


Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
Пасата е Б3,преди 4 дена му затворих двигателя бяха сменени сегменти,вложки,повдигачи,гарнитури и шлайфане на глава защото пушеше като трактор. В момента го карам не го настъпвам че е в разработка още.Проблемът ми е следния паля го както е студен и загрява доста бързо за два три светофара и вече е между 90 и 100 градуса и пак почва да пуши гъст бял дим. Перката ми е с отделно копче пускам я на втора степен и парното на мах след което температурата слиза между 80 и 90 градуса повече не пада и продължава да пуши. Налага се да спирам и да го чакам да изстине малко за да спре да пуши. После всичко се повтаря от начало УЖАС!!! Вода си има до горе,масло си има на мах. Не знам вече от къде може да е помогнете с идеи моля. Послепис: Пасата е газ/бензин 1.6 карбуратор.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 - мъчи се да прегрява.Даите някои съвет моля.
Провери си центровката - предварение...закъснение и свещите с какво топлинно число са...
също и обезвъздушаването на системата отново...
също и обезвъздушаването на системата отново...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Passat B3 - мъчи се да прегрява.Даите някои съвет моля.
bizonq написа:Перката ми е с отделно копче

Re: Passat B3 - мъчи се да прегрява.Даите някои съвет моля.
И аз се съмнявах във свещи,ще взема да ги сменя. А възможно ли е да имам превъртяла перка на Водна помпа и как мога сам да разбера. Благодаря ви за отделеното време и внимание колеги!!! 

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
Като работи колата малкия маркуч дето влиза в разширителния съд трябва от него да има добра струйка антифриз...Ако я няма струйката,или помпата е сдала багажа,или маркуча е запушен... Оправи си и термодатчика...Махни го тоя бутон от таблото,това все пак не е москвич....
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
чак добра струйка не знам,все пак нямам карбуратор.При мен тече като ракийца но все пак трябва да тече..Това обаче не обяснява гъстия бял пушек.Провери си със сигурност нивото на антифриза.Другия вариант е конденз,но няма как да е гъст и плътен белия пушек.
Re: Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
Преди да направиш ремонта имаше ли този проблем със загряването ?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 19 юни 2016 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.6 карбуратор газ/бензин - мъчи се да прегрява
Гъстият бял пушек се получава и от прецакан изпарител, ако колата е на газ де.
Может да проверит като отворите казанчето за водата докато колата работи и да помиришеш, ако мирише дори и малко на газ значи сменяш изпарителя и проблема изчезва.
Такива работи обикновенно се получават на коли, на които не им е сменян изпарителя от доста време.
Получава се така, защото когато изпарителят е стар стените от вътрешната страна започват да се напукват и да пропускат.
Тоест смесва газта с водата и се получава воден стълб, тогава колата започва да пуши с бял гъст пушек и да върви, като каруца.
Копуваш един нов турски изпарител за 50 лв. и караш 2 години, после пак така, но да караш с изпарител, който е на повече години от колата не става. :D Тоест проблема се решава с една отвертка за 10 мимути.
Может да проверит като отворите казанчето за водата докато колата работи и да помиришеш, ако мирише дори и малко на газ значи сменяш изпарителя и проблема изчезва.
Такива работи обикновенно се получават на коли, на които не им е сменян изпарителя от доста време.
Получава се така, защото когато изпарителят е стар стените от вътрешната страна започват да се напукват и да пропускат.
Тоест смесва газта с водата и се получава воден стълб, тогава колата започва да пуши с бял гъст пушек и да върви, като каруца.
Копуваш един нов турски изпарител за 50 лв. и караш 2 години, после пак така, но да караш с изпарител, който е на повече години от колата не става. :D Тоест проблема се решава с една отвертка за 10 мимути.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта