Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 15:43


Здравейте колеги. Голяма дилема е в главата ми. Помагайте. Значи в момента карам Golf 3 1.8mi. Обаче цялата кола е в забележки, заради некадърните шофьори :evil: и немърливостта на ЛевИНС, който не ми платиха сто щети по колата :beat_butt2 . Та... в следствие на това (и на годинките и) имам тенекджийски работи по колата и боядисване (изправяне на чукнато, надрано, смяна на изгнили прагове и калници ( е само за това не са виновни те)) за около 700 лв със всичко. Обичам колата си, никога не ме е оставяла на пътя (пу-пу) поддържам си я. Сменил съм много неща по интериора (светещо парно, светлини под вратите, в краката, нов волан и т.н). Мен не ми е за тях, защото какво и да взема пак ще си ги направя. Сега обаче ми излиза страшна оферта. Мога да разменя моя голф за Golf 3, 95-та година. Моята е 92-ра. Много запазен, тъкмо пребоядисан, ксенон и т.н. Човекът ми дава пълно право да си сменя всички неща от моята кола в "новата". Имам в предвид да разменя воланите, стоповете, седалки. Всичко, което съм си купувал допълнително и да му оставя другите неговите "стоковите" в моята кола. Колата е с абсолютно същото газово като моята. Едно единствено ме притеснява. Тоя 1.4 мотор доколкото знам е 60 коня, а моята сега е с повечно коне и по-голям мотор. По-малък двиател е, съответно според мен ще се пъни повече и ще гълта повечко. Няма хидравлика, трябва да и слагам, че трудно се върти волана. Единия от тампоните на двигателя е скъсан и е за смяна - съответно цялото купе се тресе, двигателя няма къде да обира вибрациите. Общо взето това е. Има ли някакъв смисъл да правя това опражнение.

Не ме питайте как е възможен този бартер - роднина ми е човека и на него не му трябва хубава кола, трябва му от точка А до точка Б след това на паркинга и така. Не го интересува външния вид. Пък и не е толкова млад човек, за да е толкова запален като мен. Колата няма други проблеми. Знам това, защото бях с него като я купува.




Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот predat0r » Чет 26 апр 2012 15:48


Интересна работа :screwy ще следя темата с интерес.... ако и на теб ти трябва кола само за пътуване от т.А до т.Б бартеросвай.... Ако си доволен от твойта карай си я... :beer


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот free_hard » Чет 26 апр 2012 15:50


Ако купето е запазено, няма ръжди и сериозни удари, то двигателя винаги подлежи на смяна. Та прецени си дали те устройва, но щом имаш мерак и си гледаш колата, то и с новата ще продължиш така.
Успех :beer


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот predat0r » Чет 26 апр 2012 15:52


колега ако имаш възможност прикачи снимки и на двата голфа.. :beer да ги видим на снимки


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 15:56


predat0r написа:Интересна работа :screwy ще следя темата с интерес.... ако и на теб ти трябва кола само за пътуване от т.А до т.Б бартеросвай.... Ако си доволен от твойта карай си я... :beer


Ами колата не ми е точка A до Б определени. Смисъл карам си я ежедневно. Просто си имам проект, който искам да завърша и ще ми е по-лесно да го правя на здрава и стегната кола, отколкото да започвам сега да стягам мойта. Както написах 700лв по-малко. Просто на "дядото" така да го наречем не му трябва хубав голф с два ауспуха без драскотина и ръжда. :mrgreen: За него е без значение и без това през повечето време ще стои на паркинга. Това ми е идеята, но ако тоя 1.4 е толкова проблемен и харчещ колкото чувам, по-добре да си карам очукания голф.

Моят замисъл е, че ако няма да имам ядове е по-добре да го взема, да си сменя нещата, от моята кола, които съм слагал допълнително и да си продължа проекта.


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 16:01


predat0r написа:колега ако имаш възможност прикачи снимки и на двата голфа.. :beer да ги видим на снимки


Ами това ще стане утре най-вероятно. Ще опиша външно.
Моят голф:
2 предни калника за смяна.
Изчукване на две врати след като един ме одра и не ми платиха от ЛевИНС
Изчукване заден капак след като един ме блъсна леко и пак не ми платиха.
Изчукване на два калника отзад, след като един се учи да паркира до мен. (този го видях и си плати :twisted: )
2 прага за смяна.

Другия голф:
Както казах без ръжди току-що пребоядисан.
Малко имам спомен, че имаше одрано на едната врата, но макс 100 лв да излезе.
+ затапен заден номер и свален в бронята
Това е външно.

Под капака и екстри:
Моят голф:
+ 1.8 мотор
+ хидравлика
+ ел огледала
+ шибедах

Другия:
- 1.4 мотор 60 коня
- няма хидравлика
- няма ел огледала (ама ще си взема моите)
+ току-що обслужен
- няма шибедах
+ ксенон

Последна промяна от brumbrum на Чет 26 апр 2012 16:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот luboveliki » Чет 26 апр 2012 16:03


от кола до кола има голяма разлика.....ако 1,4 е по запазена взимай я.....според мен взимай по готината кола....1,4 ще е по слабичко от 1,8 но това е ясно(няма спор)....наи добре дай снимки, да видим, иначе си гадаем и си приказваме празни приказки......като обобщавам- значи лъскава 1,4 и пустиняк(извинявам се за израза но си е така) 1,8......аз с 2 ръце избирам лъскавата ако ще да е 1000 кубика.... :да:


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 16:14


Изрових тази снимка. Само тази имам за сега. eusa
Отдалеч е снимана, но се виждат. И двете коли са мръсни и не изглеждат много добре, но нямам по-хубава снимка в момента. Лилавата перла е моята, а пред нея е тази, която се колебая дали да взема.

Не и гледайте джантата на зелената ако я взема първото нещо, което ще направя е да ги сменя, че много ме дразнят. :beat_butt2 А и да махна теглича.

http://prikachi.com/images.php?images/298/4693298S.jpg


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот my heart iS iCe » Чет 26 апр 2012 17:12


Колега, ако твоята кола е това което казваш, и си сменил толкова неща, и пак има проблеми, представям си другата кола, като я е карал пенсионер, на който пенсията му е 200 лева (Примерно) и той не е сменил нищо, а само кара от точка А до точка Б, вервай ми ще имаш повече проблеми отколкото на твоята кола! Единствено за което може да смениш колата ако твоята е много загнила, но всичко се прави, макър че ме съмнява на пенсионера колата да няма ръжда, Тея коли Г3 са като старите Астри, няма начин да не изгният! Аз лично НЕ БИХ ПРАВИЛ БАРТЕР!!


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 17:40


my heart iS iCe написа:Колега, ако твоята кола е това което казваш, и си сменил толкова неща, и пак има проблеми, представям си другата кола, като я е карал пенсионер, на който пенсията му е 200 лева (Примерно) и той не е сменил нищо, а само кара от точка А до точка Б, вервай ми ще имаш повече проблеми отколкото на твоята кола! Единствено за което може да смениш колата ако твоята е много загнила, но всичко се прави, макър че ме съмнява на пенсионера колата да няма ръжда, Тея коли Г3 са като старите Астри, няма начин да не изгният! Аз лично НЕ БИХ ПРАВИЛ БАРТЕР!!


Ще опиша историята накратко, за да е ясна на всички. Преди година някъде си взех голф. В началото не бях хич зарибен да го правя поддържам и т.н. Когато го взех праговете бяха тръгнали и калниците. Не мислех да го правя, защото идваше зима. В края на миналото лято този мой човек се чудеше каква кола да си купи и понеже бях доволен от моята му препоръчах. След обикаляне двамата се спряхме на този голф (неговия). Стария собственик (роднина - монтьор) и беше сменил всичко. Съединител, части по ходова част, и я беше обслужил. Също така я и беше пребоядисал съвсем наскоро. Та моят човек реши да си я купи. Аз пък с времето откривайки този форум :bowdown взех, че се зарибих и ми се натрупаха идеи да си направя колата. Моя човек до този момент от покупката е изминал към 2000 километра. Направо можем да кажем, че почти не я е карал. Само някой я е одрал лекичко на едната врата и трябва да се пребоядиса там. Иначе изгнило няма. И така дните си течаха, а аз започнах лека полека да си правя проекта. Закупих доста неща, които сложих по колата, като започнах отвътре. Описал съм по-горе какво съм направил. Хубавото е, че тези неща мога да си ги прехвърля в моята кола директно. Така... и дойде пролетта и се видя, че зимата е повлияла зле на моята талига. Пак описах горе какво е положението. Скоро споделих на моя човек (който не е пенсионер, но не е и около 20-те години като мен) за идеята ми и той ми предложи този вариант, понеже той не я кара много и не го интересува как ще му изглежда колата вече. Просто да върви. Много се замислих. Даде ми ключовете, колата беше няколко дена в мен, водих я по майстори да се види състоянието и и изникнаха един проблем - тампон на двигателя. Отделно не ми харесва, че няма хидравлика, но е поправимо. Главното ми притеснение е, този двигател 1.4 да не би да имам много ядове с него, защото досега съм бил зад 1.8 и както всички знаем това е вечния двигател и съм свикнал да нямам проблеми с него.

Няма как да говорим за това, че другия човек иска да ме пързулне, както много биха си помислили, защото сещате се, че хората в едно семейство не се прецакват. (е има и такива случай, но този не е такъв).


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот parno » Чет 26 апр 2012 17:44


не


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот G-HELL » Чет 26 апр 2012 18:22


Незнам според мен тук нещата са хем хем :wink: Едното има двигател, другото има купе (това го казах малко в кръга на шегата) mhihi Това 1.4 викаш 95-та година било значи предполагам не е с код ABD ами АЕХ, което се очаква да е може би по-добре, според мен е малко 50 на 50 работата. Даже по-добре си стегни твоя. Понеже имам 1.4 АБД 60 магарета знам, че върши работа ама понякога нямам нерви да го чакам да ускори пък и е неприятно когато по-дърти, изгнили и раздрънкани коли 1.5-1.6 ти правят ластик докато тръгваш да ги изпреварваш, то не стига че със зор ускорява, ами и те като подадат газ scare Не ми харесва и изгладения номер и сега ще ти кажа защо: първо не съм фен на този вид тунинг и второ ако не съм го правил аз или не съм присъствал да видя как е заглаждано старото място на номера (багажника) не бих имал доверие, че не са прекалили с кита и че няма да се напука :screwy И малко офф: Заинтригува ме това за смяната на механичната рейка с такава с хидравлика, това възможно ли е наистина и колко би струвало? Какво се добавя или? С ремък към нова шайба към коляновия вал ли се връзва? Спъва ли се мотора така? Това ме интерисува :kissy:


Потребителски аватар
SlaB
Мнения: 280
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот SlaB » Чет 26 апр 2012 19:17


Ако мога да ти повлияя колега остани си с 1.8 и си я оправи колата :beer


Потребителски аватар
vankatagb
Мнения: 186
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
Автомобил: Vw Passat B 5.5
Двигател: AZM 2001
Местоположение: Burgas

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот vankatagb » Чет 26 апр 2012 20:55


Колега и аз съм да си запазиш и ремонтираш твоето голфче! Първото нещо за което ще съжаляваш е разликата в мощността. Както мислиш и да преправяш и добавяш липсващите екстри и пак ще ти стъпи на определена сума, ако решиш и двигател да сменяш примерно сумата скача пак. Събери парички и си ремонтирай твоята и си я карай още дълго време! Успех :drunk


Потребителски аватар
brumbrum
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Има ли смисъл? 1.8 за 1.4

Мнениеот brumbrum » Чет 26 апр 2012 20:57


Обърнахте ми решението на 180 градуса :D Но наистина като се замисля, сте прави :обичам ви Е за това обичам този форум. :bowdown



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта