен баир и с нормален маховик си връщал 1 предавка надолу,то сега,зависи колко ще го упоскаш може да се наложи да връщаш 2 или 3 :lol: (ударите на мотора стават-по слаби).

Маховика играе роля на акумулатор на въртящ момент."Рязаният" маховик отнема по-малко въртящ момент за да се развърти,но и складира по-малко.

Аз лично на напречен мотор не бих орязал маховика,освен ако не използвам колата изцяло за писта и това е последната капчица,която мога да изцедя от мотора.

Точно за това говорим ако преди ти се е налагало да върнеш предавка за да събудиш мъртвеца с олекотения маховик продължаваш на дадената предавка и колата се събужда в пъти по бързо :!:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Сря 18 апр 2012 23:59


Съгласен съм че ще го събудиш по-рано но само на слух ще е буден.Оборотите му в които е рязък ще са празни,защото въртящия му момент ще е качен още по нагоре в диапазона от обороти.И ще имаш един рязък мотор в ниските без въртящ момент.

И като дойде момента с нагорнището ще трябва да го качваш,като рали кола :lol: трябва да го държиш все във високи обороти,там където тегли най-добре.

Това е само на теория и не искам да казвам,че ако се резне малко маховика ще стане точно така.

Това може би ще стане ако сложиш супер лек маховик,орежеш противотежестите на коляновия вал,или вал без такива :idea: и изпилиш всички ротационни части,които складират въртящ момент :lol: е тогава със сигурност ще трябва да катериш във доста високи обороти.

Колегата Vento беше,казал за една негова лада,която толкова много орязал и олекотил всичко в нея на макс,че спокойно се развъртала до 10 000 - 12 000об.мин. но поради липсата на никаква складирана инерция на мотора била изключително бавна! :idea:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот PL-16v » Чет 19 апр 2012 0:24


miro_hack написа:Съгласен съм че ще го събудиш по-рано но само на слух ще е буден.Оборотите му в които е рязък ще са празни,защото въртящия му момент ще е качен още по нагоре в диапазона от обороти.И ще имаш един рязък мотор в ниските без въртящ момент.

И като дойде момента с нагорнището ще трябва да го качваш,като рали кола :lol: трябва да го държиш все във високи обороти,там където тегли най-добре.

Това е само на теория и не искам да казвам,че ако се резне малко маховика ще стане точно така.

Това може би ще стане ако сложиш супер лек маховик,орежеш противотежестите на коляновия вал,или вал без такива :idea: и изпилиш всички ротационни части,които складират въртящ момент :lol: е тогава със сигурност ще трябва да катериш във доста високи обороти.

Колегата Vento беше,казал за една негова лада,която толкова много орязал и олекотил всичко в нея на макс,че спокойно се развъртала до 10 000 - 12 000об.мин. но поради липсата на никаква складирана инерция на мотора била изключително бавна! :idea:

Повярвай ми не е само на слух :lol: Теорията ти отива на кино защото дефакто съм тествал и по нанагорнище и по нанадолнище и то не само с наща марка а и от страна и на опел и на пежо и трябва да ти кажа че от рязането на маховика има един голям + разбира се само от него чудеса няма как да се случат но в комбинация със още неща става доста приятен иначе скучния АБФ :!: Атмосверния тунинг е съвкупност от доста детаили които като ги събереш имаш сила :twisted: Сами по себе си обаче тези детаили нямат осезаем ефект :wink:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Чет 19 апр 2012 0:41


Атмосверния тунинг е съвкупност от доста детаили които като ги събереш имаш сила...Сами по себе си обаче тези детаили нямат осезаем ефект


:wink:


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот kalopo0o » Чет 19 апр 2012 14:14


znachi smelo da slagam lekia mahovik i da se radvam na novoto lice na ABF-a

sorry za ezika pisha ot telefona


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот PL-16v » Чет 19 апр 2012 15:20


kalopo0o написа:znachi smelo da slagam lekia mahovik i da se radvam na novoto lice na ABF-a

sorry za ezika pisha ot telefona

Абсолютно слагай смело :да: Но пак казвам ще е по добре ще го усетиш но не очаквай да литне голфетката :) За да се позасили по сериозно и трябват още няколко неща :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Чет 19 апр 2012 16:26


miro_hack написа:Съгласен съм че ще го събудиш по-рано но само на слух ще е буден.Оборотите му в които е рязък ще са празни,защото въртящия му момент ще е качен още по нагоре в диапазона от обороти.И ще имаш един рязък мотор в ниските без въртящ момент.

И като дойде момента с нагорнището ще трябва да го качваш,като рали кола :lol: трябва да го държиш все във високи обороти,там където тегли най-добре.

Това е само на теория и не искам да казвам,че ако се резне малко маховика ще стане точно така.

Това може би ще стане ако сложиш супер лек маховик,орежеш противотежестите на коляновия вал,или вал без такива :idea: и изпилиш всички ротационни части,които складират въртящ момент :lol: е тогава със сигурност ще трябва да катериш във доста високи обороти.

Колегата Vento беше,казал за една негова лада,която толкова много орязал и олекотил всичко в нея на макс,че спокойно се развъртала до 10 000 - 12 000об.мин. но поради липсата на никаква складирана инерция на мотора била изключително бавна! :idea:

Колега, вече превърнахме темата в 'ЧАТ' но искам да те попитам едно нещо.
Ти пробвал ли си на твоята кола как върви със стоков маховик и как върви с олекотен, та изказваш толкова сигурни мнения. Защото аз до преди 1 месец бях с иколо 10-11кг маховик а сега съм с 6.3кг и заставам зад думите си че е много по-добре и по пъргава колата,както и че времето ми от 0-100км е 7.6сек както и 402м 15.5сек с терминална 146км. Когато стигнеш това време с колата си. без особена интервенция по мотора ми се обади да се пуснеме.
:beer :beer
Хайде да спреме със споровете че темата се нацапа и разводни.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Чет 19 апр 2012 19:57


Ако искаш да изхвърля подобренията по колата си,за да мога да се замерим със стокови коли а? :lol:
Виждам,че си полицай ама ти пък хептен без пари скаш да тунинговаш :roll:
Кога искаш да ти се обадя когато мина супер,мега,якото време от 16 секунди ли? scare Ами кр-а стоков е по бърз :)
И все пак с тунинг за 60 лв. НЯМА как да постинеш нещо осезаемо ;)


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Чет 19 апр 2012 22:27


miro_hack написа:Ако искаш да изхвърля подобренията по колата си,за да мога да се замерим със стокови коли а? :lol:
Виждам,че си полицай ама ти пък хептен без пари скаш да тунинговаш :roll:
Кога искаш да ти се обадя когато мина супер,мега,якото време от 16 секунди ли? scare Ами кр-а стоков е по бърз :)
И все пак с тунинг за 60 лв. НЯМА как да постинеш нещо осезаемо ;)

Колега, слушай ме сега много внимателно.
Не се опитвай да ме обиждаш защото с нищо не съм го заслужил, както и не замесвай в темата мястото на което ряботя защото ще се караме. Това ти го казвам за първи и последен път. НЕ те заплашвам,просто ти заявявам, България е малка и незнаеш кога и как ще се срещнеме. :beer
В мнението по-горе се опитах да ти обясня че с малко средства е визможен висок резултат. Не съм казъл че съм си правил тунинга за 60-100-200-1000лв. Въпросът е че лично съм си правил колата с което се гордея и тези 16сек за които ти ми говориш едно нормално ТДИ 90к.с. няма как да постигне. А твоят КР какво време дава с всичките тези глвзотии които си сложил?????


"dakata_nigga"

голф 1 с двигател КР-малко доработки на двигател и купе
писта:магистралата Варна-Шумен
замерено с Г-тек
0-100км/ч-6,5сек
0-400м-14,5сек
162,4км/ч терминална скорост

Много ми е интересно как Голф 2КР Стоков ще постигне същото време при положение че е доста по тежек. Но това е друга тема на разговор.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот yms » Чет 19 апр 2012 22:40


kalopo0o написа:В крайна сметка какво се получава , защото има една оферта от колега за олекотен маховик на 5.100 кг. от абф и да го взимам ли ?

Благодаря


Не , ако не знаеш кой и как го е правил .


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот rough » Пон 28 май 2012 20:59


:Mr Green Fun
Прикачени файлове
DSC00047.JPG


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Вто 29 май 2012 23:42


rough написа::Mr Green Fun


:twisted: :twisted: Много добре, до колкото съм запознат (от разпитване на "състезатели" и стругари) знам че е много важно мястото от което се сваля маховика, а като гледам твоя е свален от точното място. НО балансиран ли е? :applause: И кажи какво са ти впечетленията от него.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот judasss » Вто 29 май 2012 23:50


дее*а .. тва не е ли прекалено бе колега ? :roll:
В интерес на истината , не видях никой който е резнал маховика да дава негативно мнение ,общо взето ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 23 госта