
премахнете боята/лака. За целта се препоръчва Боди 700 или Paint Remover.
Хубаво е стъпките да не са с над 600 (например от 400 към 1200). Процедира със следната поредност: 400, 800, 1200, 1500, 2000.С всеки номер шкурка търкайте докато не заличите деругите, изкопани от предишния номер.
Следва третиране с компкекта за шлайф и полир на Wolfcraft, който можете да намерите във всеки Бриколаж и Практикер.Той представлява твърдо киче, рехаво киче, кафява и синя паста.
Прикачете твърдото киче към бормашина и третирайте с кафявата паста. От нея взимайте умерени количества и ги разстилайте на джантата, защото в противен случай кичето ще се задръсти и веднага ще започне да цапа, вместо да шлайфа.
Следва рехавото киче и синята паста. С нея също не трябва да се прекалява, защото също остава неприятни черни петна. Хубаво е с рехавото киче и полир пастата детайлът да се мине два пъти, като вторият път да е перпендикулярен на първия. Отново почистете с чиста микрофибърна кърпа.
За да предпазите голият алуминий от окисляване,препоръчително е да ползвате нанопродуктите на Percenta, измежду които има такъв, предназначен специално за предпазване на алуминй. Използвайте по указанията за употреба на опаковката. Препаратът по никакъв начин не нарушава и не влошава постигнатия краен резултат.
С единия(почистващия) се напръсква джантата,с микрофибърна кърпа се размазва,и се изчаква 30 минути,след което джантата се измива от мърсотията,и се подсушава перфектно,след което с другия(запечатващия) спрей се пръска върху джантата,и се полира с друга микрофибърна кърпа,като температурата в помещението трябва да е не по ниска от 5 градуса,и не по висока от 25.Като се нанесе препарата се оставя- не по-малко от 30 минути,след което се полира отново със същата кърпа и най-добрия резултат го дават да е след 24 часа.
пп.преди да се нанесе запечатващия препарат,джантите трябва да са идеално чисти,без отпечатъци от пръсти и т.н.
Надявам се да съм помогнал и да ви хареса видеото

http://www.youtube.com/watch?v=Sd9BJj7-uf0